Geplaatst: 1 uur geleden1 u Er is een jubeltopic, maar in dit geval mag je hier natuurlijk ook juichen \o/ . Soms gaan die dingen hand in hand.Super dat je plantjes gewoon nog intact zijn! Morgen gaat je zoon de dag beginnen met lege fietsbanden?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 47 minuten geleden, driepinter zei:Dat mormel van een zoontje van mij had dus AI gebruikt om die foto te bewerken en om een grap uit te halen met mij...Wat zul je een verschrikkelijke uren hebben doorgemaakt, maar ik moet zeggen dat ik het wel vreselijk (met de nadruk op vreselijk) geestig vind.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Gelukkig dat alles nog heel is @driepinter .Wel vervelend dat je nu even paar uur behoorlijk hebt zitten zweten. Dit zie ik mijn kinderen ook nog wel eens doen. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 45 minuten geleden45 min Oei, ik weet niet of ik de grap daarvan had ingezien. Wel inventief bedacht. Tijd om een minstens even impact-volle tegenstreek te bedenken. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.