Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Foto's van: je oogst


Jorieke123

Aanbevolen berichten

Tomaten doen het dan slecht @redzebra, maar zoveel andere groenten doen het dan weer heel goed. Ik struikel over de Nieuw-Zeelandse Spinazie en kolossale hoeveelheden komkommers. Het is hier nooit zo erg dat er helemaal niets is. Eigenlijk is er altijd wel iets te veel. Ik vind het heerlijk dat ik jaar-rond uit de tuin kan eten. Elk jaar is verrassend. En je vrienden die niets hebben: het zal toch niet liggen aan jouw adviezen? 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Specifiek dan voor tomaten @Arja , de Nieuw-Zeelandse is hier ook aan het woekeren alsook vijgenbladpompoen  van @acpronk (zit ondertussen de buren te terroriseren😀 ).  Wedstrijd plantjes daarentegen zo goed als niks. Dit jaar is raar een paar kilometer verschil en je kan al heel verschillende resultaten hebben met planten, van bijna niks tot ontzettend goed.  Voor tomaten daarentegen is het niks of  een beetje gematigd, als je ziet wat tijd erin gestoken wordt  voor  geen oogst dan breekt mijn hart. Langs de andere kant heb ik ook planten aan familie gegeven en dan zie ik die paar weken geleden nog in hetzelfde potje staan helemaal besmet dat was dan de laatste keer dat ik die nog een plant geef.  sry voor offtopic. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer wat tomaatjes, kruiden en courgettes. En de eerste komkommer! Een dure, want 2 bio planten bij het tuincentrum gekocht…. Hopelijk komt er nog meer aan.

383274DE-1554-4481-82C6-D8381E9B9771.jpeg

 

Edit: ook nog wat naaldboontjes en een appeltje, zie ik ineens op de foto.

aangepast door mdubbelm
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...