xxgerdaxx1 Geplaatst: 29 januari 2018 Geplaatst: 29 januari 2018 Hallo! Ik heb ook een pb gestuurd, zou graag meedoen! Groetjes Gerda Quote
Purrrretty Geplaatst: 30 januari 2018 Geplaatst: 30 januari 2018 Ik doe mee! Vorig jaar voor het eerst gestart met mijn moestuin en de verslaving is begonnen hoor! Ik ben benieuwd wat voor leuke verassingen de zadenenvelop mij gaat brengen! Ik stuur ook even een pb Quote Mijn moestuin avontuur vind je ook op InstagramStuur me zeker en berichtje op Instagram als je ook lid bent van het forum
maartjevankol Geplaatst: 31 januari 2018 Geplaatst: 31 januari 2018 Wat een leuk initiatief! Ik doe graag mee.Groet,Maartje uit Sint Michielsgestel Quote
Anna pansje kevertje Geplaatst: 2 februari 2018 Geplaatst: 2 februari 2018 (aangepast) Hoi,Ik doe ook graag mee .Groetjes Anna 7 februari 2018 aangepast door Gast Quote
Thrive Geplaatst: 2 februari 2018 Geplaatst: 2 februari 2018 Ik zou ook graag mee willen doen! De PB komt er aan!Groetjes, Natasja Quote
xxgerdaxx1 Geplaatst: 2 februari 2018 Geplaatst: 2 februari 2018 Hoi, Ik heb nog niks teruggehoord, klopt dat? Groetjes Gerda Quote
Niika Geplaatst: 3 februari 2018 Geplaatst: 3 februari 2018 Klopt hoor, we hebben even achter de schermen overleg. Update volgt binnenkort Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 3 februari 2018 Auteur Geplaatst: 3 februari 2018 Uit de OP:Meedoen met de zadenenvelop is in principe voor ieder actief forumlid mogelijk, mits deze serieuze interesse toont en zich op tijd (aan)meldt. We hebben hier een beleid op gezet. Niet om mensen bewust uit te sluiten, maar om wat duidelijkheid te creëren, en hopelijk ook wat zekerheid dat de enveloppen deze ronde wel goed gaan. Het beleid: Bij aanmelden minimaal 3 maand lid zijn, en minimaal 5 posts hebben. Dit houd in dat een aantal mensen niet mee kunnen doen deze ronde. Heb je nog interesse, dan staat het je natuurlijk vrij om je de volgende ronde wel op te geven. Ik ga nu de lijst updaten. Niika Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 3 februari 2018 Auteur Geplaatst: 3 februari 2018 Tot nu te 7 volledige deelnemers! (zie eerste post)Let op alleen een reactie in dit topic is niet genoeg om je op te geven Hoe kan ik me aan- of afmelden?Als reactie op dit topic en PB naar ons (Zadenenvelop HQ). Hoe eerder hoe beter, dat geeft meer mogelijkheid om de routes zo optimaal mogelijk te plannen. Geef daarom ook aan in welke plaatsen je de envelop evt. kunt ophalen of afgeven.Geef bij het opgeven mimimaal door: je naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres. Nog even dit bericht herhalen. Er zijn een aantal mensen die aangeven graag mee te willen doen, en die daar ook voor in aanmerking komen, waar we nog geen gegevens van hebben ontvangen. @Kenbeimer, @SuusP, @Leah-Jessica, als jullie nog interesse hebben dan graag een pb. Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Anna pansje kevertje Geplaatst: 3 februari 2018 Geplaatst: 3 februari 2018 Hoi,Uhm dat is jammer dan ben ik deze ronde uitgesloten. Enig idee waarneer de volgende ronde dan is?Groetjes Anna Quote
gejast Geplaatst: 7 februari 2018 Geplaatst: 7 februari 2018 Ik wacht met enthousiasme!We hebben al een en ander om toe te voegen klaarstaan. Wij komen daar nu niet aan toe, wegens te kort aan tijd en gebruik van moestuingrond voor opkweken van fruitstruiken en -boompjes voor een nieuw aan te leggen fruitgaard.Prettig wanneer iemand anders plezier van onze zaden kan hebben.We hopen er zelf ook een paar leuke dingen uit te pikken om uit te proberen op de nog wel beschikbare bedden en in de platte bak. Quote
Thrive Geplaatst: 7 februari 2018 Geplaatst: 7 februari 2018 Hoi,Uhm dat is jammer dan ben ik deze ronde uitgesloten. Enig idee waarneer de volgende ronde dan is?Groetjes AnnaHelaas, ik ook, als ik het had geweten had ik iets actiever gepost, maar ik ben nou eenmaal meer een meelezer dan een meeprater Ook ik wacht dan de volgende ronde maar af. Quote
Groentjuh Geplaatst: 7 februari 2018 Geplaatst: 7 februari 2018 Ben ik misschien te hufterig om te vragen of er regels kunnen komen naar wat voor zaden?Niet dat er weer complete aldi/lidl/moestuintjes pakketten rondgaan Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Dit is ook waarom mensen boetes krijgen door die complete zakken die worden toegevoegd. Het moet gaan om kwaliteit niet kwantiteit. Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 8 februari 2018 Auteur Geplaatst: 8 februari 2018 Ik doe ook weer graag mee stuur je nog even een pb Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Groentjuh Geplaatst: 9 februari 2018 Geplaatst: 9 februari 2018 Ik doe ook weer graag mee Als Monika meedoet doen wij ook mee. Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Keurne Geplaatst: 10 februari 2018 Geplaatst: 10 februari 2018 Graag wil ik een keer mee doen als het nog kan/mag Quote
Niika Geplaatst: 10 februari 2018 Geplaatst: 10 februari 2018 Graag wil ik een keer mee doen als het nog kan/mag Uit de OP:Meedoen met de zadenenvelop is in principe voor ieder actief forumlid mogelijk, mits deze serieuze interesse toont en zich op tijd (aan)meldt. We hebben hier een beleid op gezet. Niet om mensen bewust uit te sluiten, maar om wat duidelijkheid te creëren, en hopelijk ook wat zekerheid dat de enveloppen deze ronde wel goed gaan. Het beleid: Bij aanmelden minimaal 3 maand lid zijn, en minimaal 5 posts hebben. Dit houd in dat een aantal mensen niet mee kunnen doen deze ronde. Heb je nog interesse, dan staat het je natuurlijk vrij om je de volgende ronde wel op te geven. Ik ga nu de lijst updaten. Niika Quote
Keurne Geplaatst: 10 februari 2018 Geplaatst: 10 februari 2018 Snap ik probeer mijn best te doen om volgende keer wel mee mag doen Gr Jeroen Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 11 februari 2018 Auteur Geplaatst: 11 februari 2018 De definitieve lijst staat in de eerste post. Let op, aan het begin zal de envelop nog niet heel erg vol zijn door de slechte ronde eind 2017. Hopelijk stopt iedereen er leuke dingen in zodat de ronde toch een succes wordt!Let op 1 envelop gaat van 1 naar 15 en de andere van 15 naar 1. Let dus goed op of je de heen of de terug envelop hebt!Veel plezier allemaal!! Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
xxgerdaxx1 Geplaatst: 12 februari 2018 Geplaatst: 12 februari 2018 Leuk! We gaan bijna van start. Ik heb nog even vraagje voor ik wat verkeerd doe. Ik heb best veel zaden over. Moet ik als ik een zakje wat al open is, over doen naar een ander zakje in de envelop, of mag het orginele zakje gesloten door een paperclip erbij in? Ik zie het niet als een ‘dumpplek’ hoor, maar zijn gewoon leuke/bijzondere zaden van de nieuwe tuin/kokopelli/bolster waar ik óf geen plek voor heb, of niet meer wil verbouwen. En zijn er nog wensen?? Wie weet heb ik wat! Groetjes Gerda Quote
Niika Geplaatst: 13 februari 2018 Geplaatst: 13 februari 2018 Leuk! We gaan bijna van start. Ik heb nog even vraagje voor ik wat verkeerd doe. Ik heb best veel zaden over. Moet ik als ik een zakje wat al open is, over doen naar een ander zakje in de envelop, of mag het orginele zakje gesloten door een paperclip erbij in? Ik zie het niet als een ‘dumpplek’ hoor, maar zijn gewoon leuke/bijzondere zaden van de nieuwe tuin/kokopelli/bolster waar ik óf geen plek voor heb, of niet meer wil verbouwen. En zijn er nog wensen?? Wie weet heb ik wat! Groetjes Gerda Liefst een gripzakje, met de informatie er bij. De originele (vaak papieren)zakjes gaan snel kapot, vouwen moeilijker en nemen meer plek in, in de envelop Goed dat je het vraagt Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.