Geplaatst: Donderdag om 15:203 d Elke keer denk ik, zal nu toch wel klaar zijn met die asperges?En dan staan er weer een paar. 😊
Geplaatst: Donderdag om 15:453 d @jootje Een paar asperges …. ? En wat een prachtige bloemen 😍. Heerlijke bos!
Geplaatst: Vrijdag om 13:172 d Een voortijdige oogst padron pepers gehad.Stam afgebroken topzwaar geworden.Oogst 330gram
Geplaatst: Vrijdag om 16:512 d Nu al zulke pepers! Ik zou bijna willen verhuizen naar het Zuiden, maar nee, toch maar niet😉Mooie pepers, lekker grillen of in de vriezer. Wel jammer dat ze wat vroeg waren, maar ik had begrepen dat Padron's groen gegeten worden.
Geplaatst: Gisteren om 13:121 d @eduro padrons eet je groen, dus dat is dan weer een mazzel! Wat balen joh dat er een tak is afgebroken. Zo zonde. Maarehm; nu al pepers! Dat dan weer wel! Ik zit nog in de fase dat ik de bloemen eraan kijk 😆
Geplaatst: Gisteren om 15:451 d @Mellie ja dat klopt idd gisteren er een rauw opgegeten lekker zoet met een lichte scherpte na afloop, lol vandaag tegen de vrouw ze zijn niet scherp proef maar hup een flink stuk gegeven staat ze mij aan te kijken "wtf doe je nou" ik verbrand mijn mond. Oeps het varieert meer dan verwacht.
Geplaatst: Gisteren om 16:191 d De eerste kroten ! En meteen weer nieuwe gezaaid. gisteren om 16:211 d aangepast door driepinter
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Een flinke bos waterkers voor door de salade. En wat borage-bloemetjes voor er bovenop.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Heel veel sla geoogst, ook stengelsla, de eerste frambozen. 2 Meirapen, 1 super klein. Die gaan niet erg goed en staan al een hele tijd, daar heb ik geen geluk mee. En weer heel veel aalbessen, dat is niet bij te benen en wij hebben er ook geen tijd/fut voor. Dus de vogels mogen mee-eten.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Oh @jootje Die bloemkool, wat een pracht 😍. En die verse rode uien, zo zijn ze het lekkerste. Heerlijke oogst!
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Jij hebt ook al van die mooie bloemkolen, ook van vorig jaar nog @jootje Die van mij zijn net aan het groeien namelijk. En die lekkere uien, die zijn al klaar nu? Ik heb er ook een aantal grote staan, kan ik die er al uit halen denk je?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Deze uien heb ik er uitgehaald er bloemen inzaten. Word geen mooie ui meer. De paar die wel goed Ijn heb ik met onkruid trekken er per ongeluk uitgetrokken. Ik probeer ze te laten staan tot eind juli ofzo. De bloemkool was niet van vorig jaar. Wel gekochte plantjes. Mijn eigen gezaaide plantjes staan er ook, sie zullen later komen met een beetje mazzel
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.