Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

Leuk ik wil ook graag mee doen. Ik kom uit Hellevoetsluis.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst:

Envelop C is al weg. Eigenlijk moet hij al bij Tim zijn volgens mij.

Als ik buiten ga roken,

is dat meestal op eiken of beuken,

maar ook wel op appel- of kersenhout...

Geplaatst:

Yes!

Dinsdag avond de envelop ontvangen

Stuur hem vandaag of morgen door

Groetjes tim

Geplaatst:

@Monica, is envelop B al doorgestuurd?

@Wortel, al iets ontvangen?

ik word ongeduldig, hahaha

Geplaatst:

Nog niks helaas.... ook geen track en trace code gekregen. Dus moet denk ik nog op de post. Wel mijn adres al gegeven.

Geplaatst:

Oooeh ontvangen! Lijkt wel sinterklaas prachtige collectie. Niika ik pb je even voor de overdracht naar jou toe.

Geplaatst:

Wij zijn weer online! Maar ik moet nog even geduld hebben volgens de lijst fijn dat jullie me achteraan hebben geplaatst in elk geval, dan heeft de envelop geen vertraging opgelopen.

Geplaatst:
Oooeh ontvangen! Lijkt wel sinterklaas prachtige collectie. Niika ik pb je even voor de overdracht naar jou toe.

check

Geplaatst:
  • Auteur
Leuk ik wil ook graag mee doen. Ik kom uit Hellevoetsluis.

Sharmila, stuur een pb met je adresgegevens, een e-mail adres en telefoonnummer naar dit account. En dan zetten wij je op de lijst.

@Enjoy ik heb eraan gedacht, staat ze gelijk weer netjes bij Midden-Nederland. Maar ik wilde ook niet teveel in de lijst gaan rommelen. En uiteindelijk komt iedereen vanzelf aan de beurt.

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Geplaatst:

Prima hoor! Dank voor alle energie die je er in steekt!

Geplaatst:

Zo, nu is het mijn beurt om in de envelop te snuffelen Wortel bedankt voor het brengen!

Geplaatst:

Graag gedaan

• 2 weeks later...
Geplaatst:
  • Auteur

Hoi iedereen,

door omstandigheden ga ik stoppen met de moestuin. Helaas, ben ik daardoor ook niet meer zo gemotiveerd om door te gaan met de organisatie van de zadenenvelop.

Zijn er mensen die de organisatie van de envelop willen overnemen?

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Geplaatst:

Jammer zeg!

Dat is vast een lastig besluit geweest.

Kan je omschrijven waaruit je bezigheden hebben bestaan en hoeveel tijd het je heeft gekost. Dat maakt het wat makkelijker voor iedereen om een afweging te maken...

Geplaatst:

En wie is ik? er posten meerdere mensen onder het HQ account toch?

Geplaatst:

Noppes, Ik ben de enige momenteel.

Qua tijd, pobeer ik eens per dag even te kijken of er pb's, zijn en de voortgang van de envelop in de gaten te houden. Soms een paar pb'tjes om te beantwoorden, of de voortgang even bijwerken. Kost een paar minuten per dag als er wat is.

Nieuwe aanmeldingen in de lijst verwerken. Eind van het jaar de enveloppen opkuisen.

En misschien/waarschijnlijk wil ik er nog wel zijdelings bij betrokken. Maar na maanden aan ruzie heb ik een tijdje geleden een punt achter mijn relatie gezet. En ik ben er vooralsnog even niet aan toe, om bij de tuin betrokken te blijven, dan wel op zoek te gaan naar een nieuwe tuin.

Het is nu allemaal nog vrij vers en pijnlijk. Vooral met alle herinneringen, plezier en hoop die met de moestuin verbonden waren. Even tijd voor een break van dit alles. En wie weet dat ik over een tijdje wel weer op zoek ga naar een nieuwe tuin en met hernieuwde moed weer verder ga. Maar de laatste weken, en waarschijnlijk ook de komende maanden staat mijn hoofd er even niet naar.

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"

Colonel Kurtz

Geplaatst:

Heftig...

Sterkte de komende tijd. Ik hoop dat je je rust vindt en lekker in je vel komt. *wil wel knuffel geven*

Geplaatst:

Dan heb ik blijkbaar gemist dat de rest ermee gestopt is?? kan het ook nergens terug vinden na de oproep van suusp dat jullie met zijn 3e verder zouden gaan. toch een beetje verwarrend zo'n apart account waarvan eigenlijk niemand weet wie eronder post...

neem de tijd om je leven weer op de rit te krijgen en ik hoop dat je ondanks alles weer de leuke kanten van het moestuinieren kan zien.

ik wil opzich best organisatorisch wat dingen overnemen. ik zie het alleen niet zitten om bij elke ronde 3 brievenbuspakketten op de post te moeten gooien. dat is financieel niet aantrekkelijk wat ook de rede is dat ik niet meer met de envelop meedoe.

Geplaatst:
  • Auteur

Bedankt, Nathanya.

En Loes, ik heb je een pb gestuurd.

• 2 weeks later...
Geplaatst:
  • Auteur

Wortel heeft inmiddels ook een pb van mij gekregen, omdat zij het graag wilt overnemen.

Ik wens iedereen het beste, dan verdwijn ik even rustig naar de achtergrond van het moestuingebeuren.

Namens, sugarlevi

Geplaatst:

Dank voor al het werk wat jullie/jij in de Zadenenvelop hebben/hebt gestoken! Veel rust voor alles wat je privé op z'n kop zet..

• 4 weeks later...
Geplaatst:
  • Auteur

Hallo allemaal,

Omdat de R alweer bijna in de maand zit, wordt het weer tijd om de 3e ronde van dit jaar op te starten! De bedoeling is om rond 15 september weer van start te gaan. Diegene die de enveloppe van ronde 2 nog in het bezit heeft graag dus het adres opvragen bij de eerste van de volgende lijst. Dus enveloppe A van ronde 2 gaat naar eerste de lijst van enveloppe B van ronde 2 en zo verder.

De spelregels zijn hetzelfde als bij ronde 2, dus als je liever niet meer mee doet geef het dan nu nog door.

Helaas is enveloppe C nog altijd niet bij Samantha P aangekomen. Wij hopen dan ook dat timvk2000 deze alsnog verstuurd, zodat deze enveloppe ook weer mee kan doen in ronde 3!

Vriendelijke groet,

namens Zadenenvelop HQ, Loes en Wortel

Geplaatst:

Ik zie dat onze naam van `tussen haakjes` naar verdwenen is gedegradeerd, maar wij willen graag nog meedoen. Als het kan voor Monika in Bovenkarspel dan hoeft de envelop niet met de post maar brengen we hem persoonlijk langs.

“The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna

Geplaatst:

Ik sla even een ronde over omdat ik op vakantie ga. Veel plezier met de enveloppen.

Geplaatst:

Ik zou ook graag mee willen doen

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic