LucV Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Dat zit zo koert, hij heeft even één dagje vrij gekregen van mij. Ik was het beu om elke dag zijn berichten aan te moeten passen of te verwijderen (ja, hij plaatst helaas meer dan jullie te zien krijgen). Dat houdt een keer op natuurlijk. En dan heb ik nog heel veel geduld. Al is het wel een tijdje goed gegaan. Morgen kan hij weer inloggen en zal ik aankijken hoe het gaat.
Koert Geplaatst: 29 juni 2011 Auteur Geplaatst: 29 juni 2011 11 uur en 24 minuten Zit die jongen niet zo op z'n lip11 uur en 41 minuten bijna klokkie rond! Even a broken clock is right twice a day
RickT Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Ik lees ook niet alles maar met de rss feed (TIP) kan ik het redelijk goed bijhouden. Ik scroll dan heel makkelijk door de lijst van berichten en open de topics/discussies die ik interressant vind in een nieuw tabblad. Hey Jorg, sorry, ik ben niet helemaal een computer nitwit ( ik kan een muis bedienen en zelf wat installeren)toch gaat dit mijn strohoed te boven.Maar ik wel graag weten wat dat is dat je doet..kan je me dat uitleggen? Ik weet bv al niet wat een rss feed is... RSS is een technisch hulpmiddel waarmee je je op de vernieuwingen van een website kunt abonneren. Zodra er, bijvoorbeeld, een nieuw artikel op Nu.nl verschijnt of net die ene advertentie op Marktplaats.nl verschijnt, dan krijg je daarvan acuut een seintje. Rick`s Steigerhouten Meubelen
jasmin Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Dat zit zo koert, hij heeft even één dagje vrij gekregen van mij. Ik was het beu om elke dag zijn berichten aan te moeten passen of te verwijderen (ja, hij plaatst helaas meer dan jullie te zien krijgen). Dat houdt een keer op natuurlijk. En dan heb ik nog heel veel geduld. Al is het wel een tijdje goed gegaan. Morgen kan hij weer inloggen en zal ik aankijken hoe het gaat. Heb je een Dennis-filter toegepast?? Ik heb wel gein in die jongen. Maar ja, ik erger me niet zo gauw... behalve als mensen bewust kwetsen, maar dat is niet aan de orde op dit forum. http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
jasmin Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 RSS is een technisch hulpmiddel waarmee je je op de vernieuwingen van een website kunt abonneren. Zodra er, bijvoorbeeld, een nieuw artikel op Nu.nl verschijnt of net die ene advertentie op Marktplaats.nl verschijnt, dan krijg je daarvan acuut een seintje. Gek, maar dat is me net een graadje teveel. Ik kijk alleen naar ongelezen berichten, lees eerst waar ik zelf in discussie ben, dan wat de nieuwsgierigheid prikkelt, en de rest spaar ik op als ik me verveel, en zo nu en dan klik ik "markeer alles als gelezen" en is de boel schoon, gelezen of niet... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
helena Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Dat zit zo koert, hij heeft even één dagje vrij gekregen van mij. Ik was het beu om elke dag zijn berichten aan te moeten passen of te verwijderen (ja, hij plaatst helaas meer dan jullie te zien krijgen). Dat houdt een keer op natuurlijk. En dan heb ik nog heel veel geduld. Al is het wel een tijdje goed gegaan. Morgen kan hij weer inloggen en zal ik aankijken hoe het gaat. Heb je een Dennis-filter toegepast?? Ik heb wel gein in die jongen. Maar ja, ik erger me niet zo gauw... behalve als mensen bewust kwetsen, maar dat is niet aan de orde op dit forum. mee eens
Jorg Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Hey Jorg, sorry, ik ben niet helemaal een computer nitwit ( ik kan een muis bedienen en zelf wat installeren)toch gaat dit mijn strohoed te boven.Maar ik wel graag weten wat dat is dat je doet..kan je me dat uitleggen? Ik weet bv al niet wat een rss feed is... RSS is een technisch hulpmiddel waarmee je je op de vernieuwingen van een website kunt abonneren. Zodra er, bijvoorbeeld, een nieuw artikel op Nu.nl verschijnt of net die ene advertentie op Marktplaats.nl verschijnt, dan krijg je daarvan acuut een seintje.Gek, maar dat is me net een graadje teveel. Ik kijk alleen naar ongelezen berichten, lees eerst waar ik zelf in discussie ben, dan wat de nieuwsgierigheid prikkelt, en de rest spaar ik op als ik me verveel, en zo nu en dan klik ik "markeer alles als gelezen" en is de boel schoon, gelezen of niet...Klopt rick, maar zo gebruik ik hem niet. Anders zou mijn mailbox overstromen Ik gebruik de rss-feed als volgt: ik ga naar https://www.moestuinforum.nl/feed.php (staat in mijn bladwijzer - werkbalk favorieten als eerste) en scroll door de berichten die daar staan. Ik kijk vooral naar de titels. De feed laat ook foto's zien. Het zou wel fijn als het limiet nog iets hoger gezet kan worden bijv 50 berichten. Werkt overigens niet in de google chroom browser
veuvecouderc Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Dat zit zo koert, hij heeft even één dagje vrij gekregen van mij. Ik was het beu om elke dag zijn berichten aan te moeten passen of te verwijderen (ja, hij plaatst helaas meer dan jullie te zien krijgen). Dat houdt een keer op natuurlijk. En dan heb ik nog heel veel geduld. Al is het wel een tijdje goed gegaan. Morgen kan hij weer inloggen en zal ik aankijken hoe het gaat. Begrijp ik het nou goed? Krijgen mensen op dit forum 'vrij' omdat ze teveel berichten plaatsen? Ik heb op veel fora rondgehangen maar deze kende ik nog niet VeuvecoudercDe weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/
jasmin Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Dat zit zo koert, hij heeft even één dagje vrij gekregen van mij. Ik was het beu om elke dag zijn berichten aan te moeten passen of te verwijderen (ja, hij plaatst helaas meer dan jullie te zien krijgen). Dat houdt een keer op natuurlijk. En dan heb ik nog heel veel geduld. Al is het wel een tijdje goed gegaan. Morgen kan hij weer inloggen en zal ik aankijken hoe het gaat. Begrijp ik het nou goed? Krijgen mensen op dit forum 'vrij' omdat ze teveel berichten plaatsen? Ik heb op veel fora rondgehangen maar deze kende ik nog niet Jij bent voorlopig nog veilig, Leslie... 702 posten.... sommigen met meer dan 2700 posten lopen meer risico... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Helly Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Gek, maar dat is me net een graadje teveel. Ik kijk alleen naar ongelezen berichten, lees eerst waar ik zelf in discussie ben, dan wat de nieuwsgierigheid prikkelt, en de rest spaar ik op als ik me verveel, en zo nu en dan klik ik "markeer alles als gelezen" en is de boel schoon, gelezen of niet...Zo ga ik ook te werk. Word t teveel van t goede dan gewoon markeren als gelezen en dan beginnen we weer overnieuw. Ik werk overigens ook met Google Chrome. 2700 posten... Darn dat klinkt veel maar ik zie dat jij er al meer hebt en ik al aan bijna 2000 zit.. Good things come in small packages
helena Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 2700 posten... Darn dat klinkt veel maar ik zie dat jij er al meer hebt en ik al aan bijna 2000 zit..
LucV Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Nee. Quantiteit is niet het probleem, de kwaliteit wel. Ik ga het hier publiekelijk niet opsommen, dat is ook niet netjes naar hem toe. We hebben afspraken gemaakt en dan houdt het een keer op. Daar kan ik kort over zijn. Maar ik kan je wel vertellen dat het me hoog zit. Ik steek met plezier erg veel tijd in het forum en als ik dan ook nog is als een politieagent nietszeggende berichten moet (ja moet) aanpassen of verwijderen dan is het op een moment genoeg. Zeker ook omdat ik de grens van het uitwisselen van 50 priveberichten al lang gepasseerd ben. Ik heb wel wat beters te doen zeg! Het is hier geen kinderspeelplaats! Ik lees het forum ook voor mijn plezier! Dan trek ik nog liever de stekker er uit dan dat ik met tegenzin die berichten moet aanpassen. Morgen is hij weer terug. Veel plezier!
Jorieke123 Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Jongens, het gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit... Damn... Luc is me voor Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
helena Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Jongens, het gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit... pak van m'n hart
Jorieke123 Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Anders was ik allang weggeweest Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Mijn 3755 berichten zijn natuurlijk stuk voor stuk van uiterst hoge kwaliteit edit: 3756 Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
helena Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Jaaa daarom, pak van m'n hart edit; oeps daar gaat mijn kwaliteit
Frank vwl Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Jongens, het gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit... Gelukkig is hier niet zo'n systeem waarbij je een titel onder je naam krijgt aan de hand van je aantal posts zo irritant op sommige fora, mensen gan dan maar postne om zo snel mogelijk een hogere "rang" te krijgen. Luc (en Jorieke) ik waardeer jullie inzet en offtopic gaan is inderdaad irritant Jorg, maar ik maak me daar zelf ook wel eens schuldig aan denk ik (zoals nu eigenlijk)
Helly Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 Het is mogelijk de onderwerpen zoveel mogelijk ontopic te houden, echter is dat veel werk voor Luc en/of Jorieke om dat daadwerkelijk zo te houden. Veel moet dan verhuisd of weggehaald worden en daar moet je echt bovenop zitten. En soms zitten er best nog wel goede berichten tussen de offtopics. Ach t verhuisd vanzelf een keer richting archief. Good things come in small packages
RickT Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 Nee. Quantiteit is niet het probleem, de kwaliteit wel. Ik ga het hier publiekelijk niet opsommen, dat is ook niet netjes naar hem toe. We hebben afspraken gemaakt en dan houdt het een keer op. Daar kan ik kort over zijn. Maar ik kan je wel vertellen dat het me hoog zit. Ik steek met plezier erg veel tijd in het forum en als ik dan ook nog is als een politieagent nietszeggende berichten moet (ja moet) aanpassen of verwijderen dan is het op een moment genoeg. Zeker ook omdat ik de grens van het uitwisselen van 50 priveberichten al lang gepasseerd ben. Ik heb wel wat beters te doen zeg! Het is hier geen kinderspeelplaats! Ik lees het forum ook voor mijn plezier! Dan trek ik nog liever de stekker er uit dan dat ik met tegenzin die berichten moet aanpassen. Morgen is hij weer terug. Veel plezier! Ik snap zowiezo al niet waar je de tijd nog vandaan haalt om op dit zeer druk bezochte forum een beetje orde te scheppen. It`s a hell of a job! Rick`s Steigerhouten Meubelen
appelvrouw Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 Ik gebruik de rss-feed als volgt: ik ga naar https://www.moestuinforum.nl/feed.php (staat in mijn bladwijzer - werkbalk favorieten als eerste) en scroll door de berichten die daar staan. Ik kijk vooral naar de titels. De feed laat ook foto's zien. Het zou wel fijn als het limiet nog iets hoger gezet kan worden bijv 50 berichten. Werkt overigens niet in de google chroom browser Zo dat is even handig..ik ga het instellen als het lukt.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Koert Geplaatst: 30 juni 2011 Auteur Geplaatst: 30 juni 2011 Instellen was een makkie! Krijg je op die lijst ook je pbtjes te zien of poppen die dan op als je een tabblad opent of zo? Even a broken clock is right twice a day
Nicolette Geplaatst: 2 juli 2011 Geplaatst: 2 juli 2011 ik moet nog ff uitvissen wat daar t voordeel van is.Jammer dat ik die moestuindag moest missen. Zou iedereen ook wel eens willen ontmoeten.
Dennis29 Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 Weet iemand wat er met Eva is? Op al de vier forums waar ze ook op zit is ze niet meer actief.
Aanbevolen berichten