Nedlets Geplaatst: 5 februari 2017 Geplaatst: 5 februari 2017 Excuus, datum gemist. Nog 10 nachtjes slapen Quote
Spitskool Geplaatst: 5 februari 2017 Geplaatst: 5 februari 2017 Als ik wat mensen blij kan maken met zaden die ik over heb... Ik doe graag mee. Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Rabarber Geplaatst: 6 februari 2017 Geplaatst: 6 februari 2017 Ehm...en hoe werkt het als je de eerste op t rijtje bent? Quote
Nadi Geplaatst: 7 februari 2017 Geplaatst: 7 februari 2017 Ik doe ook graag weer mee! Ik stuur wel even een pbtje Quote
Wortel Geplaatst: 7 februari 2017 Geplaatst: 7 februari 2017 Ehm...en hoe werkt het als je de eerste op t rijtje bent? Dan krijg je als eerste de eveloppe! ( wordt opgestuurd uit zijn winterverblijf. Voor A en B is dat bij mij vandaan voor C vanaf Sugerlevi) Quote
SuusP Geplaatst: 8 februari 2017 Geplaatst: 8 februari 2017 Het is alweer even geleden... maar ik wil weer graag meedoen dit jaar! Ik stuur een PB met mijn actuele gegevens Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Opg Geplaatst: 11 februari 2017 Geplaatst: 11 februari 2017 Op 29 jan en 7 feb heb ik via een pb mijn adresgegevens doorgestuurd. Mijn gebruikersnaam is alleen nog onderstreept in het topic. Ik zou in ieder geval erg graag meedoen. Woonplaats: Rotterdam (zuid holland) Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 12 februari 2017 Auteur Geplaatst: 12 februari 2017 Iedereen is blijkbaar toe aan de lente, uiteindelijk voor ronde 1: 20 deelnemers!! Leuk dat jullie allemaal meedoen!Gelukkig hebben we google-maps om de meest redelijke route uit te stippelen en is mijn Nederlandse topografie ook weer bijgewerkt De definitieve lijst staat nu in het eerste topic. Iedereen veel plezier en vergeet niet even te vermelden wanneer je de envelop binnen hebt en wanneer je de envelop weggebracht hebt. Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Spitskool Geplaatst: 12 februari 2017 Geplaatst: 12 februari 2017 Spannend, ik kijk uit naar de eerste verrassingsenvelop. Omdat vast niet alle restjes uit mijn zadenblikjes in de envelop passen... Zijn er bepaalde voorkeuren of wensen? Of laten we het allemaal van het lot afhangen? Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Enjoy! Geplaatst: 12 februari 2017 Geplaatst: 12 februari 2017 Mag ik aansluiten bij envelop C? Quote
Nedlets Geplaatst: 14 februari 2017 Geplaatst: 14 februari 2017 Spannend, ik kijk uit naar de eerste verrassingsenvelop. Omdat vast niet alle restjes uit mijn zadenblikjes in de envelop passen... Zijn er bepaalde voorkeuren of wensen? Of laten we het allemaal van het lot afhangen? Is het niet zo een brievenbusdoos? Daar past heel veel in haha. Misschien een idee om anders kleinere verpakkingen te doen? Erg benieuwd hiernaar, ik sta wel als laatste op de lijst dus daar zal nog wel wat tijd over heen gaan helaas. Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 14 februari 2017 Auteur Geplaatst: 14 februari 2017 Mag ik aansluiten bij envelop C?Helaas is de inschrijftermijn voor ronde 1 is gesloten. Uiteraard kun je wel aan ronde 2 meedoen. Morgen gaan de eerste enveloppen de deur uit, naar Monika en Pieter16! Het gaat hierbij inderdaad om brievenbusdoosjes waar best wel wat in past Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
SamanthaP Geplaatst: 14 februari 2017 Geplaatst: 14 februari 2017 Ja er gaat altijd genoeg in zo'n envelop Maar let wel op dat je m niet te vol doet. Ik heb laatst een boete moeten betalen omdat de envelop niet door de brievenbus paste en dus als pakket verzonden had moeten worden. Dus niet té enthousiast alles erin stoppen Quote
Enjoy! Geplaatst: 15 februari 2017 Geplaatst: 15 februari 2017 Mag ik aansluiten bij envelop C?Helaas is de inschrijftermijn voor ronde 1 is gesloten. Uiteraard kun je wel aan ronde 2 meedoen. Morgen gaan de eerste enveloppen de deur uit, naar Monika en Pieter16! Het gaat hierbij inderdaad om brievenbusdoosjes waar best wel wat in past Jammer, termijn is wel heel snel gesloten, of lijkt dat zo? Quote
Pieter16 Geplaatst: 16 februari 2017 Geplaatst: 16 februari 2017 Envelop binnen Quote Regenwormen graven gangen, en veel!
Monika Geplaatst: 16 februari 2017 Geplaatst: 16 februari 2017 Ook hier is de envelop binnen! Wat leuk weer! Van het weekend lekker snuffelen en dan maandag, uiterlijk dinsdag, weer op naar de volgende Quote
Groentjuh Geplaatst: 17 februari 2017 Geplaatst: 17 februari 2017 Mag ik aansluiten bij envelop C?Helaas is de inschrijftermijn voor ronde 1 is gesloten. Uiteraard kun je wel aan ronde 2 meedoen. Morgen gaan de eerste enveloppen de deur uit, naar Monika en Pieter16! Het gaat hierbij inderdaad om brievenbusdoosjes waar best wel wat in past Jammer, termijn is wel heel snel gesloten, of lijkt dat zo? Ja ik had ook ff niet opgelet, dan maar ronde 2. Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 19 februari 2017 Auteur Geplaatst: 19 februari 2017 Voor diegene die niet meedoen met ronde 1, je kun je al opgeven voor ronde 2: via PB aan Zadenenvelop HQ: vermeld je naam, adres, telefoonnummer en emailadres. De volgende ronde zal starten aan het eind van deze ronde, datum nog onbekend. Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
SuusP Geplaatst: 20 februari 2017 Geplaatst: 20 februari 2017 Pieter, hoe staat het met de envelop? Ik ben na jou de volgende op de lijst, maar heb zo ver ik kan zien nog geen PB met Track&Trace oid van je gehad. Is er al zicht op wanneer je hem gaat posten (of brengen natuurlijk, dat kan ook) Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Pieter16 Geplaatst: 20 februari 2017 Geplaatst: 20 februari 2017 Ja, ik verstuur hem morgen Quote Regenwormen graven gangen, en veel!
SuusP Geplaatst: 20 februari 2017 Geplaatst: 20 februari 2017 Top! Dan hou ik de komende dagen de brievenbus extra goed in de gaten Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Pieter16 Geplaatst: 20 februari 2017 Geplaatst: 20 februari 2017 Ik stop er een aantal rariteiten in, als je het niet erg vind. Quote Regenwormen graven gangen, en veel!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.