diesel4666 Geplaatst: 30 januari 2016 Geplaatst: 30 januari 2016 In maart wil ik wat aarbeiplanten aanschaffen. Ik vind echter niet direct een verkoper met een mooi assortiment in de buurt. Regio Limburg-Antwerpen-Brabant (liefst Limburg)Kan iemand me helpen? Quote
Erny Geplaatst: 30 januari 2016 Geplaatst: 30 januari 2016 Misschien als je op aardbei zoekt levert het wel wat resultaten op? (grapje!) Je kan aardbeistekken/plantjes ook prima online kopen... Misschien qua verzendkosten dan wel handig als je binnen België besteld? Quote
diesel4666 Geplaatst: 30 januari 2016 Auteur Geplaatst: 30 januari 2016 Oh my god!! Ik heb het zelfs tweemaal verkeer geschreven. Online had ik zelfs nog niet aan gedacht. Zie zoiets altijd graag in het echt. Maar als ik geen in de buurt vind, dan moet ik misschien maar op zoek naar een online winkel. Quote
Ciska Geplaatst: 30 januari 2016 Geplaatst: 30 januari 2016 Aardbei kweker Duivenvoorde is inmiddels ook weer begonnen met de verkoop van verschillende aardbei rassen.Heel betrouwbaar en goed adres. Quote
Thinkpad Geplaatst: 1 februari 2016 Geplaatst: 1 februari 2016 Wanneer plant je eigenlijk aardbeien?Ik wil aardbeien in potten gaan kweken, de vorige keer is dit fout gegaan, planten kwamen te vroeg in bloei en stopte met groeien, met als gevolg kleine planten en weinig aardbeien. Quote
Erny Geplaatst: 2 februari 2016 Geplaatst: 2 februari 2016 @Thinkpad Als je die vraag intypt in het zoekvenster rechtsboven krijg je als resultaat een aantal topics die antwoord op die vraag geven. Bijvoorbeeld deze:wanneer-aardbeien-planten-t8473.htmlen deze:dit-jaar-aardbeienplantjes-kopen-wanneer-kunnen-ze-de-grond-in-t8023.html @Diesel4666 Wij hebben hier, twee jaar geleden, hele mooie aardbeiplanten (Albion) besteld.http://www.fruittuin.com/ Quote
senne Geplaatst: 7 februari 2016 Geplaatst: 7 februari 2016 Welke soorten zoek je, begin maart bestel ik frigoplanten, misschien kan ik voor jou bij bestellen?? Quote
Pfeffer Geplaatst: 7 februari 2016 Geplaatst: 7 februari 2016 Frigo stekken kosten rond de 50ct per stuk in NL en zijn online bestelbaar. Begin maart is een mooie tijd om die op te kweken. Om zo te eten vind ik de Toscana Pink en Korona erg lekker. Dit zijn echter zachte, erg zoete aardbeien die slecht houdbaar zijn. Ideaal om zo van de plant te snoepen. Echter lees je even in betreft de soorten; wat voor de een ideaal is kan voor jou minder zijn. Quote
Kikie Geplaatst: 9 maart 2016 Geplaatst: 9 maart 2016 Het is ook nog wat vroeg om nu al plantjes te vinden denk ik.In het Genker plantencentrum hebben ze toch een ruim aanbod in het voorjaar.Bij kwekerij Bastin, in Nederland net over de grens, vind je ook verschillende soorten die je vaak ergens anders niet vindt. Ik woon zelf in Belgisch Limburg en Bastin is niet zo ver. Als je op 1 mei naar Bokrijk gaat, plantendag radio 1, vind je vaak ook verschillende rassen aardbeien. Quote
Anonienke Geplaatst: 12 maart 2016 Geplaatst: 12 maart 2016 In Rijsbergen zit het aardbeienterras. Die hebben ook een website. Heel goed bedrijf! Quote
Matt Geplaatst: 13 maart 2016 Geplaatst: 13 maart 2016 Inderdaad kwekerij Duivenvoorde gebruik ik zelf al jaren. Stuurt alles keurig per post naar je op en een gigantisch assortiment aan aardbeien. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.