Geplaatst: 3 augustus3 Aug Zien er geweldig uit! Eet smakelijk! Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 3 augustus3 Aug Op 1-8-2025 om 15:44, Vrouwholle zei:Wauw wat een mooie andijvie @Gitta 😍 Is dat de mm test andijvie?🤔En 1 krop of meerdere? 🤔🌱👩🍳🌱🐓🌱🌻🌱Dit is de gewone andijvie van mm. 1 krop andijvie. Ik heb geen watertegels. Wel slakken schrikdraad om die bak.@Petrasmoestuin zie het antwoord op de vragen van Vrouwholle. Misschien geeft dat ook antwoord op jouw vraag. 3 augustus3 Aug aangepast door Gitta
Geplaatst: 3 augustus3 Aug Tomaten geoogst van 4 verschillende soorten tomaten planten. Vbnb: Rebel alliance, Black Cherry, Dattolime F1 en Tiny Tim.Boterbonen en pepers geoogstWortelen en radijzen geoogstCossla, rucola en basilicum geoogst 3 augustus3 Aug aangepast door Gitta Foto's toegevoegd
Geplaatst: 3 augustus3 Aug Ik wil het ook graag weten @appelvrouw @Arja Had jij hem niet onder vlies of zo? Ik vond het ook een crime om hem goed te houden, ook al stond hij onder een gordijn. Eentje was flink gepakt door allerlei beestjes en hield er niets aan over.
Geplaatst: 3 augustus3 Aug Gisteren weer heel veel snijbiet en rucola geoogst (foto vergeten)Vandaag weer andere rucola, 3 witte kolen eruit gehaald die allemaal aangevreten waren (zonder gordijn, doe ik niet meer dus)En nog wat boontjes.
Geplaatst: 3 augustus3 Aug 4 uren geleden, Arja zei:Edit: gevonden, het is de Dwarf Green Curled van Jansenzaden.Nóg meer voor op de wensenlijst. Ziet er woest lekker uit.En @Mellie wat een prachtige bloemen! Welke soort is dat? * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 3 augustus3 Aug 1 hour ago, Petrasmoestuin said:Ik wil het ook graag weten @appelvrouw @Arja Had jij hem niet onder vlies of zo? Ik vond het ook een crime om hem goed te houden, ook al stond hij onder een gordijn. Eentje was flink gepakt door allerlei beestjes en hield er niets aan over.De boerenkool hebben we het over toch? Ik heb ze gewoon in hun nakie buiten staan, geen vlies of gaas. Ik heb er wel wat rupsen en slakken afgeplukt.
Geplaatst: 4 augustus4 Aug Mijn witte kool had buiten ook te lijden. Vandaag geoogst. Buitenste bladeren konden de kliko in en toen kreeg ik tot mijn verbazing 3 bladeren snot. En nu dus een mini krop…
Geplaatst: 4 augustus4 Aug Ruim 600gr....in totaal nu een 1.1 kilo en ben amper begonnen met plukken 🤔
Geplaatst: 4 augustus4 Aug @Vlavlip lekker lekker, kan niet wachten op volgend jaar en er hier voldoende productie is.
Geplaatst: 5 augustus5 Aug Wow nóg meer vijgen!Edit… zaprry. Via de app en ben nog niet helemaal wijs hoe het werkt. Die kleuren en smaak. Whaammmm. Goddelijk gewoon. De vele perziken van vandaag niet meer op de foto. Ze waren op voor ze een kans hadden. Het bezoek was zo verbaasd dat het überhaupt kon en dan ook nog die smaak erbij. Ze wil nu beginnen met tuinieren 😁 zo leuk 5 augustus5 Aug aangepast door Mellie
Geplaatst: 5 augustus5 Aug @Mellie en ik zie ineens weer emoji's bij jouw posts 😃 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 5 augustus5 Aug O waren die niet meer te zien @@woldistel? Ik zie ze de hele tijd [emoji849]
Geplaatst: 5 augustus5 Aug Bij de laatste post niet meer 😢 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 6 augustus6 Aug De eerste pepers! Eindelijk. Voor de Turkse frietjes. Turkse üç burun peper aji crystal blanco en piri piri.
Geplaatst: 6 augustus6 Aug Te weinig pepers geplukt… ben mega blij met eindelijk op 6 augustus de eerste oogst!Wel al in stukken hè shopt. Wil niet nog een x een explosie (wamt dat gebeurt echt. Hard!)
Geplaatst: 6 augustus6 Aug Vooral onkruid gewied maar voor het naar huis gaan toch nog wat tomaatjes geplukt en zo'n beetje de laatste sperziebonen denk ik. Dit weekend haal ik de planten eruit en doe ik nieuwe plantjes proberen. Beetje laat wel, maar niet geschoten is altijd mis. En de sperziebonen Vesperal zijn heel goeie vind ik, mooie lange malse boontjes , geen draad en lekker. 6 augustus6 Aug aangepast door driepinter
Geplaatst: 7 augustus7 Aug Pruimen voor in de voedseldroger, NZ spinazie, Basella/Poi/Malabar spinazie, weer courgettes, weer komkommers, beetje Piracicabra broccoli, zomerprei, paprika, nog niet rijpe tomaten en het eerste handje Herrenböhnli. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.