Spitskool Geplaatst: 22 september 2018 Auteur Geplaatst: 22 september 2018 Bedoel je de pittige paprikapoeder Angela? Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Ciska Geplaatst: 22 september 2018 Geplaatst: 22 september 2018 De duizendblad bloeit wit (meen ik). Ben je op zoek naar een specifieke kleur Ciska? Jah lichtgeel.....witte staat bij op mijn tuin Quote
weknow Geplaatst: 22 september 2018 Geplaatst: 22 september 2018 Als je een laurierstekje voor me over hebt...graag. De mijne heeft afgelopen winter helaas niet overleefd. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Spitskool Geplaatst: 22 september 2018 Auteur Geplaatst: 22 september 2018 Bummer. Ik kan mijn plant echt ook niet lichtgeel noemen als hij bloeit. Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Spitskool Geplaatst: 22 september 2018 Auteur Geplaatst: 22 september 2018 @weknow Komt voor elkaar! Een stekje, of twee voor de zekerheid? Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
weknow Geplaatst: 22 september 2018 Geplaatst: 22 september 2018 Als er niemand anders om vraagt, wil ik beide graag. 2x kans op succes dan. Dank je alvast! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Ciska Geplaatst: 22 september 2018 Geplaatst: 22 september 2018 nope....maak van wit geen geel...... Heb jij toevallig wel zaden van spitskool die zoek ik nog..... Quote
Spitskool Geplaatst: 22 september 2018 Auteur Geplaatst: 22 september 2018 Ik had dit jaar voor het eerst spitskool in de tuin. Erg lekker! Helaas heb ik de rest van het zakje zaad aan iemand anders gegeven die een moestuin aan het starten was. Domdomdom! @Weknow Mooi, ik zet jouw naam bij allebei. Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Mellie Geplaatst: 23 september 2018 Geplaatst: 23 september 2018 @Angela laatste paprikapoeder voor jou! Mag ik daarvoor wat zaadjes van je mirabilis longiflora en tomaat brandywine? Of evt harttomaat kardinaal mazarini. Welke vind je lekkerder? De namen zijn in elk geval prachtig. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 23 september 2018 Geplaatst: 23 september 2018 Ik ben fan van de harttomaten zijn erg lekker en ik vind de vorm ook fijner dan die van een gewone vleestomaat.Maar ik zal beide voor je klaarleggen. Spitskool ik zag dat je oesterzwammenbroed zocht dat heb ik ook nog voor je als je wilt? Quote
Spitskool Geplaatst: 23 september 2018 Auteur Geplaatst: 23 september 2018 Oesterzwammenbroed: yay! Over een tijdje lekkere zwammen op mijn bord. Wilde je dat nog tegen iets anders ruilen Angela? Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
angela († maart 2025) Geplaatst: 23 september 2018 Geplaatst: 23 september 2018 Nee hoor ben al blij met de gedroogde groente die ik van je krijg, lekker makkelijk voor in de soep! Quote
Mellie Geplaatst: 23 september 2018 Geplaatst: 23 september 2018 @Angela als je dan toch nog iets makkelijks voor in de soep wilt, geef ik nog een potje suppengewürz mee. Soort bouillonpasta is het met oa wortel prei en knolselderij. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 23 september 2018 Geplaatst: 23 september 2018 Ik ben benieuwd! Quote
Anna3 Geplaatst: 25 september 2018 Geplaatst: 25 september 2018 Zo, heb ik eindelijk tijd om de onbekende dingen op jouw leuke lijstje uit te zoeken Mag ik wat currypoeder, horehoud en saffloer? Quote
Spitskool Geplaatst: 26 september 2018 Auteur Geplaatst: 26 september 2018 Een prachtige selectie Anna. Ik neem het allemaal voor je mee! Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Ciska Geplaatst: 26 september 2018 Geplaatst: 26 september 2018 Mag ik ook wat curry poeder van het pittige soort proberen? En heb je nog wat zaden van de horehound en saffloer over? dan graag Quote
Spitskool Geplaatst: 26 september 2018 Auteur Geplaatst: 26 september 2018 Pittige currypoeder neem ik voor je mee Ciska. En als er nog genoeg horehound en saffloer is, dan dat ook. Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Charly Geplaatst: 29 september 2018 Geplaatst: 29 september 2018 Euj Spits!Ik neem voor jou kailan zaad mee Wilde jij ook nog die twee ooit opgepotte oerpreitjes nog? Evt polletje bloedzuring van destijds kan ook nog. Als ik mag van jouw ruillijstje: wat zevenkruidenpoeder (voor mijn paté dit najaar. Hoop ik!) en lekkers voor de thee, Goudsbloem ofzo. Cool? Quote wees bevriend met kleine dingen
Spitskool Geplaatst: 29 september 2018 Auteur Geplaatst: 29 september 2018 Die oerprei en bloedzuring: heel graag! Ik zal wat kruiden en thee-onderdelen voor je mee nemen, kunnen we gelijk oversteken Charly. Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 5 oktober 2018 Geplaatst: 5 oktober 2018 Mocht je volgende x weer een kombucha zwam over hebben graag. Zag dat ik hem vergeten was erbij te zetten komt dus een volgende ronde Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Tanja65 Geplaatst: 5 oktober 2018 Geplaatst: 5 oktober 2018 Spitskool is het nog gelukt met (zaadjes van) de lampionplant? Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
angela († maart 2025) Geplaatst: 5 oktober 2018 Geplaatst: 5 oktober 2018 Ik had nog olifantenknoflook dus heb er enkele voor je bij gedaan.En ik zag dat je ze al kreeg maar ik vond nog enkele pinto bonen dus die heb ik ook voor je klaar liggen. Quote
Spitskool Geplaatst: 6 oktober 2018 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2018 Mocht je volgende x weer een kombucha zwam over hebben... Ik houd het in gedachten! Had er een paar, maar die heb ik een paar dagen geleden allemaal op de composthoop gedaan. Ik kan ze er uit vissen, maar dat wil ik je niet aandoen. Volgende keer dus. Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.