Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi, ik zag dat je laurier hebt? Echte (=eetbare)? Als het mag heel graag. Moet ff kijken wat ik voor je mee kan nemen, zie zo snel niet iets op je lijstje maar jij wellict straks wel op het mijne (moet ik nog maken).

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

Appelvrouw vergeten te antwoorden sorry,

Zou wel in de tuin kunnen dit formaat is geschikt voor kleinere roofvogels ze zijn erg zwaar en kunnen het beste droog hangen al duurt het wel even voordat ze rotten.

Maar Willeke heeft als eerste aangegeven ze te willen.

Tanja ja eetbaar.

Ik zet er een voor je klaar. Kan wel een grote struik worden dus niet geschikt voor een vierkante meterbak.

Geplaatst:

Ze lijken me inderdaad ideaal voor mijn valkparkieten, dus wil ze graag hebben! Ik zal wat moois/lekkers voor de cavias dan mee retour nemen.

Wat voor transportkist?

Geplaatst:

Voer is welkom, hier heb ik nog niks kunnen ontdekken wat ze niet vreten

Transportkistje is denk ik niks voor mij. Ze gaan hier gewoon in een kattentransport ding. Tevens ook voor de konijnen

Geplaatst: (aangepast)

Nasuada ik zou denk ik wel ruimte hebben voor een baaltje maar ik krijg al vlees van je en dat is meer dan genoeg hoor.

Mocht je tegen die tijd wat groente krijgen dat de cavia's lusten dan houd ik me wel aanbevolen het paprika seizoen is namelijk bijna afgelopen.

aangepast door Gast
Geplaatst:

Hey Angela, heb jij toevallig toch nog een stekje van verbena officionalis voor mij ? Appelvrouw heeft 3 stekjes uitgegraven voor mij maar ze weet niet zeker of ze het gaan overleven

Geplaatst:

Hoi Angela,

Heb eens naar je lijstje gekeken en kan je misschien helpen aan een mispel. Die laat zich goed enten in de winter en ik heb 2 rassen waarvan ik enthout kan nemen: Westerveld en Bredase reus. Ja en enkele opgekweekte onderstammetjes van meidoorn en van kwee Adams, waarop ze goed te enten zijn, heb ik ook nog staan. Dus als je dat wilt, zeg het maar. Als het lukt krijg je volgend jaar een jong boompje van pakweg 50 a 70 cm.

Realiseer je wel dat het echte bomen worden...zelfs met goede snoei moet je toch op een meter of 3 a 4 rekenen. Ook zul je vanaf ent een jaar of 3 a 4 op de eerste vruchten moeten wachten...bij een gekocht boompje zal dat volgend jaar of een jaar later al zijn....

Ik heb eventueel belangstelling voor wat Ginkgo-noten. (Had je last van de stank van de vrouwelijke boom? Want kwekerijen selecteren vaak op alleen mannelijke planten om de stank-reden) Dan moeten ze wel vers zijn, anders weinig kans op kiemen.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...