Geplaatst: 7 uren geleden7 u Bedje klaarmaken voor de knoflook, ui en olifantenknoflook. Dus deze geoogst. Alle vijf van één plant, waar ik er al eerder een paar van afhaalde.
Geplaatst: 50 minuten geleden50 min Wat geweldig @Arja, zo veel. Welke is dit?Dit is mijn oogst vandaag. 2 cayenne peper geel erbij. Die zag ik gisteren al, maar ik dacht weer dat ze rood moesten worden. Deze zijn best leuk en lekker.
Geplaatst: 47 minuten geleden47 min 2 minuten geleden, Petrasmoestuin zei:Welke is dit?Weet ik niet, ik kreeg 'een pompoenplantje' van een buurvrouw.
Geplaatst: 39 minuten geleden39 min 9 minuten geleden, Petrasmoestuin zei:cayenne peper geel erbij. Die zag ik gisteren al, maar ik dacht weer dat ze rood moesten worden.Cayenne gaat toch helemaal niet via geel naar rood? Toch van groen naar rood?🤔En van groen naar geel als je de gele variant hebt.
Geplaatst: 27 minuten geleden27 min 10 minuten geleden, acpronk zei:En van groen naar geel als je de gele variant hebt.Ja de gele variant heb ik. Maar ten eerste heb ik zo'n 12 soorten en dan heb ik ze wel per 3 bij elkaar, maar een heleboel verschillende bij elkaar en ik moet dan puzzelen welke peper rijp is en welke kleur ze moeten hebben. Ik dacht dat ik de rode peper had.
Geplaatst: 26 minuten geleden26 min 20 minuten geleden, Arja zei:pompoenplantje' van een buurvrouw.Dan is het helemaal een verrassing dat je er zoveel van kreeg.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.