Jump to content

Foto's van: je oogst

Jorieke123
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image
  • 2 weeks later...

Dat ziet er lekker fris uit.

Nog even geduld en dan kunnen we kropje sla oogsten. De aardbeien hebben eerste bloempjes, staan in de kas en is een middel vroege soort.

• Like 1

De keukentuin is de kleine groene oase van de keuken ...

O, echt niet? Maar je hebt ze misschien buiten geplant. Ik dus in de kas, ergens toen de tomaten eruit waren, als teelt voor de tomaten erin komen, werkt altijd goed en jij had ze op een perfect moment uitgezaaid. 5 van de zes deden het en een is draaihartig, maar toch mooi 4 bloemkooltjes😊, thanks!

We verhuren ons voorhuisje https://www.airbnb.com/h/backtothesixties meer weten?  vraag informatie via pb.

Waar de mol is is er hoop!

Nee ze staan bij mij wel in de kas, maar niet in de vollegrond. Ik heb er een aantal een flinke pot gegeven een tijd terug, en die zijn nu echt goed aan de maat en daar verwacht ik nu wel snel een bloemkool in. Een paar anderen heb ik 2 weken geleden ook een grote pot gegeven, en 4 stuks heb ik nu buiten uitgeplant. Maar die hebben al wel erg lang in een +/- P11 pot gestaan en zijn dus nog erg compact. Ik hoop dat ze nu niet te snel een bloem gaan maken want dan blijft die mini :) 

• Like 1

Buiten wil de temperatuur nog niet echt toenemen, maar in de kas is het al weken erg aangenaam. En dat werpt zijn vruchten af want de eerste sla die ik 16 maart in het hydroponics systeem heb gezet heb ik vandaag kunnen oogsten. 

Screenshot_20210425-215100_Photos.jpg

• Like 5