Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik neem zelf gemaakte chocolade mee ( bonbons en fudge ) en heb nog plastic bordjes liggen die zal ik ook meenemen. Zout voor jorieke en als ik tijd heb neem ik nog wat hartigs mee.. maar dat is echt als ik tijd heb

Geplaatst:

ik neem voor zondag wat zoets mee:

chocolade noten fudge taart.

voor jorieke en joep neem ik pindakaas en hagelslag mee

en als ik tijd heb wil ik nog wel wat hartigs mee nemen maar nog geen idee wat en of ik ook tijd heb

Geplaatst:

Als het een beetje mooi weer word waar het wel naar uit ziet gaan we meer drinken nodig hebben.

Kan er iemand nog een paar flessen gewone cola meebrengen?

Graag iemand die er ook een beetje op tijd is?

Dit ook nog ter herinnering:

Willen mensen die iets hartigs meebrengen voor de lunch er ook voor zorgen er voor de lunch te zijn?

Geplaatst:

Ik neem niets mee want ik kom helaas niet...

Maar wil iedereen die wel gaat heel veel ruilplezier en anderszins een fijne tijd wensen.

Geplaatst:

Ik heb zout en suiker voor Joep en Jorieke, Ik maak ff wat pikante roomkaas en neem nog een fles cola mee.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Ik neem een pak speculaasjes en wegwerpbordjes mee

Mijn moeder neemt koude pasta en wegwerpbordjes mee (we hadden elkaar misschien moeten bellen voor we gingen kopen )

We vertrekken rond 13:00 uur uit Oldenzaal.

Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.

Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...