appelvrouw Geplaatst: 20 juli 2012 Geplaatst: 20 juli 2012 Van links naar rechts: Paddenbietjes ( betterave crapaudine), Di Choioggia en Kogel 2..(op de tweede foto andersom) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
meekje Geplaatst: 20 juli 2012 Geplaatst: 20 juli 2012 Spitskool, koolrabi, bieten voor de zoetzuur, gourgettes dit keer voor mezelf(verleden week 15 geoogst en weggegeven, téveel) en de eerste boontjeswel vier soorten door elkaar... Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
heidike_21 Geplaatst: 21 juli 2012 Geplaatst: 21 juli 2012 Vandaag stond stoemp van savooikool op het menu .De onze staan in de serre en een vriendin van mij rade mij aan om ze buiten te zetten .Ze zouden meer kool geven maar wij zijn tevreden zo .Hij is groot genoeg voor 2 personen en wij hebben niet echt een grote diepvriezer Quote http://axelsmoestuin.weebly.com/
Jorieke123 Geplaatst: 23 juli 2012 Auteur Geplaatst: 23 juli 2012 Boerenkool Red Russian: Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 23 juli 2012 Geplaatst: 23 juli 2012 Vandaag (voor) gedroogd in de oven op 40 graden, bloemen voor de kruidenthee: Koningskaars, Heemst en Goudsbloem. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
meekje Geplaatst: 23 juli 2012 Geplaatst: 23 juli 2012 Kool en bloemetjes om m'n huis op te vrolijken... Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Antoine Geplaatst: 26 juli 2012 Geplaatst: 26 juli 2012 Hallo all Ik heb vandaag een kleine oogst gehad, een courgette van 2 kilo Die gaat binnenkort de stoofpot in, maar ja met alleen de courgette zit de pan al vol... Zou ik hem in kunnen vriezen? Dit is 'm dan, let op m'n hand, in verhouding de courgette... gr anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
djjr Geplaatst: 26 juli 2012 Geplaatst: 26 juli 2012 Tafeltje vol weer wat mensen blij gemaakt en onszelf ook natuurlijk. De kruisbessen ben ik vergeten op de foto te zetten voor ze in de pot zaten. Quote Mvg, Erik
Erny Geplaatst: 27 juli 2012 Geplaatst: 27 juli 2012 Na de foto is deze supersnel groeiende Gurke geplukt. Heel stekelig... net een cactus... Oeps... iets te laat met de doperwtjes oogsten... waren al verdroogd... dan maar bewaren tot volgend jaar. Bovenop de erwtjes uit de doorgegroeide peulen. Heerlijke radijsjes. Die Yskegeltjes zijn echt erg lekker. Munt en kruiden voor de inmaak van de courgettes... Dragon, Dille en Dillebloemen en net geoogst mosterdzaad. En toen nog een verrassing.... het eerste worteltje! Één van de weinige overlevenden van de voorjaarswortelzaai. Quote
sugar Geplaatst: 27 juli 2012 Geplaatst: 27 juli 2012 6 courgette-planten is dus duidelijk overkill Quote Blog over mijn (Fruit)tuin : NIEUW ADRES http://Fruitberg.wordpress.com Kijk ook eens op mijn fotosite : http://supermasj.zenfolio.com
Nicolette Geplaatst: 28 juli 2012 Geplaatst: 28 juli 2012 Deel van de oogst klaar om geblancheerd te worden Quote
Jorieke123 Geplaatst: 13 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2012 Een emmer vol met kolven: Waar al niet eens zoveel van overblijft als je al het groen verwijderd: Een berg courgettes: En een buidel vol met tomaten: Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
sugar Geplaatst: 13 augustus 2012 Geplaatst: 13 augustus 2012 Quote Blog over mijn (Fruit)tuin : NIEUW ADRES http://Fruitberg.wordpress.com Kijk ook eens op mijn fotosite : http://supermasj.zenfolio.com
appelvrouw Geplaatst: 13 augustus 2012 Geplaatst: 13 augustus 2012 Hier een al te grote courgette dus vanavond soep , verder komkommers, cotes de blette, een yakonblad en goudsbloemen voor de thee. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 14 augustus 2012 Geplaatst: 14 augustus 2012 Brutale peper stak zn tong uit naar mn aubergine....dus geoogst: Quote
Bit Geplaatst: 14 augustus 2012 Geplaatst: 14 augustus 2012 Geloof m'n eerste foto van 'iets' van oogst, m'n 1e jaar op de tuin. Bij deze. De uien en de prei zitten al in een apart zakje, want alles gaat naar aan de buitendeurknop van vrienden. Quote
eva1986 Geplaatst: 14 augustus 2012 Geplaatst: 14 augustus 2012 Oké, telefoon foto, maar toch! Mijn eerste romanesco vandaag geoogst! (voordat de koolwitrupsjes het voor mij deden...) daarnaast wat in het wilde gevonden hazelnoten (die hol waren ), het tweede tomaatje, en wat kievitsbonen van een peul die ik over het hoofd had gezien! Quote Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
appelvrouw Geplaatst: 14 augustus 2012 Geplaatst: 14 augustus 2012 Mooi die Romanescu Eva!De tomatenoogst barst nu goed los! Vandaag flink geoogst..met de klok mee:4 Rose de Bern`sNoir CrimeeAmber ColoredNog een Noir CrimeeBlueberry2 Green Zebra`sPiedmontmini Coeur de BoeufCornue des Andes Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 14 augustus 2012 Geplaatst: 14 augustus 2012 Ik heb vandaag een naaktzadige oliepompoen ge oogst...de enige die aan die plant hing.....plant is door mol of woelrat om zeep geholpen Heeft de hele tijd liggen groeien op die plantenbak hanger....dorst m niet meer weg te pakken Quote
jootje Geplaatst: 14 augustus 2012 Geplaatst: 14 augustus 2012 Oooohh..wat gaaf toch al die foto`s van de oogsten! Vooral die romanesco, en al die tomaten! Oogst elke dag wel een tomaatje of 2 nu, maar niet zoveel tegelijk!Vandaag courgettes, snijbonen, zo`n mooi dikkestelensnijbiet ding, bloemetjes, en een koolrabi geooogst. O, ja, en wat worteltjes... Quote
Dennis29 Geplaatst: 14 augustus 2012 Geplaatst: 14 augustus 2012 Boven Habanero, links aurora, rechts een kruizing van iemand. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.