Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Zadenenvelop Nederland 2017


Aanbevolen berichten

Charissa heeft laten weten dat ze een flinke griep te pakken heeft, dus het duurt iets langer. Ze zou het laten weten in een PM als de envelop verstuurd was. Zodra de A-envelop hier binnen is, stuur ik hem zo snel mogelijk weer door!

Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk maar uit met die doos B; ik kreeg een boete van de post. Blijkbaar vonden ze op het postkantoortje dat het wel paste, maar bij PostNL zelf niet? Om eerlijk te zijn; hij zat ook goed vol. En zo hoort het ook maar kijk er een beetje mee uit dus.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk maar uit met die doos B; ik kreeg een boete van de post. Blijkbaar vonden ze op het postkantoortje dat het wel paste, maar bij PostNL zelf niet? Om eerlijk te zijn; hij zat ook goed vol. En zo hoort het ook maar kijk er een beetje mee uit dus.

Oh thanks voor de tip. Hij lag bij mij gewoon in de bus dus past wel... ik ga hem denk wel gewoon zelf brengen. Kan niet bij de postkantoor komen, ben steeds te laat thuis na het werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh slimme tips, wanneer denk jij dat hij bij de volgende zal zijn Nadi? Ik zit op hete kolen.

 

Ik hoop morgen! Sorry voor de vertraging! Ik heb het onhandig druk. Maar ik doe mn best het zo snel mogelijk door te geven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor diegene die nog niet meedoen, je kun je al opgeven voor ronde 2: via PB aan Zadenenvelop HQ: vermeld je naam, adres, telefoonnummer en emailadres. De volgende ronde zal starten aan het eind van deze ronde, datum nog onbekend.

 

Voor de laatste personen in de rij. Het is de bedoeling dat jullie de envelop bij jullie houden tot ronde 2 begint (zal starten nadat alle enveloppen op de 1e eindbestemming zijn, datum wordt nog bepaald.). Diegene die envelop A heeft stuurt dan de envelop naar de eerste van B, diegene die envelop B heeft naar de eerste van C en diegene die C heeft naar de eerste van A. In de 3e ronde schuiven we zo nog een keer door, zodat iedereen die vanaf het begin heeft meegedaan alle 3 de enveloppen heeft gehad.

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update: Envelop b zal donderdag weer bij de volgende zijn.

 

Is envelop B inmiddels bij de volgende? Hoop niet dat het volgende week donderdag pas wordt?

Want hij was 4 maart al bij Nadi en dat is nu al meer dan een week geleden, en Nedlets zit op hete kolen en ik zou hem zelf ook graag hier hebben...

Dus als hij nog niet weg is, bezorg hem dan vandaag svp bij de volgende.

 

Oudholland

Oudholland

 

Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...