Geplaatst: 17 oktober 20241 j Hond "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 19 oktober 20241 j Naar gepofte aardappel met een mix van stoofpeer. Heel apart…! [emoji51]
Geplaatst: 20 oktober 20241 j Alweer naar brood 😄 en gestoomde maiskolven. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 23 oktober 20241 j Naar een stoof van schenkel in de slowcooker. Osso-buco ! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 23 oktober 20241 j Auteur Officieel moet het van kalfsschenkels lees ik. Nou onze ossen waren dan 2 jaar 'over de datum' Hier ruikt het naar bleek: mijn witte gootstenen zijn nu ook echt weer wit! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 23 oktober 20241 j Verf. Na 6 weken steigers om het huis en werklui in het huis, is de schilder nu aan zet. Iets zegt me dat ik het zelf nog een keer over ga doen..
Geplaatst: 23 oktober 20241 j Ohhh bleggh stom zulk half werk. Naar door mijn man gemaakte preisoep en kaasbrood. Soep zelf gemaakt. Brood van de bakker via de vriezer nog even in de oven. 23 oktober 20241 j aangepast door hazeltje A weed is a plant that has mastered every survival skill, except for learning how to grow in rows. - Doug Larson
Geplaatst: 23 oktober 20241 j 9 uren geleden, Jorieke123 zei: Officieel moet het van kalfsschenkels Ik weet niet wie dat bedacht heeft maar ik eet nooit kalf. En ze hadden vanavond maar mee moeten komen eten het kan juist heel goed van volwassen koe enwas verrukkelijk! 23 oktober 20241 j aangepast door appelvrouw We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.