Ciska Posted October 8, 2017 Share Posted October 8, 2017 Had ik al doorgegeven wat ik voor jorieke en Joep mee ga nemen? volgens mij nog niet....Zet er maar op 2x suiker en 2x zout.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted October 8, 2017 Author Share Posted October 8, 2017 Doe ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted October 8, 2017 Share Posted October 8, 2017 Voor jorieke & joep 4x basterdsuiker. Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gwen Posted October 9, 2017 Share Posted October 9, 2017 Ha, Ja, ik heb Goldfish gesproken en ik ben er . We doen het eten e.d. samen. Roep maar wat nog nodig is, uiterlijk 2 dagen van tevoren dan regel ik het nodige.  Gwen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenneke Posted October 9, 2017 Share Posted October 9, 2017 Ik ga een speltcake bakken met citroen en kardemom gezoet met palmsuiker en/of ahornsiroop. En ik zal een bak ouderwetse huzarensalade maken met corned beef. En ik kan ook een rogge-kummelbrood (desem) meebrengen van bakkerij Van der Westen/Zonnemaire. Voor Jorieke breng ik gerookt paprikapoeder, belugalinzen en een fles olijfolie mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudy Posted October 9, 2017 Share Posted October 9, 2017 Hallo, waar is nog behoefte aan? Hartig of zoet? Kan een gevuld stokbrood maken met gehakt, moet dan nog wel de oven in , hartige taart of iets zoets?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted October 9, 2017 Author Share Posted October 9, 2017 Hartig of zoet is beide prima.Als het kan liever iets kant en klaars wat niet meer in de oven hoeft of te worden opgewarmd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted October 9, 2017 Share Posted October 9, 2017 Voor Jorieke en Joep neem ik 4 pak suiker en wc papier mee.Ik heb dus die twee kaasjes en vroeg me af of er genoeg brood is.. Het is wel lekker een stukkie stokbrood oid bij de kaas. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted October 9, 2017 Author Share Posted October 9, 2017 (edited) Ik ga een speltcake bakken met citroen en kardemom gezoet met palmsuiker en/of ahornsiroop. En ik zal een bak ouderwetse huzarensalade maken met corned beef. En ik kan ook een rogge-kummelbrood (desem) meebrengen van bakkerij Van der Westen/Zonnemaire. Voor Jorieke breng ik gerookt paprikapoeder, belugalinzen en een fles olijfolie mee. Jenneke prima alleen even over de huzaren salade Jorieke en Joep eten alleen nog maar diervriendelijk vlees dus misschien kan je huzaren salade zonder vlees?Is het brood definitief. Edited October 9, 2017 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted October 9, 2017 Author Share Posted October 9, 2017 Er brengt iemand brood mee en even afwachten wat Anna meebrengt...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenneke Posted October 9, 2017 Share Posted October 9, 2017 Ik zal ervoor zorgen dat de huzarensalade met iets diervriendelijks gemaakt wordt, het is ook lekker met gelderse gekookte worst of vleesrestjes en die kan ik in ieder geval biologisch of scharrel krijgen. Dus dat komt goed, is ook wel beter ook Als er nog brood nodig is breng ik brood mee, je zegt het maar. Ik ben nog nooit op een moestuinforumdag geweest dus ik heb geen idee hoeveel er doorheen gaat. Kan eventueel ook nog een tweede broodje meenemen; desem tarwe-rogge driehoek met zonnepitten, deze is ook heel lekker met kaas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted October 9, 2017 Author Share Posted October 9, 2017 Nou met diervriendelijk vlees bedoelen ze vlees dat op de zelfde wijze word gehouden als zij hun dieren houden dus ik weet niet of bio daar helemaal aan voldoet?Maar kijk maar. Anna bakt zelf brood en dat gaat inderdaad hard als ze dat meebrengt, gekocht brood wat minder.Maar nog even afwachten wat zij meebrengt.Dus laten we dat even afwachten voordat je brood gaat kopen, goed? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenneke Posted October 9, 2017 Share Posted October 9, 2017 Het gaat dan eko of demeter vlees(waar) van slagerij St Hendrick worden, dit is hun website: http://www.sthendrick.nl/Als het brood nog nodig is hoor ik het graag voor vrijdag, anders komt het ook goed maar dan wordt het misschien geen rogge-kummel maar een ander desem brood. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkg Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 Ik ga een stoofpeertjes-taart maken. Peertjes voorgekookt in port en wijn.En ik neem wat blauwe bes in witte chocolade mee (uit de vriezer)(Karper gaat niet door: niet goed ter plekke te bereiden, ook wel erg veel werk voor mij aldaar) Quote      2023_teeltlijst (.xlsx)   Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted October 10, 2017 Author Share Posted October 10, 2017 prima Henk zet ik erop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna3 Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 Haha, ik bak inderdaad brood, maarr.. het wordt 'harvest bread' waar ook walnoot en klein beetje cranberry en rozijn in zit. Moet eerst nog wel lukken uiteraard. Misschien ook nog een semolinabroodje met rozemarijn en jawel rozijnen... Maar die is zeker prima met kaas te eten! Mag ik vragen of of iedereen die iets maakt waarin olijven, olijfolie, dingen op olijfolie enz. is gebruikt dat er op een briefje bij schrijft? Ben er allergisch voor en een mini beetje zorgt er al voor dat ik geen leuke dag zal hebben.. Dat wil ik graag voorkomen, maar dan moet ik wel weten wat ik niet kan eten  Voor Jorieke neem ik keukenrol en suiker mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted October 11, 2017 Author Share Posted October 11, 2017 Ik noteer gewoon brood komt het goed.Vervelend van de olijf ik ben zelf alleen allergisch voor verse/hele olijven als ik ze op eet gelukkig niet voor de olie en zo. Misschien dat iedereen er rekening mee kan houden?In de dingen die ik meebreng zit in ieder geval geen olijf olie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wortel Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 (edited) ik wissel 1 fles sinas voor 1 fles cola. Denk dat dat meer gedronken wordt... Zal ik ook nog wat zakjes thee meenemen? Edited October 11, 2017 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted October 11, 2017 Author Share Posted October 11, 2017 Is goed.En je hebt gelijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted October 11, 2017 Author Share Posted October 11, 2017 (edited) Even een lijstje van mensen die zich al gemeld hebben voor de lunch er ontbreken nog wat mensen hier zit ook een groepje tussen wat hellemaal niets meer van zich heeft laten horen.Dus de vraag zijn jullie van plan om te komen? 1. Jorieke + Joep 2. Angela 3. Charly 4. Ciska + 1 5. Wortel + 1 6. Appelvrouw + 1 7. Nasuada 8. afgemeld9. Goldfish 10. Cupcakeje 11. Reina 12. Gwen 13. Koolrabi 14. Bit 15. Stan 16. Nat74 17. Dennis78d 18. Kenbeimer + 1 (ovb) 19. Henkg 20. Kibas +1 (ovb) eigen eten21. Claudy 22. AnnemiekHorst 23. Anna3 +1 24. Jenneke + 1 25. Pompedomp 26. Edited October 14, 2017 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna3 Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 Vervelend van de olijf ik ben zelf alleen allergisch voor verse/hele olijven als ik ze op eet gelukkig niet voor de olie en zo. Ja die olijfolie is echt heel irritant.. zit toch in heel veel dingen. Moet echt altijd de ingrediëntenlijst op de verpakking bestuderen voor ik iets koop/eet. Zelfs restaurants zijn niet altijd nauwkeurig genoeg ookal weten ze het tijden vantevoren... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 Ik zal de thuiskok vragen of ie de orak arik in zonnebloem olie klaarmaakt....voor ons maakt het niet uit, maar goed dat je het even meldt  Ow en bij de weg.....orak arik is zonder vlees en met ei.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudy Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 hallo, IK breng 2 hartige taarten mee, 1 vegetarische versie en 1 met vlees groetjes en tot zondag! Claudia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted October 11, 2017 Author Share Posted October 11, 2017 Super word genoteerd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted October 11, 2017 Author Share Posted October 11, 2017 Jenneke er zijn al meer mensen die brood meebrengen ik weet niet van iedereen wat voor soort brood het gaat worden. Dus aan jou de keus of je wel of geen brood meebrengt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts