Geplaatst: 6 maart 20187 j Auteur Ik denk het niet. Maar ik zal het eens vragen. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 6 maart 20187 j Als het zo doorgaat hebben ik en koolrabi stekken over van de basilicum magic mountain ....wil jij?
Geplaatst: 7 maart 20187 j Auteur Ja ik wil em wel weer eens proberen. Vorig jaar ging ie bloeien en snel dood. Maar toen lukte het mij ook niet om de andere basilicum over te houden in de winter. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 11 maart 20187 j Jorieke. Dank voor je loefa zaadjes. Heb ze alle 10 gezaaid 5 binnen. Op de vensterbank en 5 heb ik nu in de kas laten staan.Mochten ze het alle 10 doen zal ik ook wat meenemen voor de belangstellende op de mtfd. https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 27 maart 20187 j Auteur Heeft iemand wat Pink banana (edit: das een pompoen ) zaadjes of jonge plantjes (tegen die tijd..) voor mij? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 27 maart 20187 j Auteur Oh sorry, pompoen. Soms vaak... staat er ook Jumbo bij. De namen verschillen nog wel eens. Maar grote roze lange pompoenen die goed lang kunnen liggen maar toch een dunne schil hebben Mij bevallen ze goed maar mijn zaden zijn op. Vreeken noemt ze banana pink jumbo: https://www.vreeken.nl/213340-pompoenen-banana-pink-jumbo Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 27 maart 20187 j In de bak met zaden die je vorige keer van mij hebt gehad zaten er in. Maar daar heb je denk ik niets aan.
Geplaatst: 27 maart 20187 j Auteur Nou dan komen ze misschien op in een varkensveld. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 28 maart 20187 j Auteur Naast die banana pink jumbo (of welke woordvolgorde dan ook ) zoek ik ook een Physalis peruviana plantje. Ananaskers, en dan de grote dus. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 28 maart 20187 j Heb jij toevallig nog vaste rucola staan? Volgens mij laat die van mij zich niet meer zien.. trok de steeltjes zo uit de grond.
Geplaatst: 28 maart 20187 j Auteur Heeft ie gebloeid? Het kan zijn dat hij zich uit heeft gezaaid. Hier zie ik nog niets, maar er komt geheid weer een boel op de komende weken. Ik houd het in de gaten. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 28 maart 20187 j Ik heb verschillende pompoenzaden, kijk maar even of er wat tussen zit voor je. Ik ga dit weekend zaaien. https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 28 maart 20187 j hmmmm ik weet eigenlijk niet meer of ie gebloeid heeft.....misschien wel. Maar voor de zekers... Mij kennende schoffel ik de zaailingen weg....ik houd mij aanbevolen, mocht je iets vinden..
Geplaatst: 30 maart 20187 j Auteur Kan er misschien iemand aan van die wegwerp plastic badmutsjes komen? Dat lijken me geweldige dingen om meerdere keren te gebruiken om mijn beslagkom mee af te dekken als ik brood bak. Voor de rijs. Daar gebruik ik nu van dat verschrikkelijke plastic folie (of hoe heet dat rotspul) voor. Een grote pedaalemmer zak zou ook kunnen, maar zo'n badmuts lijkt me helemaal top Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 31 maart 20187 j Kan er misschien iemand aan van die wegwerp plastic badmutsjes komen? Dat lijken me geweldige dingen om meerdere keren te gebruiken om mijn beslagkom mee af te dekken als ik brood bak. Je kunt ook bijenwasdoeken maken, snel klaar, en lang te gebruiken. Is dat wat als workshop op de MTFD ? Al wat je nodig hebt is een oven, bijenwas, jojobaolie en katoen.
Geplaatst: 2 april 20187 j Hey Jorieke,Had jij nog stekjes van de Kruidvenkel en heemst? Beide laten zich niet meer zien....ben bang dat het toch een te natte winter is geweest..
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.