Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Angela, als je ze anders weggooit neem maar mee. Ik wil het voor een thijm hoestdrank en die kan beter in een dinkere glazen fles bewaard worden. Die kleine flesjes zijn er hier zo door, dus gaan we nu voor de grootverpakking

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

Volgens internet zou hij ook geschikt zijn als snijbloemetje. Ik heb altijd een klein vaasje met bloemetjes bij de computer van mij en mijn man staan, daar zou hij heel geschikt voor zijn. Fijn dat je wat in een potje doet voor mij!

Geplaatst:

Ik zie dat je nog knolselderijplantjes vraagt. Ga binnenkort verspenen...wil er zelf zeker 20 (we eten die veel) en heb er al 12 beloofd aan andere MTFD-deelnemers.... Is ik er genoeg heb (??) breng ik er een paar nog mee.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Kijk maar Weknow ik heb er zelf gezaaid en er staan er een hele boel van boven maar zijn nog veel te klein. En als ik terug kijk op mijn andere keren knolselderij zaaien moet ik blij zijn als ik er een stuk of 5 over houd

Dus mijn verzoek is eigenlijk het back-up plan of kopen

Geplaatst:

Als je genoeg heb voor een rijtje van 8?

Ik vroeg van de aardappels omdat ik van de buurman een doosje poters Blanche kreeg..de grotere geoogste broers zijn nu nog hard, een super bewaaraardappel. Smaakt goed. Dochter van dochter van Bintje en Mona Lisa. Kan bio geteeld..redelijke tot goede

resistentie.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Mocht je nog van die emmers met deksels hebben, ik houd me graag aanbevolen

Ik zie alleen niets direct in jouw wensenlijstje staan wat ik heb. heb je interesse in boekjes over knoflook? Of in van die doe-boekjes over kaarten maken?

of plantenpotten?

Geplaatst:

Dank je

Ik ga tóch ook nog even achter wat irissen voor je aan hier in de buurt. Volgens mij heeft iemand aan het einde van het dorp die donkere. Kan helaas niet 100% garanderen dat dat gaat lukken maar niet geschoten altijd mis

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...