Jorg Geplaatst: 27 april 2017 Geplaatst: 27 april 2017 Misschien had je het al opgemerkt, maar sinds kort is HuubvG toegevoegd aan het moderatorteam. Jarno doet vanwege studie en andere bezigheden een stapje terug. Wie zijn de moderatorsHet moderatieteam bestaat uit Jorieke123, Jorg, Henkg, Bit, HuubvG en Stan. ForumregelsDe moderators letten onder andere op de regels en richtlijnen voor het gebruik van het forum. Speciale aandacht gaat uit naar off-topic/babbel berichten. De regels en richtlijnen staan hier:https://www.moestuinforum.nl/forumregels-en-tips-forumgebruik-t12042.html Help mee (melden van berichten)Helaas kunnen we wel eens een bericht over het hoofd zien. In elk bericht vindt je daarom de volgende rode knop ( ! ) Via deze functie kun je de moderators op de hoogte stellen van berichten die onze aandacht moeten krijgen. De moderators zullen de melding beoordelen en inschatten of en welke actie nodig is. Interesse om het moderatorteam te versterken?Extra handen en ogen om het forum overzichtelijk, leesbaar en toegankelijk te houden zijn welkom. Je kunt mij een PM sturen bij interesse. Ook extra handjes voor het organiseren van prijsvragen, programmeren/techniek, bijhouden/inrichten MTF facebook, etc zijn welkom. Quote
speets Geplaatst: 27 april 2017 Geplaatst: 27 april 2017 Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Frans D Geplaatst: 27 april 2017 Geplaatst: 27 april 2017 Veel succes gewenst Huub, met je nieuwe job als moddereter. Ik vond nog een foto van je uit je jongere jaren; Quote
HuubvG Geplaatst: 27 april 2017 Geplaatst: 27 april 2017 Dankjewel. Ik heb inderdaad als kind weleens modder geproefd. Quote
de deerhounder Geplaatst: 27 april 2017 Geplaatst: 27 april 2017 Hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe loopbaan.Ik ben te nieuw op dit forum om de tijd voor Huub meegemaakt te hebben, maar met Huub gaat het forum zeker een leuke periode te gemoed.Ik waardeer vooral Huub's kennis over cider ed. Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 27 april 2017 Geplaatst: 27 april 2017 Let's spam some weeds Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.