diesel4666 Geplaatst: 26 juni 2016 Geplaatst: 26 juni 2016 Ik had de wortels van m'n geoogste knolvenkels in de grond laten zitten. Daar komen nu nieuwe scheuten uit. Komen hier nog oogstbare knollen vanaf? Of kan ik ze beter verwijderen en nieuwe zetten? Quote
Aluapje Geplaatst: 26 juni 2016 Geplaatst: 26 juni 2016 Wat grappig. Ik zou het proberen, tenzij je dat plekje echt nodig hebt. Geen idee of het lukt. Heb zelf dit jaar voor het eerst echte knollen. Er is er maar één doorgeschoten. Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak
Patrijs Geplaatst: 26 juni 2016 Geplaatst: 26 juni 2016 vorig jaar niet al mijn knolvenkel geoogst, Dit jaar loopt ze weer uit en staat nu in bloei.Het werden geen mooie knollen meer, maar een leuke oogst als smaakmaker in salades , soep en stoofschotel. Quote De moestuin van Patrijs
speets Geplaatst: 26 juni 2016 Geplaatst: 26 juni 2016 Ik zou ze laten staan. Denk dat je een stel mini-venkeltjes krijgt Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Jorieke123 Geplaatst: 26 juni 2016 Geplaatst: 26 juni 2016 Mini's die al heel snel overgaan in bloei. Maar wel lekker als je er op tijd bij bent. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.