loes Geplaatst: 21 februari 2016 Geplaatst: 21 februari 2016 bij de bakken zoals op de foto zijn de buitenmaten meestal 120x120, maar door de uitstekende zijkanten zijn de vakken geen 30x30.
Jenneke Geplaatst: 21 februari 2016 Geplaatst: 21 februari 2016 Ik heb die van mij ooit opgemeten en ik dacht dat de bak zelf 120x120 was zonder de uitstekende delen, maar ik zal morgen nog wel even meten. Moet zowiezo even goed opmeten want ik wil wel zeker weten dat dat pop-upkasje past voordat ik het aanschaf.
Jenneke Geplaatst: 22 februari 2016 Geplaatst: 22 februari 2016 Nou, ik ben dus net eens even wezen meten en Loes had helemaal gelijk Aan de binnenzijde gemeten zijn de bakken 103x103 cm. De afscheidingen zijn 1cm breed dus je houd vakken van 25x25cm over. Weliswaar liegen ze dus niet als ze zeggen dat de bakken 120x120 cm zijn maar een beetje misleidend is het dus wel, vind ik tenminste Deze bakken zijn dus niet zo geschikt als je strak alle schema's e.d. van het SFG/MM principe wil volgen. Voor mezelf maakt het niet uit, toen ik begon had ik nog nooit van SFG/MM gehoord, ik had de bak in het reclameblaadje gezien vond het gewoon een leuk ding, dus aangeschaft en gewoon begonnen met een paar gekochte mini-tomatenplantjes een snackpaprika en mini-aubergine, een paar slaplantjes en wat zaden en dat was een groot succes. dus daarna is het wat uit de hand gelopen.
Nynkef Geplaatst: 22 februari 2016 Geplaatst: 22 februari 2016 Uit de folder van de Intratuin:Het aanleggen van een moestuin is eigenlijk best makkelijk. Kies een goede plek en zorg voor geschikte grond. Vervolgens kun je groenten en fruit zaaien of planten en dan is het gewoon wachten tot het groeit. Natuurlijk moet je niet vergeten water te geven. Kijk, zo eenvoudig is het... Zo'n pop-up kasje lijkt me wel handig.
sjoerd92 Geplaatst: 22 februari 2016 Geplaatst: 22 februari 2016 aankomende donderdag is het bij de lidle weer tuinspullen: http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?id=855 onder andere simpele folietunnels en kleinigheden
angela († maart 2025) Geplaatst: 23 februari 2016 Geplaatst: 23 februari 2016 Ook de Xenos heeft diverse moestuin artikelen.
Isabel Uiterweerd Geplaatst: 23 februari 2016 Geplaatst: 23 februari 2016 Ah die bak op poten is mooi. Even mooi verven en dan voor het prieel zetten. Kruiden en/of bloemen erin... Ik heb 4 van die moestuinbakken van de intratuin. Een voor de groenten, een voor kruiden, een vol met lavendel en een vol met hosta's.
Niika Geplaatst: 23 februari 2016 Geplaatst: 23 februari 2016 Die bak op poten van intratuin is inderdaad erg mooi. Zou ik ook graag willen, maar ik kom helaas nooit bij de intratuin. Is ook wat lastig meenemen, op de fiets
Isabel Uiterweerd Geplaatst: 24 februari 2016 Geplaatst: 24 februari 2016 Over het algemeen is het wel een vrij compact bouw parket. Het steekt wat uit maar uiteindelijk kom je vast wel thuis hehehe
Niika Geplaatst: 24 februari 2016 Geplaatst: 24 februari 2016 hahaha oh vast wel, alleen de intratuin is hier niet bepaald om de hoek zegmaar... dus qua fietsafstand kom ik waarschijnlijk niet meer thuis dan ben ik halverwege omgevallen
Isabel Uiterweerd Geplaatst: 24 februari 2016 Geplaatst: 24 februari 2016 Ah ja dan is het lastig. Als je niet zo ver weg woonde kwam ik hem wel brengen.
Nathanya Geplaatst: 24 februari 2016 Geplaatst: 24 februari 2016 over die 'stekers', ik ben daarvoor naar een kringloopwinkel gegaan, en heb daar voor 50 cent een afgedankte luxaflex gehaald (ik had de dunne versie). Die heb ik gedemonteerd en de lamellen in drieen geknipt. Ik heb voor in de eeuwigheid stekers
Erny Geplaatst: 24 februari 2016 Geplaatst: 24 februari 2016 Voor de nieuwelingen: Dáár hebben we zelfs een heel topic over... labels-etiketten-t698-100.html .
Niika Geplaatst: 24 februari 2016 Geplaatst: 24 februari 2016 Ah ja dan is het lastig. Als je niet zo ver weg woonde kwam ik hem wel brengen. Haha dat is dan wel weer lief
Groentjuh Geplaatst: 24 februari 2016 Geplaatst: 24 februari 2016 Gisteren de snoeischaar van de LIDL gehaald(2,99)en vandaag gestest. Goed spul voor weinig. “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Salamandertje Geplaatst: 25 februari 2016 Geplaatst: 25 februari 2016 Ik heb die snoeischaar nu een jaar en die bevalt idd heel goed! Bzzzz...
Richy Geplaatst: 25 februari 2016 Geplaatst: 25 februari 2016 Goede avond allemaal. Ik ben nu net 5 minuten lid van dit forum en zal me eerst even voorstellen. Ik ben Richy, man, 42 jaar uit Utrecht. Ik heb zojuist een leuke aanbieding gespot en reeds aangekocht. Nortene Slakkenvallen 2 stuks van 6,29 voor 3,14 euro bij Karwei.
Smurfin Geplaatst: 26 februari 2016 Geplaatst: 26 februari 2016 Weet iemand wanneer de Lidl weer met hun groentezaden komt ?Ik heb ze een mail gestuurd en kreeg als antwoord dat ze op dit moment in het actieassortiment zaten .Maar echter op hun website niets daarover te vinden .Groetjes Smurfin
Liekie Geplaatst: 26 februari 2016 Geplaatst: 26 februari 2016 bij ons in de winkel staat alweer een heel rek hoor! Sinds vorige week al.
speets Geplaatst: 26 februari 2016 Geplaatst: 26 februari 2016 Maar echter op hun website niets daarover te vinden .Klopt. Je kunt niet verwachten dat hun hele assortiment op de site staat.Het stond vorige week in de folder "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Smurfin Geplaatst: 26 februari 2016 Geplaatst: 26 februari 2016 Dankje Ik ga kijken of ze nog wat hebben
willem Geplaatst: 26 februari 2016 Geplaatst: 26 februari 2016 Ik vond deze link nog in dit topic: http://flyer.lidl.nl/730c62ae-cb3c-41e6-a6b7-f392c6d8a460/#/16
Isabel Uiterweerd Geplaatst: 27 februari 2016 Geplaatst: 27 februari 2016 Dankzij de tip hier heb ik die hoge groentebak gekocht bij de intratuin. Ik ben er heel erg blij mee! Ik moet nog een aantal grote potten vullen met aarde, en heb dus veel nodig. Kan iemand mij vertellen waar ik het goedkoopste tuinaarde kan kopen? Compost koop ik bij een plantenkweker in Staphorst, dan meng ik de aarde altijd mee zodat ze kwaliteit niet zoveel uitmaakt. Tenminste, dat is mijn theorie. Alvast bedankt!
pippi Geplaatst: 27 februari 2016 Geplaatst: 27 februari 2016 Isabel, bij de Jumbo betaal je een euro voor 20 liter potgrond (en 75 cent voor 10 liter). Het zal wel zooi zijn, maar ik heb het wel gebruikt om de bedden voor bloemenplanten op te hogen, want die bio moestuingrond van het tuincentrum is helemaal prima, maar je gaat aan de armoe als je dat in hele grote hoeveelheden gebruikt.
Erny Geplaatst: 28 februari 2016 Geplaatst: 28 februari 2016 Jumbopotgrond vind ik ook echt zooi. Niet kopen... veel rommel en grote stukken erin.Zelf houdt ik de aanbiedingen van de Gamma in de gaten. Dat is de Fleurella potgrond.
Aanbevolen berichten