Geplaatst: 13 april 20169 j Beste tuinliefhebber, jou moet ik hebben! Zou jij me willen helpen met afstuderen? Dat kan! Door deze enquête in te vullen: http://bit.ly/1Mtxouz. Super bedankt!!!!
Geplaatst: 13 april 20169 j Misschien wat meer informatie? Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!
Geplaatst: 13 april 20169 j Wat meer informatie kan zeker geen kwaad. Om hulp te krijgen, is het wel handig om je op zijn minst voor te stellen en te vertellen wat meer over je afstudeerproject te vertellen. Zo je verzoek neerplempen kun je beter in de diverse moestuingroepen op Facebook doen. Die zijn minder kritisch. Je link / url vind ik persoonlijk onbetrouwbaar overkomen, dus daar heb ik alvast niet op geklikt.
Geplaatst: 13 april 20169 j Ik ook niet, als er wat meer info had bijgestaan zou ik het eens hebben opengedaan, maar nu toch niet hoor. Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!
Geplaatst: 13 april 20169 j Ik was begonnen aan de enquête, maar ben al snel gestopt. Het gaat over online tuindecoratie kopen. Ik koop helemaal geen tuindecoratie, daar heb ik geen plek voor.
Geplaatst: 14 april 20169 j Zou me niets verbazen als dit een marketingonderzoek is. Bitly schrijft op de site: The link connects your marketing efforts to how and where your customers experience your brand. Are you getting the most out of it? "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 14 april 20169 j Het email-adres van de contactpersoon eindigt op @bol.com rara voor wie dit onderzoek uitgevoerd wordt Wees er dan gewoon eerlijk in, komt ook wat betrouwbaarder over.
Geplaatst: 14 april 20169 j Ik ben 't helemaal eens met wat Flup zegt, hoor, maar Bitly is gewoon een zg "link shortener", ik gebruik 'm zelf ook wel eens.En de link gaat naar "Thesis Tools", inderdaad een site voor scriptie-gerelateerde onderzoekjes. Jenneke, vraagje uit pure nieuwsgierigheid, ik dacht dat mailadressen afgeschermd werden, kun je bv de mijne ook vinden? En vooral: hoe dan?? The difference between a flower and a weed is a judgement
Geplaatst: 14 april 20169 j Ik had de enquete ingevuld en aan het eind wordt naam en emailadres van de contactpersoon getoond.Ook Schoevers wordt genoemd, dus misschien is het wel degelijk een afstudeerproject, maar vertel dan wel eerlijk waarvoor.
Geplaatst: 14 april 20169 j Ah, op die manier, dankje.Ik had 'm ook ingevuld, maar daar verder niet op gelet. (aangezien ik nooit "tuindecoratie" (het woord alleen al!) koop en bovendien fan ben van lokaal inkopen doen, zullen ze aan mijn antwoorden weinig hebben ) The difference between a flower and a weed is a judgement
Geplaatst: 14 april 20169 j enquete nu expers wel ingevuld, juist omdat ik liever lokaal of bij een kleine webshop inkoop. einde van de enquete:Hartelijk dank voor het invullen van deze enquête. Door jouw hulp kan ik mijn scriptie vorm gaan geven! Zo, heb jij je karma voor vandaag alweer verdiend! Heb je vragen en/of opmerkingen, of wens je de uitkomsten van dit onderzoek te ontvangen? Neem dan contact op via dit e-mailadres: [email protected]. Eline Sigmans Bol.comHogeschool Schoevers
Geplaatst: 14 april 20169 j Ik ben 't helemaal eens met wat Flup zegt, hoor, maar Bitly is gewoon een zg "link shortener", ik gebruik 'm zelf ook wel eens.En de link gaat naar "Thesis Tools", inderdaad een site voor scriptie-gerelateerde onderzoekjes. een verkorte link kan soms handig zijn. maar in dit geval snap ik het nut ervan niet waardoor het alsnog vreemd overkomt. de thesistools url is niet lang en mocht dat wel zo zijn dan kan er gemakkelijk een stukje tekst aanklikbaar worden gemaakt.enquête zit verder wel goed in elkaar. maar het gebrek aan uitleg en pas na de enquête bekend maken dat bol.com in het spel zit maakt het geen nette enquête.
Geplaatst: 14 april 20169 j Haha, met ons karma zit 't goed, da's mooi meegenomen . Loes, eens, maar lang niet iedereen weet hoe bbc code werkt... The difference between a flower and a weed is a judgement
Geplaatst: 14 april 20169 j de bbc code zal vast niet iedereen uit het hoofd weten(al ben ik zo'n gek die de codes uit automatisme nog steeds typt). maar daar is iets op bedacht, namelijk een knopje boven het invoerveld waar de uitleg zelfs bij staat.
Geplaatst: 14 april 20169 j Oh, dat is wel heel doortrapt, in opdracht van bol.com een zogenaamde afstudeerscriptie schrijven. Daar geloof ik nu ook niks meer van, dit is gewoon een slinkse en niet nette manier om gratis consumentengedrag te onderzoeken. Het zegt mij ook al genoeg dat de topicstarter, Eline Schrijvers die dus gewoon bij bol.com werkt, ook niks meer van haar laat horen. Dikke nee dus van mij, dit soort slinkse onderzoeken naar consumentengedrag mogen van mij wel van het forum verwijderd worden.
Geplaatst: 14 april 20169 j Van linkedin Na een succesvolle stageperiode in 2015 is mijn aanwezigheid bij bol.com verlengd en mag ik in februari starten met mijn afstudeertraject. Mijn scriptie zal zich gaan richten op de vraag hoe bol.com de productgroep tuindecoratie beter kan gaan positioneren binnen de categorie Tuin & Klussen, zodat deze productgroep beter aansluit op de verwachtingen van de consument. Leermomentje voor deze stagiare: Al je een gunst van mensen wil (enquête invullen) mag je iets meer moeite doen dan lid worden van een forum met als enige bijdrage een link naar je enquête. Schrijf dan op zijn minst een nette toelichting en beantwoord ook de vragen die daar over komen. Ik vul hem dus ook niet in.
Geplaatst: 15 april 20169 j Ik was begonnen aan de enquête, maar ben al snel gestopt. Het gaat over online tuindecoratie kopen. Ik koop helemaal geen tuindecoratie, daar heb ik geen plek voor. Haha, ik ook niet. Plantjes gaan voor Heb de enquête ook ingevuld met deze boodschap - die rubriek mag bol.com gerust afvoeren wat mij betreft.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.