Geplaatst: 17 februari17 Feb Haha jij hebt ook een living bread! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 17 februari17 Feb Awh 🤭 @Dahli hij was ook heel erg lekker! Je hebt verschillende vormen, maar deze vind ik leuk. Cirkel vind ik ook mooi. Mijn moeder maakt bijna altijd vierkantjes. Ach. Smaakt allemaal goed. @Arja wat voor iets moois ben jij aan het maken?
Geplaatst: 23 februari23 Feb Was met vriendin aan het kletsen en ze had zo’n zin in een Turkse aardappel lavaş. Wat?!Dus ik toch nog maken na al uren in de keuken en lekkerrrrr!Jeetje man dit ga ik vaker maken!
Geplaatst: 23 februari23 Feb @Mellie Zit er t.z.t. heel heel misschien nog een receptuurtje in van deze, in jouw eigen Turkse receptentopic 🤞? Dit ziet er zó lekker uit en volgens mij met veel dingen te combineren of zie ik dat verkeerd?
Geplaatst: 23 februari23 Feb Dit ziet er veelbelovend uit @Mellie voor zulke dingen ben ik ook altijd in. Dus als je eens een recept ervan kunt uitschrijven? Kan het ook met zoete aardappel denk je?
Geplaatst: 23 februari23 Feb Het ziet er inderdaad heerlijk uit. Ik hoop dat misschien tijd hebt om dat recept uit te schrijven in het turkse recepten topic. Ik heb daar al verschillende recepten van gemaakt inmiddels.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.