Mellie Geplaatst: 24 september 2021 Geplaatst: 24 september 2021 Ik ga sambal maken. Het is weer zo ver!Heel veel pepers en paprika’s (ruim 1 kg!) en wel 4 tomaten geoogst. (Ik weet niet of we die 4 opkrijgen hoor, sjonge jonge wat een boel) 2 Quote
Mellie Geplaatst: 26 september 2021 Geplaatst: 26 september 2021 De oogst van de dag minus de frambozen. 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: 27 september 2021 Geplaatst: 27 september 2021 Op 26-9-2021 om 14:52, Amrutten zei: de naam Volgens mij een sweet dumpling..eetbaar. kijk, de venkel moet ik nog ff wegen☺️ 3 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Arja Geplaatst: 27 september 2021 Geplaatst: 27 september 2021 Deze gaan in de curry leftovers van het afgelopen weekend. Nouja niet alle pepers misschien. Dat wordt voor ons wat te pittig. 3 Quote
RobO Geplaatst: 28 september 2021 Geplaatst: 28 september 2021 alle plantjes thai basilicum, droog inmiddels opbrengst viel niet echt mee maarja, niet te koop hier in H. 1 Quote
KimD Geplaatst: 28 september 2021 Geplaatst: 28 september 2021 Bonen.... heel veel bonen.... 🤐 3 Quote
Arja Geplaatst: 28 september 2021 Geplaatst: 28 september 2021 Avondeten. En zadenoogst voor komend jaar. 3 Quote
Mellie Geplaatst: 28 september 2021 Geplaatst: 28 september 2021 Minus 1 ei. Dat rolde omlaag voor ik een foto kon maken 3 Quote
Mellie Geplaatst: 29 september 2021 Geplaatst: 29 september 2021 Laatste x bonen geplukt. (En op de achtergrond best wel pittig uitgevallen paprika’s) 1 Quote
Mellie Geplaatst: 1 oktober 2021 Geplaatst: 1 oktober 2021 Dat zijn nog eens pompoenen redzebra! Hoe meer ik jullie oogst zie, hoe meer ik vind dat ik een prutser ben. Maar wie weet lukt het volgend jaar dan wel?!Een venijnig komkommertje wat er meer uitziet als een helse augurk. Gele frambozen, yacon blad, golden delicious die er niet zo delicious uitzien, maar wegens vogel overlast de laatsten maar geplukt en de eerste Aji Ahuachapau peper. Smaaktest doorstaan. Een blijver. 2 Quote
Arja Geplaatst: 2 oktober 2021 Geplaatst: 2 oktober 2021 Grote pompoen Kleine snack paprika's 1 Quote
Goudsbloempje2 Geplaatst: 2 oktober 2021 Geplaatst: 2 oktober 2021 Hier helaas veel wortelvlieg. En voor het eerst pastinaak. Niet helemaal de vorm die je zou willen, maar ik vind het toch geslaagd… Verder nogsteeds oogst van de toppers van dit jaar - bonen en komkommer 1 Quote
Mellie Geplaatst: 8 oktober 2021 Geplaatst: 8 oktober 2021 Parijse worteltjes! Was heel oud zaad. Verklaart waarom ik een handje wortel heb denk ik 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: 8 oktober 2021 Geplaatst: 8 oktober 2021 Maar wel een mooie foto! Maar weer eens een venkel: 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
CherryCharlie Geplaatst: 12 oktober 2021 Geplaatst: 12 oktober 2021 Beetje laat, maar afgelopen weekend appels geplukt bij mijn oom en tante op het "landgoed". Dik 2 kratten vol geoogst, en ze hadden tig kratten staan met oogst van de andere bomen. Dus van alles een beetje mee naar huis genomen. Niet té veel, want we moeten het wel op krijgen met zijn tweetjes De tijm is van eind september en die komt van ons eigen balkon. Gedroogd en in een potje gedaan. Komende week even hetzelfde met de basilicum doen, voor het te laat is. 1 Quote Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug)
Goudsbloempje2 Geplaatst: 12 oktober 2021 Geplaatst: 12 oktober 2021 Na twee jaar de eerste kiwibes - 7 in totaal. wel veel lekkerder dan ik had verwacht. 6 Quote
acpronk Geplaatst: 13 oktober 2021 Geplaatst: 13 oktober 2021 De eerste mais oogst dit jaar.Links de mais gezaaid in denk ik juni, de 2 kolven rechts van maïs gezaaid in april.De linker mais is gezaaid in 10-15cm compost, en de planten zijn rond de 2,5m hoog (inclusief mannelijke bloem). De rechter mais had ik in mei in potjes buiten gezet om af te harden maar vanwege de storm, hagel en vele regen icm lage temperatuur heeft de helft van de plantjes het maar overleefd, en pas na de knoflook oogst eind juni enig formaat gekregen om uit te planten. De planten staan in klei, en halen de 2m niet eens, gemiddeld 1.50-1.75m. 1 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
mdubbelm Geplaatst: 13 oktober 2021 Geplaatst: 13 oktober 2021 De kweeappels geoogst. Ook nog wat courgettes, sla en broccoli. 4 Quote
Mellie Geplaatst: 14 oktober 2021 Geplaatst: 14 oktober 2021 Hey wat Ben je er vroeg bij! Hier hangen ze nog. (Werd de vulling van yufka börek met spinazie, bietenblad, peterselie, dille, ui en kaas) 2 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 15 oktober 2021 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2021 Ik ben mijn paprikaplanten aan het opruimen want ze zitten vol met vieze plakkerige luizen en hun uitwerpselen Op zich zijn de planten nog mooi groen hoor, en er komen ook gewoon weer nieuwe bloemetjes in. Maar ik ben er wel klaar mee. Weg er mee. Ik heb dus al best veel geplukt om nog wat af te laten rijpen. En er volgt nog wel wat. 3 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jootje Geplaatst: 15 oktober 2021 Geplaatst: 15 oktober 2021 Mijn hemel…het houd niet meer op he? 😂😂😂🫑🫑🫑 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.