Geplaatst: 23 uren geleden23 u Ik doe het ook nog met kleine schaaltjes oogst, maar wel een lekker fruithapje aan het eind van de dag ^_^
Geplaatst: 9 uren geleden9 u 1 minuut geleden, Rookie zei:kooltje gebarsten..Kun je die niet meer eten? Zo te zien zijn ze allemaal goed gesloten en klaar om zo te eten.
Geplaatst: 9 uren geleden9 u Auteur De nectarines zijn net op, en we gaan zo door met de volgende oogst van steenvruchten uit de kas: Roter Weinberg perzik
Geplaatst: 9 uren geleden9 u 43 minuten geleden, Petrasmoestuin zei:Kun je die niet meer eten? Zo te zien zijn ze allemaal goed gesloten en klaar om zo te eten.Ja hoor, het ziet er verder nog goed uit.Ik snijd de randen van de barst er af, de rest is dan nog goed.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u De enige vrucht trompe d’ Albenga eraf gehaald het eindje ligt te rotten. Wel al een heerlijk soepje mee gemaakt gisteren. Nog twee minipompoentjes.En wat wortelen Yellowstone!
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Leuk, die pompoentjes! Ik heb er 1 van de babybear. Maar ook klein. Zonde van die Trompe…
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Hij wordt nu lekker opgesmikkeld. Dus niet erg. Het deel aan de steel kant was al oranje aan t worden en het onderste deel nog courgettewittig.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Rijpen gaat maar traag met dit weer.Maar hangen er zeker nog wel 400+ om af te rijpen.Heel veel zin om als alles rijp is, om verschillende sausjes te maken.Vandaag met de regen ook maar weer voedingskorrels gestrooid, aangezien ik nu niet handmatig water met voeding kan oplossen.
Geplaatst: 24 minuten geleden24 min Het werd weer droog , en morgen geen tijd voor de moestuin dus nog heel even op de tuin geweesr Mijn oogst van zojuist : de allerlaatste sperzie-en snijbonen die ik nog heb kunnen redden na het verwijderen van de planten. 3 komkommers, een volle emmer tomaten , en een paar madame jeanette pepertjes.En nog wat takjes basilicum voor het inmaken van de tomaten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.