Salamandertje Geplaatst: 9 februari 2016 Geplaatst: 9 februari 2016 (aangepast) In de aanbiedingPlantjesAntirrhinum 'Ruby Red' (4x)Punt Paprika 'Corno di Toro Rosso/Giallo' (3x)Lupine 'The Governor' (2x)Ammi Majus 'Graceland' (4x)Kruisbes Hinnonmaki Rot (vrij grote plant)Aubergine Violetta di Firenze (3x) ZadenAgeratum 'Market Growers Blue'Ammi Majus 'Graceland'Angelica 'Ebony'Antirrhinum 'Ruby Red'Anethum graveolens 'Artisjok 'Imperial Star'Artisjok 'Violette de Provence'Aubergine 'Violetta di Firenze'Basilicum 'Mammoth'Boerenkool 'Nero'Broccoli 'Red Arrow'Calendula 'Sunset Buff'Campanula 'Dark Blue'Centaurea 'Classic Magic'Cerinthe 'Kiwi Blue'Cosmos 'Picotee'Cosmos 'Sea Shells'Cosmos 'Versailles Red'Courgette 'Amira F1'Droogboon 'Cranberry'Gentiana 'Septemfida var lagodechiana'Komkommer 'Crispy Salad F1'Lupinus 'The Governor'Maïs 'Butter&Sugar F1'Meloen 'Timon F1'Meloen 'Alvaro'Nicotiana 'Lime Green'Nigella 'Delft Blue'Pak-Soi 'Canton Dwarf'Pak-Soi 'Red Choi F1'Paprika 'Brownie F1'Paprika 'Corno di Toro Rosso'Patisson 'Custard White'Pompoen 'Bugle'Pompoen 'Honey Nut'Pompoen 'Sunshine'Rudbeckia 'Cherry Brandy'Salvia Viridis 'Blue Bird'Scabiosa 'Black Knight'Snijbiet 'Bright Lights'Spruitjes 'Igor F1'Stengelui 'Ishikura'Sugar Snap 'Cascadia'Sweet Pea 'Matucana'Sweet Pea 'Prince Edward of York'Tomaat 'Sweet Million'Tomaat 'Ananas Noir'Tomaat 'Coeur de Boeuf'Tomaat 'Gardener's Delight'Tomaat 'Heart of Orange'Zinnia 'Giant Dahlia'Zinnia 'Green Envy'Zinnia 'Zahara Coral Rose'Zinnia 'Zahara White'Zinnia 'Zahara Raspberry'Zinnia 'Zinderella Lilac'Zinnia 'Purple Prince'Zonnebloem 'Velvet Queen' GezochtGrote terracotta potten (30 cm en groter)Rabarber (alleen met naam )Bato bakkenDruif 'Katharina'Braam 'Himalaya'Vijg 'Brown Turkey' (alleen als je 100% zeker bent dat dit 'm is) Ik ruil metAngela: Sugar Snap 'Delikett' + Cosmos voor ...Appelvrouw: punt paprika + ammi majus voor Bumble Bee tomaat en OerpreiBit: snijbloem zaalingen voor druif "Katharina"Bouwvrouwe: Angelica 'Chocolate' + Nicotiana 'Lime Green' + Patisson 'Custard White' voor WalnootCiska: Lathyrus soortjes + droogbonen voor EchinopsGoldfish: 2 Magic Mountain tomaten voor 8x 18L kweekpottenKibas: Scabiosa 'Black Knight' voor MizunaPrettig gestoord: Sugar Snap Cascadia voor Rabarber VictoriaRaquette: Calendula en Rudbeckia voor ...Weknow: ammi majus voor Meloen "green nutmeg" 9 april 2016 aangepast door Gast Quote Bzzzz...
appelvrouw Geplaatst: 10 februari 2016 Geplaatst: 10 februari 2016 Hoi Sander.Ik wil wel graag een paprika, enne heb je misschien nog magic mountain tomaatplantjes over?Ik heb niets van je lijst, maar misschien zie je wat op de mijne ( we zoeken dezelfde braam..ik ben nog niemand tegengekomen die hem heeft of gestekt heeft) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Salamandertje Geplaatst: 10 februari 2016 Auteur Geplaatst: 10 februari 2016 Hoi Jet, Ik moet even kijken hoeveel Magic Mountains er uiteindelijk opkomen en of ik plaats heb voor al die extra zaailingen. Die paprika kan je sowieso krijgen. ik heb wat zaailingen door elkaar gehaald, dus weet niet zeker of het nou oranje of rode zijn, maar het zijn iig óf Corno di toro Giallo, óf Rosso. Ik wil de Bumble Bee tomaat wel proberen. Kan je die voor zaaien? Anders wordt het wel heel kortdag. Quote Bzzzz...
appelvrouw Geplaatst: 10 februari 2016 Geplaatst: 10 februari 2016 Is goed...is zaai bijna geen tomaten..maar deze zaai ik wel ff in februari... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Ciska Geplaatst: 10 februari 2016 Geplaatst: 10 februari 2016 Hey, Ik heb in principe wel belangstelling voor een aantal droogbonen "cranberry" en wat zaden van beide soortje sweet pea'sIk heb niets van je lijstje, maar misschien staat er iets op mijn lijstje wat interessant voor je is? Ik heb nog F1 zaden van een phytophera resistentere tomaten ras in bestelling bij vd Wal. Ik heb ze nog niet binnen maar misschien wil je daar een aantal zaailingen van? Quote
Salamandertje Geplaatst: 10 februari 2016 Auteur Geplaatst: 10 februari 2016 Hoi Ciska, ik wil wel een leuke pol kogeldistel van je in ruil voor de droogbonen en sweet pea's! Quote Bzzzz...
Salamandertje Geplaatst: 25 februari 2016 Auteur Geplaatst: 25 februari 2016 Ruillijst bijgewerkt nieuw in de aanbieding: aubergines en een kruisbes Quote Bzzzz...
Jorieke123 Geplaatst: 25 februari 2016 Geplaatst: 25 februari 2016 Als je toch een naamloze (mij goed bevallende) rabarber wil, dan hoor ik het wel Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Salamandertje Geplaatst: 25 februari 2016 Auteur Geplaatst: 25 februari 2016 Haha, ik ben nogal een plant nerd dus ik wil graag weten welke soort ik precies heb . Stom hè.. maar goed. Toch bedankt! PS: die kruisbes die ik in mn lijst heb is een stek van de kruisbes die ik van jou heb gehad Quote Bzzzz...
angela († maart 2025) Geplaatst: 25 februari 2016 Geplaatst: 25 februari 2016 Ik heb wel interesse in: Sugar Snap 'Cascadia' en in de cosmos? Misschien staat er iets op mijn lijstje voor je? Ik ga ook nog zaaien maar daar staat nog niets van op de lijst eerst even afwachten wat er boven komt, misschien dat je daar nog even op wilt wachten? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 25 februari 2016 Geplaatst: 25 februari 2016 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
weknow Geplaatst: 25 februari 2016 Geplaatst: 25 februari 2016 Als je er nog een hebt, Salamandertje, wil ik wel eens een Ammi proberen. Ik ken de plant niet echt, maar voor de bijtjes is ie vast wel leuk op een zonnig plekje tussen de fruitbomen. Heb je ze gezaaid? Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Salamandertje Geplaatst: 25 februari 2016 Auteur Geplaatst: 25 februari 2016 @wino: zijn gezaaid en afgehard. Ammi's staan idd heel leuk tussen fruitbomen Ik heb wel interesse in: Sugar Snap 'Cascadia' en in de cosmos? Misschien staat er iets op mijn lijstje voor je? Ik ga ook nog zaaien maar daar staat nog niets van op de lijst eerst even afwachten wat er boven komt, misschien dat je daar nog even op wilt wachten? Ik schrijf t voor je op. Zal morgen even jouw lijstje bekijken! Quote Bzzzz...
prettig gestoord Geplaatst: 26 februari 2016 Geplaatst: 26 februari 2016 Ik heb rabarber victoria gezaaid en die zijn zeer goed opgekomen. Zal ik er voor jou meenemen? Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Salamandertje Geplaatst: 28 februari 2016 Auteur Geplaatst: 28 februari 2016 Ben even een tijdje in het buitenland geweest, maar nu weer terug @ Prettig gestoord: graag! Die victoria klinkt goed. Ik heb alleen niks van jouw lijstje. Zie je wat op mijn lijstje staan? @ Angela en Weknow, ik zie zo even niets op jullie lijstjes, maar als je nog iets nieuws aan te bieden hebt zie ik t wel Quote Bzzzz...
prettig gestoord Geplaatst: 29 februari 2016 Geplaatst: 29 februari 2016 Salamandertje, ik zou de sugarsnap cascadia wel eens willen proberen als ruil Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Bouwvrouwe Geplaatst: 25 maart 2016 Geplaatst: 25 maart 2016 Heb heerlijke rood/groene Rabarber, maar ..zonder naamkaartje (doet het al 11 jaar en langer goed op onze klei)terra potten...alleen klei formaat..Misschien iets anders op m'n lijstje? Op pouw lijstje vind ik Angelica 'Ebony', Nicotiana 'Lime Green'(heeft geen tijd gehad hier voor zaad schieten) en de Patisson 'Custard White'heel leuk, heb je die nog over? Quote
Salamandertje Geplaatst: 27 maart 2016 Auteur Geplaatst: 27 maart 2016 Ja heb ik allemaal nog. Ik zet t er voor je op! Angelica heeft wel stratificatie nodig (winter kou, of de koelkast ) om te kiemen. Quote Bzzzz...
Raquette Geplaatst: 29 maart 2016 Geplaatst: 29 maart 2016 Mag ik misschien van jou wat bloemenzaden zoals de Rudbeckia en Calendula? En alles wat verder mooi is en niet al te hoog? Je moet maar even op mijn lijst kijken wat je ervoor terug zou willen! (hopelijk staat er iets bij) Enne...zou ik misschien mee mogen rijden? Quote Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com
Kibas Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 Zou ik van jou Scabiosa 'Black Knight' mogen? Hier vind je mijn ruillijst: ruillijst-kibas-2016-t19260.html Quote
Salamandertje Geplaatst: 9 april 2016 Auteur Geplaatst: 9 april 2016 Ja hoor Kibas! Ik wil wel Mizuna zaad van jou. Quote Bzzzz...
Salamandertje Geplaatst: 9 april 2016 Auteur Geplaatst: 9 april 2016 Mag ik misschien van jou wat bloemenzaden zoals de Rudbeckia en Calendula? En alles wat verder mooi is en niet al te hoog? Je moet maar even op mijn lijst kijken wat je ervoor terug zou willen! (hopelijk staat er iets bij) Enne...zou ik misschien mee mogen rijden? Jep. Ruilen we wel onderling. Quote Bzzzz...
Raquette Geplaatst: 9 april 2016 Geplaatst: 9 april 2016 Hoera! Quote Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.