Mellie Geplaatst: 6 september 2020 Geplaatst: 6 september 2020 Ongekoesterde pompoenen doen het hier altijd een stuk beter. Dit is een van de 3. 1 Quote
Mellie Geplaatst: 7 september 2020 Geplaatst: 7 september 2020 Pepers geplukt. Ga een nieuwe batch drogen met wat paprika’s erbij en roken. 2 Quote
Vastone Geplaatst: 11 september 2020 Geplaatst: 11 september 2020 Het ruikt niet alleen naar herfst in de tuin.. zelfs de oogst krijgt al herfstkleuren! Druiven, Paprikas , pepers, tomaten, zonnebloemen en hazelnoten. 5 1 Quote
Ruderalis Geplaatst: 11 september 2020 Geplaatst: 11 september 2020 (aangepast) Mooie foto hierboven 👍, wij hebben weer een witte Patisson geoogst en deze is nog groter dan de vorige, En een foto van beide samen, Ook hebben we nog wat Turkse Mutsen geoogst, het blijven aparte dingen, Grt.😎 11 september 2020 aangepast door Ruderalis 3 Quote
RoosDeTuinier Geplaatst: 11 september 2020 Geplaatst: 11 september 2020 Wie 't kleine niet eert😅😝 3 Quote
Plotiemoos Geplaatst: 12 september 2020 Geplaatst: 12 september 2020 Niet vandaag maar wel gisteren en donderdag alle pompoenen en sierkalebassen van de tuin gehaald. Vandaag een aantal verkocht dmv een vrijwillige bijdrage. Ik mag niet verkopen van de gemeente. De volkstuin pacht van de gemeente. En ik wil niet de tuin af gezet worden. Maar de jongens (4 & 5jr) hebben weer een leuk zakcentje erbij . Ik hoef niet rijk te worden hier van en de oudste wilde centjes verdienen. Haha. 4 Quote
acpronk Geplaatst: 12 september 2020 Geplaatst: 12 september 2020 Mooie bittermeloen, was eigenlijk al woensdag nog groen geplukt omdat de oranje begonnen te rotten (waarschijnlijk te nat geweest). 1 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
jeanne-heijmans Geplaatst: 13 september 2020 Geplaatst: 13 september 2020 Weer heel wat oogst... Tomaatjes pepers,knolselderij en druiven 2 Quote
Arja Geplaatst: 13 september 2020 Geplaatst: 13 september 2020 De aller, allerlaatste. Denk ik. 🤤 1 Quote
RoosDeTuinier Geplaatst: 13 september 2020 Geplaatst: 13 september 2020 Was wel alweer een paar weekjes geleden maar vindt hem te mooi om niet te delen 1 Quote
Mellie Geplaatst: 14 september 2020 Geplaatst: 14 september 2020 Net geplukt Engeland ook een te zware paprikaplant geknakt... zitten nog 3 aan de plant en deze 2 liggen nu binnen. De gele pepers in het emmertje zijn Aji de pineapple. Aangezien ze sprekend op de aji lemon drop lijken, even apart. Ze smaken wel anders. Zojuist voor het eerst geproefd. De pineapple is was zoeter. Vandaag ook jubileum voor het eerst 5 eieren! 1 Quote
Goudsbloempje2 Geplaatst: 14 september 2020 Geplaatst: 14 september 2020 Misschien wel de laatste echte tomaten en komkommer oogst? De tomaten rijpen nu snel af, maar de phyto wint net zo hard terrein... 2 Quote
Arja Geplaatst: 16 september 2020 Geplaatst: 16 september 2020 On 9/13/2020 at 10:40 PM, redzebra said: @Arja ik verwacht volgende week nog een bericht met de volgende allerlaatste . Komt nog een nazomertje. U vraagt, wij draaien. 😆😆😆 Quote
Arja Geplaatst: 16 september 2020 Geplaatst: 16 september 2020 Is ook oogst, toch? Zaadjes verzamelen van alles wat uitgebloeid is en nog net niet weg springt. En dan lekker op mijn terras aan de grote tafel zitten peuteren. Vroeger zou ik minder bewaren, maar nu is mijn tuin groter én er komt een zadendoos en ook nog een lokale zadenbank.n 2 Quote
rorror Geplaatst: 16 september 2020 Geplaatst: 16 september 2020 (aangepast) De pepers van vandaag, vorige twee keer plukken vergeten foto's te maken. Van de 5 wedstrijd peper planten zij er vandaag 2 opgeruimd. 16 september 2020 aangepast door rorror 2 Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
prettig gestoord Geplaatst: 16 september 2020 Geplaatst: 16 september 2020 Het word bijna saai..maar ehh paprika’s. Flinke speciekuip vol 5 Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
jootje Geplaatst: 20 september 2020 Geplaatst: 20 september 2020 Oohh...Arja...wat lekker...nog bonen! Hier twee pompoentjes geoogst. Plantje gekregen van forumlid Bonnie. er zijn nog twee van die joekels. te leuk vind ik ze! 1 Quote
RoosDeTuinier Geplaatst: 23 september 2020 Geplaatst: 23 september 2020 Mooie tomaten oogst vandaag❤️ 1 Quote
Vastone Geplaatst: 23 september 2020 Geplaatst: 23 september 2020 Hier alweer de bijna laatste tomaten oogst.. aantal planten kunnen al geruimd worden en meeste planten zijn inmiddels zo goed als "leeg". Voelt toch wel als afscheid nemen nu de herfst echt op gang komt. Ook nog een paar aubergines, kleine courgettes en snack Paprikas geoogst. En weer net voor een flinke regenbui binnen.. 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: 23 september 2020 Geplaatst: 23 september 2020 Ik moet eigenlijk naar de klaagbaak met deze foto vanwege de Costata courgette..heb ik verdorie vanmorgen met het oogsten van de courgette de hele top eruit geknipt. En hij heeft geen tweede top zoals andere jaren wel. Eigen schuld. verder extra dillezaad geoogst, en een bleu de hongarie gevonden verstopt achter een muurtje. De plant was al even verdroogd en dood de vrucht had zichzelf neergelaten op een stoel in de wildernis achter het muurtje😀 daar hing ie aan een verdroogd stengeltje. De tomaten Wil Voogt geven nog iedere twee dagen een stuk of 15 rijpe vruchtjes per stuk. 3 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 23 september 2020 Auteur Geplaatst: 23 september 2020 2 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.