Geplaatst: Gisteren om 07:321 d Ik vind de eerste altijd de bijzonderste.De rest dit jaar zal er net zo uitzien, dus die krijgen geen aparte foto's...😁
Geplaatst: 23 uren geleden23 u Hihi, gelijk twee moderators, die een zucht van verlichting slaken...😂
Geplaatst: 23 uren geleden23 u Hahaha misschien willen we wel een foto van elke courgette die je gaat oogsten! 🤪
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Gisteren de stengelsla eruit gehaald. Vandaag de 2e. Vandaag een aantal knoflook eruit gehaald (Rustisem) die plat lagen. Straks nog een aantal. Maar ik moest eerst ontbijt maken en mij opfrissen.Om 10.00 uur weer verder.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Sjalotjes!!!De sjalotjes lagen plat, veelal verdroogd loof. Had eigenlijk het idee dat het een matige oogst zou zijn. En ze zouden misschien wat groter kunnen zijn, maar vind het een superoogst! Happy Jo
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.