Posted January 1, 20187 yr Hallo Iedereen! In de begintijd van Moestuinforum ben ik hier nogal actief geweest, maar de laatste jaren is het jammer genoeg wat minder geworden. Ik kreeg gisteren weer een privé-berichtje met een vraagje van een moestuinforum-lid, en werd daardoor erg nieuwsgierig hoe het er hier voor staat. Ik zal de komende tijd proberen actief te blijven, en te kijken of ik nog wat fruitbomenvragen kan beantwoorden! Groetjes, Frank Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
January 1, 20187 yr Ik lees regelmatig oude onderwerpen door, dan kom ik jou bijdragen vaak tegen.Waarschijnlijk was je al 'vertrokken' voordat ik met dit forum mee ging doen, maar dat wordt me pas duidelijk nu ik je bovenstaande bericht lees.
January 1, 20187 yr Author Hi roeier! Cool om te lezen dat mijn oude berichten nog wat toe voegen! Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
January 2, 20187 yr Author Bedankt jorieke en bit, leuk om oude gezichten terug te zien! Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
January 3, 20187 yr Ha, fijn dat je er weer bent!Zelf ben ik ook niet zo actief meer, omdat ik de laatste jaren niet zoveel in mijn tuin heb kunnen werken. Maar ik lees het forum wel nog steeds regelmatig en jouw fruitbomenkennis is daarbij zeer interessant!
January 3, 20187 yr Hoi Frank, ja jouw bijdragen worden zeer gewaardeerd!(Biofee, ook leuk je ff te zien ) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
January 3, 20187 yr Welkom terug, heb even bij je seizoenen update gespiekt.Wat veel, en mooie interessante foto's.Ben gek op foto's en pas begonnen net aanleggen van fruitboomgaard.Zal op mijn gemak je berichtjes er eens op naslaan. https://www.deblijehoeve.nl/