Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:

Als het zo doorgaat hebben ik en koolrabi stekken over van de basilicum magic mountain ....wil jij?

Geplaatst:

Goed zo....ik ga ze oppotten voor je

Geplaatst:

Jorieke. Dank voor je loefa zaadjes. Heb ze alle 10 gezaaid 5 binnen. Op de vensterbank en 5 heb ik nu in de kas laten staan.

Mochten ze het alle 10 doen zal ik ook wat meenemen voor de belangstellende op de mtfd.

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Wasda? Peper oid?

Geplaatst:

Ah nee, sorry die ha ik net... ..

Geplaatst:

In de bak met zaden die je vorige keer van mij hebt gehad zaten er in.

Maar daar heb je denk ik niets aan.

Geplaatst:

Heb jij toevallig nog vaste rucola staan? Volgens mij laat die van mij zich niet meer zien.. trok de steeltjes zo uit de grond.

Geplaatst:

Ik heb verschillende pompoenzaden, kijk maar even of er wat tussen zit voor je. Ik ga dit weekend zaaien.

Geplaatst:

hmmmm ik weet eigenlijk niet meer of ie gebloeid heeft.....misschien wel. Maar voor de zekers...

Mij kennende schoffel ik de zaailingen weg....ik houd mij aanbevolen, mocht je iets vinden..

Geplaatst:
  • Auteur

Kan er misschien iemand aan van die wegwerp plastic badmutsjes komen? Dat lijken me geweldige dingen om meerdere keren te gebruiken om mijn beslagkom mee af te dekken als ik brood bak. Voor de rijs. Daar gebruik ik nu van dat verschrikkelijke plastic folie (of hoe heet dat rotspul) voor. Een grote pedaalemmer zak zou ook kunnen, maar zo'n badmuts lijkt me helemaal top

Geplaatst:

Die gebruik ik ook voor het rijzen van brooddeeg...ik kijk wel even.

Geplaatst:

Hei, Jorieke, ik heb physalis peruviana voor jouw...

Geplaatst:
Kan er misschien iemand aan van die wegwerp plastic badmutsjes komen? Dat lijken me geweldige dingen om meerdere keren te gebruiken om mijn beslagkom mee af te dekken als ik brood bak.

Je kunt ook bijenwasdoeken maken, snel klaar, en lang te gebruiken.

Is dat wat als workshop op de MTFD ? Al wat je nodig hebt is een oven, bijenwas, jojobaolie en katoen.

Geplaatst:

Hey Jorieke,

Had jij nog stekjes van de Kruidvenkel en heemst? Beide laten zich niet meer zien....ben bang dat het toch een te natte winter is geweest..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic