Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Prijswinnaars Wolf-Garten RS5000 Snoeischaar bekend


LucV

Aanbevolen berichten

In samenwerking met Wolf Garten kon je de afgelopen maand één van de drie professionele RS 5000 snoeischaren winnen.

Uit de goede inzendingen zijn met het programma SPSS willekeurig drie winnaars getrokken.

 

Wolf-Garten RS 5000 snoeischaar

De WOLF-Garten RS 5000 is professionele snoeischaar die speciaal ontwikkeld is voor het probleemloze, sterkere snoeiwerk. De schaar is uitgevoerd in hoogwaardig aluminium voor extra licht snoeien. De ideale positie van de snijkop (onder een hoek van 30º) op de ergonomisch gevormde handgrepen, zorgt voor een ideale houding tijdens het snoeien en voorkomt het overstrekken van de hand en overbelasting van uw gewrichten! De veer is geïntegreerd in de snijkop; doordat deze wordt beschermd komt er nooit meer vuil tussen en raakt de veer nooit meer verloren. Het precisiegeslepen mes met anti-kleeflaag en het aambeeld zijn vervangbaar.

RS-5000-wolf-snoeischaar-moestuinforum.jpg

Klik hier voor meer informatie

 

en de winnaars zijn....

- Freggel

- Jos

- Lisa

 

Alle winnaars hebben inmiddels per e-mail bericht gehad en hun prijs zal verzonden worden zodra alle adresgegevens ontvangen zijn.

 

We willen, mede namens Wolf Garden, alle leden van het forum veel tuinplezier toewensen.

De kruiswoordpuzzel blijft online staan en is hier te vinden: https://www.moestuinforum.nl/moestuinforum-wolf-kruiswoordpuzzel-juni.pdf

 

Let op: lees niet verder als je de puzzel nog wilt maken. De antwoorden staan onder dit bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van onderstaande vragen en antwoorden is ongeveer 70% zelf bedacht, de rest is afkomstig uit een Engelstalige kruiswoordpuzzel over voeding en/of van diverse kruiswoordpuzzel websites.

 

Horizontaal

1. Volgens de klassieke literatuur een middel om vampieren af te weren. (8)

Knoflook

2. Een katachtige worm (10)

Tijgerworm

3. Het verplanten van te de dicht op elkaar staande kiemplanten (9)

Verspenen

4. Koolsoort van een joodse geleerde (8)

Koolrabi

5. Dit stuk fruit is ook een automerk (7)

Citroen

6. Benaming die op het forum wordt gebruikt voor een citaat (5)

Quote

7. De Beatles zongen al over deze heerlijke rode vrucht (7)

Aardbei

8. Op dit bekende schilderij uit 1885 eet familie de Groot deze groente (8)

Aardappel

9. Gereedschap dat wordt gebruikt voor de onkruidbestrijding op niet te zware gronden (8)

Schoffel

10. Bij dit fruit rijpen de vruchten niet allemaal tegelijk maar afhankelijk van de zon die ze ontvangen, wacht tot ze allemaal rijp zijn en oogst daarna de hele tros (7)

Druiven

11. Met deze teeltvorm probeer je ziektes en uitputting van de bodem te voorkomen (11)

Wisselteelt

12. Deze groente is eigenlijk een graansoort (4)

Mais

13. Van dit plantje zijn wel 150 soorten die voornamelijk gebruikt worden in de thee

Munt

14. Afrikaantjes of tagates worden ingezet om … te verdrijven (7)

Aaltjes

15. Deze groente geeft popeye zijn kracht (8)

Spinazie

 

Verticaal

16. Geen groente voor een vegetariër (11)

Vleestomaat

17. Dit kruid heeft een verfijnde anijssmaak (5)

Venkel

18. Cilindervormige groente met uismaak (4)

Prei

19. Van deze koolsoort eten we het bloemenscherm (8)

Broccoli

20. Deze vrucht staat in China symbool voor onsterfelijkheid (5)

Perzik

21. Deze oude vorm van handel drijven wordt op het forum nog regelmatig toepepast met zaden en stekjes (10)

Ruilhandel

22. Dit kleinfruit heeft zomer en herfst rassen (8)

Framboos

23. Italiaanse vergeten groente (8)

Palmkool

24. Koningskruid (9)

Basilicum

25. Dit kruid wordt o.a. in de Scandinavische keuken gebruikt voor gravadlax (4)

Dille

26. Een lastige plaag voor tomaten en aardappelliefhebbers

Phytophthora

27. Grondsoort aan de kust (4)

Klei

28. Een fysiek naarjaars of voorjaars werkje (7)

Spitten

29. Zo wordt een gloeilamp ook wel eens genoemd (4)

Peer

 

Oplossing

Juli Hooimaand

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk, ik win echt nooit iets (tenzij je 3 € in de staatsloterij meerekent )

En het komt heel goed uit, ik heb zo'n goedkope hier liggen maar die begint al te roesten. Hij doet het nog wel maar als je hem wil openen moet je eerst het schuifje naar beneden zien te krijgen door er zo ongeveer op te gaan staan, dan komt deel twee, het apparaat met mach 3 tegen de stellingkast aan smijten om de scharen van elkaar te krijgen.

 

Oftewel, ik ben er heel erg blij mee (en mijn buren ook, die hoeven nu niet meer te denken dat er een psycho naast de deur woont) .

aangepast door Gast

http://www.hobbyzaden.nl

Zaden te koop al vanaf 0,25 €.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren de snoeischaar ontvangen. Geweldig ding, op het moment dat je normaal kracht moet gaan zetten ben je er al doorheen.

Hij knipt zo lekker dat ik bijna alles tot op de grond had afgesnoeid.

 

Haha, dat ken ik ..van toen mijn snoeischaar nog nieuw was. Hier valt veel te snoeien, je kan wel even langs komen

Je vind hem dus wel een aanrader?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker wel een aanrader, het is nu natuurlijk nog geen snoei-tijd maar uiteraard direct uitgeprobeerd, super.

Trouwens, hardstikke leuke gasten daar bij Wolff, ik mistte de aangekondigde brochure. Gelijk even bedankt voor de superschaar en gisteren lag de brochure al in de bus.

Het is niet goedkoop maar dan heb je ook wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...