wouttie75 Geplaatst: 25 oktober 2011 Geplaatst: 25 oktober 2011 Toppie, ik wacht het rustig af, zal Rommert een PB sturen People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !
Koert Geplaatst: 25 oktober 2011 Geplaatst: 25 oktober 2011 Nog niet Rommert...LEZEN!!! Jij krijgt hem na Freggel en na jou moet ie naar Wout, vandaar dat hij jou een pb gaat sturen zodat je zijn adres vast hebt, net zoals jij een pbtje moet sturen naar Freggel zodat hij jou adres heeft! Even a broken clock is right twice a day
greetje11 Geplaatst: 25 oktober 2011 Geplaatst: 25 oktober 2011 Hoe lang blijft de doos gemiddeld bij de persoon die hem heeft Hopelijk krijg ik hem nog wel voor de Kerstdagen Dan is het topdrukte bij de post, en gaat er volgens mij nog wel eens wat mis.Misschien handig om hem dan begin januari weer te laten circuleren. Ben een beetje ongeduldig, heb mij pas ervoor opgegeven.Sorry eigen schuld.
Koert Geplaatst: 25 oktober 2011 Geplaatst: 25 oktober 2011 Hoe lang dat duurt valt moeilijk te zeggen, hij hoeft in ieder geval niet meer langs Jasmin en Jim dat scheelt Maar je hebt wel even een goede, lijkt me een goed plan om de roulatie in December tot begin Januari even stop te zetten ivm de hectiek bij de post!Als ik zo kijk zijn er 5 mensen nog voor je, dus voor December zou haalbaar moeten zijn en voor de twee na jou en dan even een stop en volgend jaar verder?! Even a broken clock is right twice a day
Jooze Geplaatst: 25 oktober 2011 Geplaatst: 25 oktober 2011 @ zakje zaadjes, Grappig, nu ik de foto zie lees ik het ook (van de ui). toen ik het in mijn handen had kon ik er niet wijzer van worden @Gemiddelde tijd per persoon, is denk ik erg divers. Ik heb hem nu nog geen dag gehad. Andere mensen krijgen hem de maandag dat ze werken en hebben pas zaterdag de tij om hem door te spitten en daarna nog door te sturen. dus geen idee. zeker nu hij afgeleverd moet worden (is nu een pakket en kan dus niet in de brievenbus geduwd worden). Reken op een week pp das ruim denk ik! Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
Thessa Geplaatst: 25 oktober 2011 Geplaatst: 25 oktober 2011 klopt het dat appelvrouw hem nu al heeft gehad ?ik ben na appelvrouw aan de beurt vandaar ,zo ja dan pm ik mijn gegevens naar woutie ?? kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
Koert Geplaatst: 25 oktober 2011 Geplaatst: 25 oktober 2011 klopt het dat appelvrouw hem nu al heeft gehad ?Nee dat klopt niet!Ik weet bijna zeker dat ze er nu volop met haar neus in zit, ze heeft hem net vanavond gekregen Maar verder klopt het zoals jij zegt dus dan zou je idd Wouttie vast je gegevens kunnen pm-en. Even a broken clock is right twice a day
Thessa Geplaatst: 25 oktober 2011 Geplaatst: 25 oktober 2011 o ik let lekker op.....sorry.... ik zal het door sturen...jippie bijna .... kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
freggel Geplaatst: 25 oktober 2011 Geplaatst: 25 oktober 2011 Volgens mij klopt dat niet helemaal. Na Jos is Appelvrouw ertussen gekomen omdat zij deze dagen in Nederland verblijft. Na haar krijg ik de envelop/doos die ik weer doorstuur naar Rommert. Dus Rommert, pm je adres maar vast. blog/freggel/
Koert Geplaatst: 25 oktober 2011 Geplaatst: 25 oktober 2011 Volgens mij klopt dat niet helemaal. Na Jos is Appelvrouw ertussen gekomen omdat zij deze dagen in Nederland verblijft. Na haar krijg ik de envelop/doos die ik weer doorstuur naar Rommert. Dus Rommert, pm je adres maar vast. Precies zoals ik zei! Ook kader?? Even a broken clock is right twice a day
wesleyb Geplaatst: 25 oktober 2011 Geplaatst: 25 oktober 2011 Wanneer zou ik me er voor kunnen aanmelden?Gr.
geedee Geplaatst: 25 oktober 2011 Geplaatst: 25 oktober 2011 Ik heb begrepen dat je 6 maanden actief moet zijn op het forum.....dus niet alleen ingeschreven en dan na 6 maanden weer eens komen kijken , maar regelmatig meedenken en topics maken of aanvullen. (dus mee "bouwen" aan de kwaliteit van het forum). Dat is toch al zooooooo vaak verteld........
wesleyb Geplaatst: 25 oktober 2011 Geplaatst: 25 oktober 2011 Nou sorry dat ik het vroeg, maar bij deze zou ik me dan willen aanmelden
appelvrouw Geplaatst: 26 oktober 2011 Geplaatst: 26 oktober 2011 Wat een feest! Leuk om bv rode bieslook of schorseneren te kunnen uitproberen..ik ben op de helft van de zakjes Freggel als het goed gaat vandaag(drukke dag) gaat ie morgen op de bus! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
hansm Geplaatst: 26 oktober 2011 Geplaatst: 26 oktober 2011 Nou sorry dat ik het vroeg, maar bij deze zou ik me dan willen aanmelden Vermoeiend dat is toch al duidelijk met je besproken dat je nu niet echt door je gedrag in aanmerking komt hiervoor, ik snap niet dat je dat weer aanhaald ik zou lekker mee doen met het forum en dit even laten zitten. Players only love you when they're playing.
wesleyb Geplaatst: 26 oktober 2011 Geplaatst: 26 oktober 2011 Oké Hans, dan laat ik dit even zitten en kijken we volgend jaar wel weer!Dan houd ik me nu wel bezig met het leren van dit forum. Gr.
hansm Geplaatst: 26 oktober 2011 Geplaatst: 26 oktober 2011 Goedzo Wesley doe gezellig mee das leuk Players only love you when they're playing.
appelvrouw Geplaatst: 27 oktober 2011 Geplaatst: 27 oktober 2011 De zich inmiddels zich al aardig vullende doos(als je van deze hoeveelheid een door de brievenbus passende envelop wilt maken wordt het een hele lange) is onderweg naar Freggel. Ik heb erg genoten van de doos en alle soorten zaadjes die erin zaten. Sommige soorten heb ik op moeten zoeken. Zelf had ik al mijn inbreng klaar, ik zag dat sommigen duidelijk op de zakjes hadden geschreven of het eigen oogst was, of b.v. wanneer te zaaien. Zelf heb ik niet zulke uitgebreide informatie toegevoegd, maar ik heb wel bij alle zaden mijn naam gezet, en als iemand een vraag heeft over een van mijn zaden: aarzel niet die aan mij te stellen! Zoals ik al schreef vind ik het heerlijk om zo enkele zaden te kunnen nemen van soorten waarvan ik zelfs nog nooit gehoord had bv de pompoen australian butter, de pekanjer, de radijs pink lady slipper of de klein duimje sla .Ik heb van een behoorlijk hoeveelheid zaden wat genomen, maar heb het wel in verhouding gehouden met wat ik heb ingebracht: ook best een aardig volle envelop..ik neem aan dat ik op deze manier aan de caroussel etiquette voldoe! In ieder geval wil ik allen bedanken voor de inbreng van de zaden! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
freggel Geplaatst: 28 oktober 2011 Geplaatst: 28 oktober 2011 Yes! Net de doos ontvangen! Heb al even vlug gespiekt, en wat zit er veel in zeg! Begin volgende week zal ik hem weer doorsturen. blog/freggel/
Koert Geplaatst: 28 oktober 2011 Geplaatst: 28 oktober 2011 Das een lekker begin van het weekend, geniet ervan! Even a broken clock is right twice a day
rommert Geplaatst: 28 oktober 2011 Geplaatst: 28 oktober 2011 ik heb trouwens niet veel om erin te stoppen
hansm Geplaatst: 28 oktober 2011 Geplaatst: 28 oktober 2011 ik heb trouwens niet veel om erin te stoppen ja moeilijk dan moet je zelf even nadenken of je over wilt slaan of iets anders verzinnen. Players only love you when they're playing.
Aanbevolen berichten