Geplaatst: 7 uren geleden7 u En omdat ik weinig zitvlees heb, toch maar even naar de tuin om (vooral en met de linkerhand) tomaten te plukken. Ook thuis de Groninger kroon appels geplukt. Die beginnen te vallen en achter hebben we alleen tegels, dus ik pluk ze altijd vroeg en laat ze op een warme plek narijpen. Anders raap ik vooral appels met blauwe plekken en die worden snel bruin.
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Vandaag uit de tuin gehaald. En wat kleine kerstomaatjes, maar die heb ik opgegeten zonder een foto te maken.Met die O.I. kers vind ik het altijd moeilijk. Ik heb ze te groen eraf gehaald. Sommige die bruin waren, waren een beetje beschimmeld volgens mij, weggedaan. En verder Afrikaander zaden en Goudsbloem zaden. Maar de laatste staan al anderhalve week in de keuken, geen fut en tijd om ze los te maken. 6 uren geleden6 u aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Onder dat schaaltje staat nog een heel emmertje met goudsbloemen, dus meer dan je ziet.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Ik heb vandaag nog 3 paprika's geoogst voor in de soep. Ik was al aan het snijden.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.