Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Proeftafel: hotsauce

Dacht misschien een vers brood mee te nemen (niets zo fancy als van Anna hoor, gewoon een wit brood, gemaakt met reuzel) en daar wat knof/chili olie bij te serveren om te dippen. Brood kan natuurlijk ook prima bij andere gerechten gegeten worden.

Ander idee: frisse wortel / appel salade?

Nog idee: lauwwarme gegrilde groenten (pieper, pompoen, wortel, biet, pastinaak. Zoiets)

Roep maar waarnaar de voorkeur uit gaat. Combi kan ook!

Voor J&J neem ik vissenlijkjes mee. Vinden ze leuk.

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:
Nog idee: lauwwarme gegrilde groenten (pieper, pompoen, wortel, biet, pastinaak. Zoiets.

Mijn (vegan ) stem gaat naar de gegrilde groentes. De combinatie die je hier even neerpent klinkt onwijs lekker!

Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.

Geplaatst:

Thuiskok gaat vegetarische Indische pastei maken, mag verder niets vertellen van hem maar tis niet wat jullie denken

Ik zelf ga een oranje koek maken

Voor joriek zout 2x en suiker 1,5 kilo x2

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Omdat we vanaf vrijdag ervoor in een natuurhuisje zitten wordt het deze keer niks zelfgemaakt van mij voor op tafel....of het zou een potje jam of zoetzuur moeten zijn? Het zal dus iets gekocht worden voor op de tafel wat mij betreft. Zal in de gaten houden wat me nog een goede aanvulling lijkt bij wat de anderen al meebrengen.

Voor Jorieke kijk ik nog wel even. Denk niet dat zoiets als toiletpapier of suiker e.d. gauw teveel zal zijn.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:
Omdat we vanaf vrijdag ervoor in een natuurhuisje zitten wordt het deze keer niks zelfgemaakt van mij voor op tafel....of het zou een potje jam of zoetzuur moeten zijn? Het zal dus iets gekocht worden voor op de tafel wat mij betreft. Zal in de gaten houden wat me nog een goede aanvulling lijkt bij wat de anderen al meebrengen.

Voor Jorieke kijk ik nog wel even. Denk niet dat zoiets als toiletpapier of suiker e.d. gauw teveel zal zijn.

Weknow is het een idee dat je een of twee flessen limonade/Fanta meebrengt?

Die komen we namelijk nog te kort.

Anna we zien het wel,

Ik noteer het wel als hartige verrassing, mocht het een zoete verrassing worden natuurlijk ook goed.

Geplaatst:

Ik neem wat forbidden rice en een fles spa rood mee om van te snoepen. Verder wat zout voor Jorieke.

Voor de proef- en zaailingentafel neem ik ook wel wat mee, maar dat beslis ik last minute.

Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...