bassie76 Geplaatst: 6 oktober 2018 Geplaatst: 6 oktober 2018 Popmaïs Heavenly Blue en Grūnperl die overigens niet echt helemaal groen is: Korrels zijn inmiddels gedroogd en succesvol gepoft Quote
Patrijs Geplaatst: 6 oktober 2018 Geplaatst: 6 oktober 2018 De eerste kilo's droogbonen zijn klaar. Quote De moestuin van Patrijs
Amrutten Geplaatst: 12 oktober 2018 Geplaatst: 12 oktober 2018 Pompoenpitten. Gebruik ik in mijn broden.Het zaad kwam uit een zakje pitten van de supermarkt. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 12 oktober 2018 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2018 Slaaaaaa! Radicchio, rucola, en rode little gem. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Amrutten Geplaatst: 25 oktober 2018 Geplaatst: 25 oktober 2018 De oogst aan pitten uit 3 pompoenen. Ik ben tevreden Quote
henkg Geplaatst: 27 oktober 2018 Geplaatst: 27 oktober 2018 Het wordt koud vannacht, zeker aan de grond, NO wind en helder. Geen risico genomen en de laatste knolselders eruit gehaald.De lichtste was 1103 gram, de zwaarste 1515 gram (zonder loof: 1368).Van deze negen stuks nog vier voor mezelf, binnenkort te gebruiken dan wel blancheren en invriezen. De overige vijf uitgedeeld aan buren, ik was heel snel los.Totale oogst was 23 stuks, uit 24 zaailingen. Ras: Monarch. Ik begrijp echt niet wat er nou zo moeilijk aan is Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
ADOPEG Geplaatst: 31 oktober 2018 Geplaatst: 31 oktober 2018 Kiwano (of hoornmeloen) Quote ~ Vita rosa est ~
Amrutten Geplaatst: 3 november 2018 Geplaatst: 3 november 2018 Echt het laatste uit de tuin: Perzikboom/struik (gaat de kas in), yakon, pepers,veldsla, dille,dragon,hopelijk zinnia zaad. Het laatste uit de kas: Quote
Cupcakeje Geplaatst: 3 december 2018 Geplaatst: 3 december 2018 Nog wat geoogst uit het Vera greutink bed wortels en mini peterselie wortels . Maar als ik ze normaal zaaide kwamen ze nooit op. Dit is het eerste jaar dat ik zelf gekweekte peterselie wortel kan eten dus best trots die van eerder dit jaar waren wel iets groter. Ook nog een aantal koolrabi te oogsten. Mar buiten dumplings weet ik eigenlijk niet zo goed waar ik ze nog meer in kan verwerken, iemand ideeën? Quote
Mellie Geplaatst: 6 december 2018 Geplaatst: 6 december 2018 Ik zeg steeds laatste frambozen uit de tuin, maar vooralsnog kan het nog steeds... onbegrijpelijk. Deze struik blijft maar gaan. De rest is er allang mee gestopt, maar deze is gulle gever! Prei uit de tuin in dec kan prima, maar dat ik zowaar nog aan de paksoitjes kan, vind ik ook wel erg verrassend. Quote
Cupcakeje Geplaatst: 8 december 2018 Geplaatst: 8 december 2018 Koolrabi en radijsjes geoogst en er staat nog wat in de tuin. Fijn hoor oogst in december Quote
Jorieke123 Geplaatst: 29 december 2018 Auteur Geplaatst: 29 december 2018 Uit het zand, voor de komende week. (hutspot, witlof voor later, appelwortels als snack tussendoor, en ik moet nog even bedenken wat ik met de bieten en met de rammenas ga maken) Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Patrijs Geplaatst: 2 maart 2019 Geplaatst: 2 maart 2019 Een zak gemengde sla. Quote De moestuin van Patrijs
appelvrouw Geplaatst: 5 maart 2019 Geplaatst: 5 maart 2019 Echte champignonnen!Lorrainse knoflookbieslook, peterselie en venkelgroen Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 6 maart 2019 Auteur Geplaatst: 6 maart 2019 Hier nog niet geoogst, maar na het maken van de foto wel Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Patrijs Geplaatst: 6 maart 2019 Geplaatst: 6 maart 2019 Wat een mooi weer nog bij jullie, hier is het al heel de dag regen. Toch even naar de tuin geweest voor een zomerse salade. Met de eerste witlofjes en bieslook. Quote De moestuin van Patrijs
Charly Geplaatst: 12 maart 2019 Geplaatst: 12 maart 2019 Grom! Die palmkool van Jorieke. Lijken wel palmbomen! Waarom blijven die van mij steeds steken op kuit-hoogte... Maar prachtig hoor. Vast een lekker maaltje geworden. Hier purple sprouting. Disclaimer - niet geschikt voor mensen die Jorieke heten - Foto is bewust zonder iets erbij wat de schaal kan aangeven. Ze zijn namelijk über-inimini. Zo lijkt het tenminste nog wat... Quote wees bevriend met kleine dingen
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.