Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Brrrr. Maak je nagels maar vast kort en koop een grote fles glijmiddel.
Succes, Nas!
(Pufte ze nu al trouwens? Das ook een goeie indicatie)

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:

Hopeloos, misschien toch vals alarm.......geen biggen, geen nestdrang en ook geen melk. Ze is goed te pas dus om nu de dierenarts te laten komen vind ik ook zo wat..

Ondertussen probeer ik haar veel te laten bewegen en heeft ze alleen groenvoer (groente/fruit/gras? en alleen savods na haar wandeling mag ze handjevol brokjes.

Ik wil haar niet zwaar laten afvallen  omdat ze de energie goed kan gebruiken voor de bevalling, tegelijkertijd ben ik het wel eens met de stelling dat te dik zijn ook niet goed is voor de bevalling.

Ik denk nog echt dat er biggetjes inzitten hoor :-)

Geplaatst:

Raar verhaal hoor! Ze ziet er, mede door haar imposante 'rack' echt heel zwanger uit.

Ik snap dat je niet om de veearts wilt roepen, als ze zo goed oogt. Maar zou onderhand wel zekerheid willen hebben of er nu wel of niet wat in zit joh.

Er zat geen scanner in de buurt bij jou?

Nou ja, die hoef je ook niet te bellen om mij van mijn nieuwsgierigheid af te helpen :D

Goed dat je haar meer op groente en fruit hebt nu. En je wandelingetjes zijn echt heel leuk om te zien. Ze dribbelt heel behoorlijk mee :clap:

Geplaatst:

He wat een naar verhaal  Nasuada en Jorieke. 

Dort me denken aan een tv programma wat ik een paar jaar terug heb gezien (Zembla geloof ik) waar ze lieten zien dat veel misgeboortes kunnen ontstaan door GMO voedsel (zwaar bespoten soja uit Brazilië ). 

Geplaatst:

Hopeloos nog niks behalve een hele onrustige Nasuada......

En toch, ze is vrolijk, sjokt 2x daags een ommetje met mij en speelt nog met de hond.

Na dat er geen vocht uit speen kwam, zag ik dat vandaag wel weer. Nu heb ik echt het idee dat het morgen toch gaat gebeuren.

Haar floefje ( haha zoals charly het noemt) lijkt dikker. En ze is wat onrustiger al maakt ze nog geen nest.

Ik hou haar strak in de gaten, als ik merk dat ze niet okey is bel ik de dierenarts. En anders gewoon geduld.

Jorieke, dat klinkt niet veelbelovend :-(.

Ik gok op een goede afloop en 10 mini gezonde biggetjes.

Wie gokt er mee :-)

Geplaatst:

Floefje, floefje, pfff. Dikke vette floef hoor! Hahah. Ik heb na die foto (werd ik via whats app op getrakteerd) even mijn maaltijd opzij gezet. Nee, no sweat. We zijn wel wat gewend hiero.

Zag er allemaal veelbelovend uit. Hoop dat ze je niet te lang laat wachten hoor, Nas. En - bovenal - dat alles goed verloopt met die kale kwebbelkont.

Geplaatst:
13 uren geleden, Jorieke123 zei:

Je schrijft 'vocht' maar het hoort wel echt melk te zijn hoor, wat uit haar spenen komt. 

Trea: geen gmo voer hier hoor....

Sinds vanmorgen  melk uit alle spenen, Tralalala.

Zal het er dan toch van komen.

Wat weet Chanel het toch spannend te maken.

• Like 1
Geplaatst: (aangepast)

Helaas gaat het niet altijd over rozen.

Chanel was zeker drachtig heeft weeën, persen de hele shebang  achter de kiezen en niks noppes nada aan kleine biggies of miskraam, of wat dan ook.

Arm beest doodziek, koorts niet in de benen te krijgen....Wat nu... veel steun van Charly & Jorieke  en van de dierenarts & plaatselijke varkensboerin hier uit de buurt.

Ik zal nog wel een keer  verslag maken voor nu hoop Ik dat onze dame opknapt en het zelf haalt.

:-(

aangepast door Nasuada
Aanpassing
  • 1 year later...
Geplaatst:

Dat is lang geleden dat ik hier wat gepost heb.

Bah lees net de zorg van Chanel van 2020. Dat was drama dat jaar.

Maar goed daar wil ik nu niet aan denken. Beide dames coco & Chanel staan apart in de kraamkamer. ( Er was te veel modder in de wei dus staan beide in een aparte stal te wachten op babyspammmmm).

Coco staat op ontploffen.IMG20220306142639.thumb.jpg.d3704ebdde6486a520fadd01c2d8cb25.jpg

IMG20220306142952.thumb.jpg.87abc87881ccd0fed0ca5fb7f6d726f5.jpg

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...