Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Foto’s MTFD 2016?


henkg

Aanbevolen berichten

Foto’s MTFD 2016?

 

Nee, die zijn er uiteraard nog niet.

 

De afgelopen 4 MTFD’n heb ik foto’s gemaakt, andere foto’s opgevraagd, alles verzameld, geselecteerd, en op een website geplaatst. Ik deed dat graag.

Na 4x is het tijd voor nieuw bloed. Beetje vroeg, maar: Wie wil dat stokje overnemen?

 

Het gaat met name om het verzamelen en selecteren (verwijderen van: dubbele foto's, foto's waarop iemand toevallig net heel ongunstig op staat, zoals een erg chagrijnige kop / te ongunstig perspectief, van met name iemands achterkant. Misschien heel af en toe een uitsnede maken; geen andere bewerkingen: dan zou het te tijdrovend worden).

O ja: korte filmpjes mogen ook.

 

Mijn webserver kan hiervoor beschikbaar blijven. Op één enkele map krijg je dan rechten om te publiceren.

1120183653         2023_teeltlijst (.xlsx)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later ...

Als ik er bij had kunnen zijn had ik wel wat foto's willen maken. Maar helaas, ik ben er niet.

 

Maar wellicht zijn er een paar mensen die hun camera willen gebruiken op die dag.

Als je met meer mensen wat foto's maakt krijg je al gauw een leuke serie en dan staat iemand er ook niet alleen voor.

 

Fijn dat Henk's aanbod om ze te publiceren is blijven staan. Dat maakt het veel eenvoudiger.

met groene groet,

 

koolrabi

https://zolekkergezond.nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...

Hoi,

 

Ik ben hartstikke nieuw op het forum, maar ik was wel van plan om naar de MTFD te gaan - of eigenlijk: juist daarom was ik van plan om naar de MTFD te gaan.

 

Ik fotografeer graag en ik ben handig met zowel fotobewerking als werken met servers, Dus als niemand anders het wil doen...

 

Ik heb eventueel ook wel serverruimte beschikbaar, maar zelf zet ik al mijn foto's (al jaren) op de website Flickr.com . Kost niets, je kunt er albums aanmaken, en eventueel kun je de foto's alleen voor mensen met een rechtstreekse link zichtbaar maken. Korte video's kunnen er ook op. Foto's kunnen gedownload worden (of niet, dat is instelbaar).

Voorbeeld van een Flickr album.

 

Nadeel is dat ik, omdat ik zo nieuw ben, echt helemaal niemand ken. Dus ik weet ook niet welke VIPS beslist op de foto moeten .

 

Henk, als je wilt dat ik het overneem kunnen we misschien per PB overleggen? Kan ik de foto's van vorig jaar nog ergens bekijken?

 

Edit: inmiddels het Foto's 2015 topic gevonden, snap nu iets beter hoe het werkt. Grote zorgvuldigheid t.a.v. privacy, begrijp ik... Hoewel mijn ervaring is dat de meeste mensen daar tegenwoordig niet moeilijk over doen (ik fotografeer wel eens bijeenkomsten/vergaderingen en bijvoorbeeld "afscheidsritten" van buurtbuschauffeurs. Daar wordt altijd gevraagd of iemand er bezwaar tegen heeft als de foto's op internet worden gezet en dat is eigenlijk nooit het geval). Maar gaat erom hoe jullie het willen, natuurlijk.

The difference between a flower and a weed is a judgement

Foonfoto dagboekje van mijn volkstuin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...