Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi Jet

Een jaar of zo geleden had jij voor mij een stek van een bruidssluier geregeld. Ik wil je even laten zien hoe ik er momenteel elke dag van geniet; hij is prachtig geworden!!

xxxxx Gee

P1160496a18911476563892.jpg

Geplaatst:

Zijn de spullen, zaden, kruidjes enz. door iedereen meegenomen? Ik heb het hier over de zaken die ik bij Jorieke heb achtergelaten. Stom dat ik er om moet vragen, maar ik heb werkelijk van niemand meer iets gehoord ..ik heb er toch enige moeite voor gedaan.

Het kan gebeuren dat iemand het vergeet..maar iedereen?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik denk dat ik die stek in 2014 heb gehad....dus in 2 jaar tijd Nasuada.

V w b je spulletjes Jet, wij waren er rond haf 1 dacht ik en ik heb iets van n klokje zien liggen, geen gietvorm dus die heeft vast een nieuwe eigenaar gevonden.

Geplaatst:

Hoi Jet,

Was nog even vergeten melden dat ik Saint-Antoine-sla-zaden heb ontvangen. Verleden week al.

Ik was niet op de MTFD, maar Jorieke was zo lief om ze naar me op te sturen

Ben zeer benieuwd om ze in maart of zo te zaaien en mogelijke vaste tuinbewoner te verwelkomen.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Gé, ik dacht ook wel minstens twee jaar. Ik zou wel een beetje blijven snoeien, hier overgroeit hij als ik niet oppas alle jonge en oudere aangeplante bomen.

Met de spulletjes bedoel ik die zaken en zaden die van te voren al een eigenaar hadden gevonden..die vorm komt weer terug.

Angela en Weknow

Geplaatst:

Nou zeg, das niet netjes van de ruilers.

Zelf heb ik de sappan nog niet in mijn bezit... die hangt nog in Drachten in afwachting van een bezoekje aan Groningen. Dus is nog onderweg.

Geplaatst:

Hij staat in een bak(zo'n rechthoekige speciekuip) op t terras en ik houd m zo wel makkelijk in toom....hij mag alleen over de pergola 1 meter links en twee meter rechts

Geplaatst:

Graag gedaan Stan. En nu maar hopen dat de zaadjes van de hartgespan goed aanslaan. Ik heb trouwens erg gelachen met mijn vriendin van de Costerustuin..het blijkt dat zij jouw mailtje heeft beantwoord haha, en die zaadjes had ik van haar gekregen. Ik ben het misschien niet eens met haar identificatie.. moet hem nog eens nakijken

• 1 maand later ...
Geplaatst:

En weer een maandje later... en wat staat er in mijn huis? Jawel, een grote sappan van Jetteketet! Dankje wel Jet!

Langsgebracht door Ciska en haar thuiskok, waarvoor dank.

Jammer alleen dat nu net al mn appels op/weg zijn. Dus voor het uittesten moet ik waarschijnlijk nog even geduld hebben (of ik moet een leuke aanbieding tegen het lijf lopen).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...