Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Wie brengt wat mee najaars Moestuinforumdag 15 okt 2017

angela

Recommended Posts

Ik neem ook nog een flesje van mijn cassiswijn mee die ik van de zomer heb gemaakt.Om te proeven..een streekrecept. Zal geen sterke alcoholpercentage zijn want ik had het recept niet goed begrepen en de wijn met bessen verhit tot 80 graden. Gelukkig kwam er na afkoelen nog wat eau de vie bij. Misschien kan Henk meten?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Casiswijn, dat klinkt heel lekker en bijzonder Appelvrouw. Ik heb in Turkije ooit bramenwijn geproefd. Die was in ieder geval stinkend lekker.

En dat brood Anna! Jij hebt daar echt talent voor zeg.

Ik bak zaterdag, of misschien zelfs zondagochtend pas. Wil het risico minimaliseren dat er al aan geknaagd wordt voordat het de mtfd bereikt (niet in t minst door ondergetekende overigens hoor)

wees bevriend met kleine dingen

Ik neem wraps mee minstens twee soorten 1 met tonijn 1 met groente misschien nog een derde soort. Een pak ICE tea. en als ik mij beter voel vind ik het nog wel leuk om iets van gebak te maken. Maar dat hangt af van hoe snel ik van deze griep afkom. Voor jorieke neem ik zout mee.

Ik ga zaterdag pas bakken anders groeit er denk ik wat pluis op.

Met de broden komt dat allemaal goed, bij -18C doen die pluisjes het niet zo goed

Wat is vroeg appelvrouw? Ik blijf in elk geval tot het casiswijntijd is

Is goed Ciska! Heb je anders wat foto's (telefoon?) dat maakt het probleem wat zichtbaarder.

Dank Charly!