Geplaatst: 23 juli 202423 Jul Heb op 5 minuten fietsen een paar wilde bramen geplukt aan een plukroute......voor de mensen en dieren die net even wat hoger kunnen reiken hingen er nog gigantisch aantallen rijpe bessen en er hing nog veel meer wachtende op wat meer zon. Zo fijn dat de gemeente dat stuk niet keer op keer aanvalt met bosmaaiers zoals ze wel doen in deze woonwijk.
Geplaatst: 25 juli 202425 Jul Foto van gisterenavond. Oranje kroot/biet, 2 soorten courgette, koolrabi en wat bonen. Niet op de foto heerlijke aardbeien
Geplaatst: 27 juli 202427 Jul Wauw, MROE!! Jorieke….ook wauw! Dat je met de kruiwagen bramen gaat plukken…..😂😉
Geplaatst: 28 juli 202428 Jul Derde pluk blauwe bessen (de roze variant 2e pluk). Echt de laatste kruisbessen (deze zaten aan een eerder dit jaar geplante doornloze struik), enkele frambozen, de eerste bramen, tweede keer vijgen en de eerste (Victoria) pruimen. Erg vroeg voor de pruimen, normaal zijn ze pas in augustus rijp. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 31 juli 202431 Jul Een mooie koolrabi, kropsla en eikenbladsla en nog wat Franse boterboontjes, 2 courgettes 2 tomaten en nog wat mini aardbeien. 31 juli 202431 Jul aangepast door G. B.
Geplaatst: 31 juli 202431 Jul Ik kon ook nog een paar broccolietjes plukken. Geblancheerd en zo de vriezer in.
Geplaatst: 31 juli 202431 Jul En de knoflook was droog, dus die even netjes aan elkaar geregen. Twee bosjes: rechts de softneck Messidor, links de hardneck Morado de Pedronera. Ik had op grotere bollen gehoopt, maar gezien het vreselijk natte voorjaar mag ik toch niet mopperen.
Geplaatst: 31 juli 202431 Jul @Arja, dat is een mini, hoort dat bij deze peper? En is ie erg heet? Laatste oogst van vandaag... een courgette met identiteitscrisis. Hij twijffelde over of ie nu een peer of een naaktslak was 🤣
Geplaatst: 1 augustus 20241 Aug Het zijn trossen met kleine bolletjes. Dit was het meest rijpe bolletje.
Geplaatst: 1 augustus 20241 Aug @goudsbloempje ik ben blij dat ik niet de enige ben bij wie ze zo kort blijven. Vandaag de eerste 2 ‘komkommers’ die wel een week geleden geplukt konden. Gelukkig hangen er nog een paar.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.