Charly Geplaatst: 18 september 2018 Geplaatst: 18 september 2018 Proeftafel: hotsauce Dacht misschien een vers brood mee te nemen (niets zo fancy als van Anna hoor, gewoon een wit brood, gemaakt met reuzel) en daar wat knof/chili olie bij te serveren om te dippen. Brood kan natuurlijk ook prima bij andere gerechten gegeten worden. Ander idee: frisse wortel / appel salade? Nog idee: lauwwarme gegrilde groenten (pieper, pompoen, wortel, biet, pastinaak. Zoiets) Roep maar waarnaar de voorkeur uit gaat. Combi kan ook! Voor J&J neem ik vissenlijkjes mee. Vinden ze leuk. Quote wees bevriend met kleine dingen
angela († maart 2025) Geplaatst: 18 september 2018 Auteur Geplaatst: 18 september 2018 Ik ga voor het brood met de dip. Al klinkt de rest ook lekker. Maar even andere meningen afwachten. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 18 september 2018 Auteur Geplaatst: 18 september 2018 Kruidenvrouwtje ging jij nu eigenlijk die middeleeuwse schotel maken?Of word het iets anders? Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 18 september 2018 Geplaatst: 18 september 2018 Bepaalde producten kan ik niet eerlijk (bio) verkrijgen. Gezien iedereens dieet wensen zal het dan onbegonnen werk zijn. Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Spitskool Geplaatst: 18 september 2018 Geplaatst: 18 september 2018 Nog idee: lauwwarme gegrilde groenten (pieper, pompoen, wortel, biet, pastinaak. Zoiets. Mijn (vegan ) stem gaat naar de gegrilde groentes. De combinatie die je hier even neerpent klinkt onwijs lekker! Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
angela († maart 2025) Geplaatst: 18 september 2018 Auteur Geplaatst: 18 september 2018 Bepaalde producten kan ik niet eerlijk (bio) verkrijgen. Gezien iedereens dieet wensen zal het dan onbegonnen werk zijn. Als je pluspunten wil schoren bij Jorieke moet je voor zoet gaan Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 18 september 2018 Geplaatst: 18 september 2018 Ik heb geen oven Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
angela († maart 2025) Geplaatst: 18 september 2018 Auteur Geplaatst: 18 september 2018 Die heb je ook niet perse nodig Bijv.: https://www.laurasbakery.nl/monchou-taart/ Maar ook prima als je wat drinken meebrengt hoor?Of een Turks brood, soepje, iets vega keuze genoeg. Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 18 september 2018 Geplaatst: 18 september 2018 Ik ga sowieso nog langs de makro. Misschien dat mijn ma lief aan kan kijken om baklava te maken. Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
angela († maart 2025) Geplaatst: 18 september 2018 Auteur Geplaatst: 18 september 2018 Je hebt nog tijd genoeg om erover na te denken laat maar weten. Quote
Ciska Geplaatst: 19 september 2018 Geplaatst: 19 september 2018 Thuiskok gaat vegetarische Indische pastei maken, mag verder niets vertellen van hem maar tis niet wat jullie denken Ik zelf ga een oranje koek makenVoor joriek zout 2x en suiker 1,5 kilo x2 Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 19 september 2018 Auteur Geplaatst: 19 september 2018 Staat er weer op. Denken jullie er ook aan dat we een oogst (en zaailingen en zaden) tafel hebben? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 27 september 2018 Auteur Geplaatst: 27 september 2018 Nog niemand? we hebben nog Cola en limonade nodigen ook bij het hartig en zoet eten mag nog wel wat bij! Quote
Charly Geplaatst: 29 september 2018 Geplaatst: 29 september 2018 Ik neem én én meeDus en gegrilde groenten en brood met olie dip Quote wees bevriend met kleine dingen
weknow Geplaatst: 29 september 2018 Geplaatst: 29 september 2018 Omdat we vanaf vrijdag ervoor in een natuurhuisje zitten wordt het deze keer niks zelfgemaakt van mij voor op tafel....of het zou een potje jam of zoetzuur moeten zijn? Het zal dus iets gekocht worden voor op de tafel wat mij betreft. Zal in de gaten houden wat me nog een goede aanvulling lijkt bij wat de anderen al meebrengen. Voor Jorieke kijk ik nog wel even. Denk niet dat zoiets als toiletpapier of suiker e.d. gauw teveel zal zijn. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Claudy Geplaatst: 30 september 2018 Geplaatst: 30 september 2018 hallo, IK neem een hartige vegetarische taart mee.Misschien komt een vriendin mee, die neemt dan iets zoets meeVoor Jorieke 2x suikerTot zondag! Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 30 september 2018 Auteur Geplaatst: 30 september 2018 word genoteerd! Quote
Anna3 Geplaatst: 30 september 2018 Geplaatst: 30 september 2018 Ik neem uiteraard wat mee, maar wat precies en wanneer ik dat kan maken moet ik nog even bedenken. Dus verrassing Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 30 september 2018 Auteur Geplaatst: 30 september 2018 Omdat we vanaf vrijdag ervoor in een natuurhuisje zitten wordt het deze keer niks zelfgemaakt van mij voor op tafel....of het zou een potje jam of zoetzuur moeten zijn? Het zal dus iets gekocht worden voor op de tafel wat mij betreft. Zal in de gaten houden wat me nog een goede aanvulling lijkt bij wat de anderen al meebrengen. Voor Jorieke kijk ik nog wel even. Denk niet dat zoiets als toiletpapier of suiker e.d. gauw teveel zal zijn. Weknow is het een idee dat je een of twee flessen limonade/Fanta meebrengt?Die komen we namelijk nog te kort. Anna we zien het wel,Ik noteer het wel als hartige verrassing, mocht het een zoete verrassing worden natuurlijk ook goed. Quote
prettig gestoord Geplaatst: 30 september 2018 Geplaatst: 30 september 2018 Ik neem triple chocolate brownies mee Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
angela († maart 2025) Geplaatst: 30 september 2018 Auteur Geplaatst: 30 september 2018 chocolade altijd goed triple kan alleen maar beter zijn! Quote
prettig gestoord Geplaatst: 1 oktober 2018 Geplaatst: 1 oktober 2018 Voor de proeftafel ananas chillysaus en mango chillysaus Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Spitskool Geplaatst: 2 oktober 2018 Geplaatst: 2 oktober 2018 Ik neem wat forbidden rice en een fles spa rood mee om van te snoepen. Verder wat zout voor Jorieke. Voor de proef- en zaailingentafel neem ik ook wel wat mee, maar dat beslis ik last minute. Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.