Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vind dat ik al een heleboel van je krijg in ruil voor dat ene tijmstekje cupcakeje :

Maar als je aan blijft dringen dan houd ik me aanbevolen voor wat zaadjes van de witte snijbiet en paksoi, hoeft niet veel, ik tuinier in moestuinbakken dus de ruimte is beperkt.

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

Geeft niks Tanja, toen ik net begon heb ik hier zoveel hulp gehad denk dat 80 % van mijn moestuin vulling hier vandaan kwam ben al lang blij dat ik nu eens wat terug kan doen voor de nieuwe leden hier

Geplaatst:

Wat een leuk lijstje heb je!

Als je wilt kan ik wat hopbellen voor je drogen en meenemen. Laat maar weten.

Verder heb ik een soort siergras wat zwart bloeit. Ik zag dat je al siergras krijgt, maar mocht je hier nog in geïnteresseerd zijn, dan kan ik proberen mijn pol te scheuren.

9F588386-02F3-4255-A9DB-8468BDA0AD9917121537089287.jpeg

679320DC-4437-4071-8FF3-3762CA2AFD1042651537089285.jpeg

Ik heb zelf wel interesse in de pumpkin on a stick zaadjes. Heb je daar nog wat van over?

Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.

Geplaatst:

Hey spitskool,

Ik hou wat zaadjes voor je apart. En ik zou heel graag wat gedroogde hop ontvangen. Ik zoek echt siergras wat zelf zwart is. Daar maak ik een rijtje van voor de fruitbomen dus jou pol mag je lekker geel laten

Geplaatst:

Dan gaat de hop deze week de droogmachine in! Leuk, die p-o-a-s-zaadjes, benieuwd wat dat gaat opleveren.

Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.

Geplaatst:

CC ik heb drie plantjes ijzerhard op een mooie plek langs de rand vh bos uitgeschept. Al een week geleden. Ik ben benieuwd of ze het wel goed gaan doen ze zien er op zijn minst eh.. pielig uit . Misschien slim om ook een plant van Angela te nemen, en verder doe ik mijn best deze planten "aan de praat"te krijgen.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Hi,

Van alles een tegen een haantje? ik ga volgende week weer enkele haantjes slachten, zal ze dan wel invriezen en ingevroren meenemen zou dat kunnen?

gewortelde stekjes van sintjans kruid

1-gewortelde stek van de paarse salie

1 stekjes van de paarse salie die nu moeten gaan wortelen

1 stekjes van lavendel die nu gaan wortelen

1 gewortelde grotere stek van salie officionalis

1 astache/ dropplant zaailing

1 Kamille zaailingen

Geplaatst:

Ow heel graag nashueda, ik neem dan gewoon een vriesbox mee voor het haantje ik heb de dropplant zaailing vergeven maar als het goed is kan ik die ook stekken. Dat zal ik meteen voor je doen vandaag. En even opzoek of hij nog nieuwe zaailingen heeft gemaakt

Geplaatst:

Alle stekjes staan klaar ! Ik heb nog wat stekken over dus daar de hoeveelheid van aangepast. Ook nog wat flinke kamille zaailingen over. En ik kan voor de liefhebber eventueel wat witte aardpeer opgraven zodat je die zelf ook in de tuin kan poten. Het is de bloeiende soort.

Heb ook nog een Japanse wijnbes stek over dus die staat nu ook op de lijst samen met wat gedroogde kruiden voor de liefhebber , mijn salie is echt niet te controleren dus heb heel veel gedroogde salie voor de liefhebber

Geplaatst:

Heeft iemand nog van die hele oude weckklemmen over die nog over de pot heen gaan ? Ik heb een hoop oude potten gekregen maar heb maar 3 klemmen..en die oude zijn helaas niet te koop. En 3 potten per keer wecken schiet helaas niet zo op

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...