angela († maart 2025) Geplaatst: 1 april 2016 Auteur Geplaatst: 1 april 2016 Je mag ze zelfs allemaal als je wilt, ik denk er namelijk over om ze in de glasbak te gooien? Quote
prettig gestoord Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Angela, als je ze anders weggooit neem maar mee. Ik wil het voor een thijm hoestdrank en die kan beter in een dinkere glazen fles bewaard worden. Die kleine flesjes zijn er hier zo door, dus gaan we nu voor de grootverpakking Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
angela († maart 2025) Geplaatst: 4 april 2016 Auteur Geplaatst: 4 april 2016 Ok ik breng ze mee. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 4 april 2016 Auteur Geplaatst: 4 april 2016 Ik heb ook nog prikneus zaailingen als iemand interesse heeft? Quote
Kibas Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Ik heb wel belangstelling. Ik ben op zoek naar gemakkelijke snijbloemen. Ik vind het een mooie bloem. Geurt hij ook? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 4 april 2016 Auteur Geplaatst: 4 april 2016 Nee hij geurt niet, is me tenminste nog nooit opgevallen. Ik weet niet hoe hij zich verhoud als snijbloem heb ik nog nooit geprobeerd.Maar ik zet er enkele voor je in een potje Quote
Kibas Geplaatst: 5 april 2016 Geplaatst: 5 april 2016 Volgens internet zou hij ook geschikt zijn als snijbloemetje. Ik heb altijd een klein vaasje met bloemetjes bij de computer van mij en mijn man staan, daar zou hij heel geschikt voor zijn. Fijn dat je wat in een potje doet voor mij! Quote
weknow Geplaatst: 5 april 2016 Geplaatst: 5 april 2016 Ik zie dat je nog knolselderijplantjes vraagt. Ga binnenkort verspenen...wil er zelf zeker 20 (we eten die veel) en heb er al 12 beloofd aan andere MTFD-deelnemers.... Is ik er genoeg heb (??) breng ik er een paar nog mee. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
angela († maart 2025) Geplaatst: 5 april 2016 Auteur Geplaatst: 5 april 2016 Kijk maar Weknow ik heb er zelf gezaaid en er staan er een hele boel van boven maar zijn nog veel te klein. En als ik terug kijk op mijn andere keren knolselderij zaaien moet ik blij zijn als ik er een stuk of 5 over houd Dus mijn verzoek is eigenlijk het back-up plan of kopen Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 5 april 2016 Auteur Geplaatst: 5 april 2016 Ik heb nog enkele pootaardappels in de aanbieding Pink Fir Apple. Quote
appelvrouw Geplaatst: 5 april 2016 Geplaatst: 5 april 2016 oui graag.Zoek jij nog aardappels? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 6 april 2016 Auteur Geplaatst: 6 april 2016 Nee ik heb er genoeg, ik schrijf ze voor je op.Hoeveel heb je er nodig? Quote
appelvrouw Geplaatst: 6 april 2016 Geplaatst: 6 april 2016 Als je genoeg heb voor een rijtje van 8?Ik vroeg van de aardappels omdat ik van de buurman een doosje poters Blanche kreeg..de grotere geoogste broers zijn nu nog hard, een super bewaaraardappel. Smaakt goed. Dochter van dochter van Bintje en Mona Lisa. Kan bio geteeld..redelijke tot goede resistentie. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 6 april 2016 Auteur Geplaatst: 6 april 2016 Die ken ik nog niet ook nog nooit geprobeerd is dan wel weer verleidelijk.....Doe maar testen we dit jaar 2 nieuwe soorten Ik doe de Pink fir in een eierdoosje voor je, is 8 genoeg nu heb ik er nog? Quote
appelvrouw Geplaatst: 7 april 2016 Geplaatst: 7 april 2016 Doe het doosje maar vol als je genoeg hebt. Hoeveel Blanche wil jij? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 7 april 2016 Auteur Geplaatst: 7 april 2016 7 als het kan?Of anders zitten er misschien tussen die ik een keer door kan snijden? Zodat ik een rij van 7 kan maken. Ik heb er 14 in het doosje gestopt. Quote
appelvrouw Geplaatst: 7 april 2016 Geplaatst: 7 april 2016 Dat was een groot doosje Ik stop er 7 in die van jou... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 7 april 2016 Auteur Geplaatst: 7 april 2016 Nou valt wel mee hoor maar die aardappels hebben een rare vorm. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 10 april 2016 Auteur Geplaatst: 10 april 2016 Ik sluit het lijstje morgen in ieder geval voor de plantjes dus als er iemand nog iets wil mag je nog roepen? Quote
geedee Geplaatst: 10 april 2016 Geplaatst: 10 april 2016 Mocht je nog van die emmers met deksels hebben, ik houd me graag aanbevolen Ik zie alleen niets direct in jouw wensenlijstje staan wat ik heb. heb je interesse in boekjes over knoflook? Of in van die doe-boekjes over kaarten maken? of plantenpotten? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 10 april 2016 Auteur Geplaatst: 10 april 2016 Emmers zet ik voor je klaar. Doe maar geen boekjes die heb ik al veel te veel, is zo ook goed hoor. Quote
geedee Geplaatst: 10 april 2016 Geplaatst: 10 april 2016 Dank je Ik ga tóch ook nog even achter wat irissen voor je aan hier in de buurt. Volgens mij heeft iemand aan het einde van het dorp die donkere. Kan helaas niet 100% garanderen dat dat gaat lukken maar niet geschoten altijd mis Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 10 april 2016 Auteur Geplaatst: 10 april 2016 Dat zou heel mooi zijn Ik wacht het af. Quote
appelvrouw Geplaatst: 11 april 2016 Geplaatst: 11 april 2016 Neem je een potje mee voor de zuurdesem in te doen? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 11 april 2016 Auteur Geplaatst: 11 april 2016 Ja gaan we doen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.