Geplaatst: 5 uren geleden5 u Twee babybears..er komen er nog enkele . Ze zijn nog niet volledig uitgerijpt aan de plant maar die stort in. Ze kunnen voorlopig buiten blijven.En het eerste trosje Aronia Chokeberry.
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Heel bescheiden, maar ik ben er toch erg blij mee.Mijn mais oogst van een stukje grond in mijn grote bak van 90x90 cm.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Courgette Black Forest, 3 aubergines Slim Jim en Cabaca Peach stond er op het zakje @Mellie van de BZD, maar het is een ander pepertje. Deze moet oranje blijven, maar is rood. Heb jij een idee? 😊 De linkse lijkt oranje, komt door het licht, maar ze zijn alle 3 rood. En ze zijn scherp! Ik heb een stukje geproefd en jeetje wat scherp. Prima, maar dan weet ik dat ik een bescheiden stukje moet gebruiken in mijn eten of straks voor een scherpe sambal b.v. 1 uur geleden1 u aangepast door Petrasmoestuin
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.