Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

angela, als je zaadje, plantje,of stekje hebt van mosterdblad is dat fijn.

Ik lees veel onbekende kruiden ik ga mij er nog even in verdiepen maar hier alvast een aantal namen die aanbevolen worden.

Vorig jaar oesterblad stekje gekregen, goh wat was die lekker, ik hoop dat hij dit jaar weer opkomt. En ook een stekje citroengras heb ik geruild dit jaar. ( oohjee met wie ook al weer, kom er wel op )

2019021513411266011550234804.jpg

Geplaatst:

Laat ik heeeeeul toevallig een compleet zakje wasabi rucola bij mijn bestelling bij van der wal gekregen hebben...

Hij is ons namelijk te pittig, de gewone rucola gebruiken we al mondjes maat...

Btw van het mosterdblad kom je niet weer af... eenmaal uitgezaaid komt het seizoenen later nog op de vreemdste plaatsen op.

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Ik heb als het goed is een aflegger van Grootmoeder voor je! Doe maar als ruil Walnoten 2018 (tot hoe lang zijn die nog goed denk je? Iets van een jaar toch?)

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Je krijgt sowieso die naar caramel-met-oorsmeer smakende aflegger van mij (moet hem nog wel uitsteken). In ruil voor : een ruil tegoed voor een volgende MTFD.

Geplaatst:
Ik heb als het goed is een aflegger van Grootmoeder voor je! Doe maar als ruil Walnoten 2018 (tot hoe lang zijn die nog goed denk je? Iets van een jaar toch?)

Ik heb ook nog walnoten. Moet er van af. Word helemaal gek van walnoten krakende kinderen! Dus als je wilt...

Geplaatst:

Dat is lief Mellie, maar laat maar zitten, ik gun je kinderen een pleziertje. Heb zelf ook nog wel 4kg of zo liggen, vorig jaar gekocht, dus zit er niet super op te azen. Het was meer een suggestie om een ruil rond te kunnen maken.

Geplaatst:

Ik heb even mijn lijstje gecheckt en kwam dit bericht nog tegen met een vraagteken.

Nasuada schreef:

Hi,

Ik krijg gras citroengras van jou (heeel blij mee) maar waar kan ik jou blij mee maken?

Nou misschien met lelietjes der dalen als je die nog hebt.

met groene groet,

koolrabi

https://zolekkergezond.nl/

Geplaatst:

hai ,

Je krijgt nog indigo apple en tomatito plantjes van mij

groetjes Claudia

IK zag wat staan zaden citroengras, maar daar weet ik niet vanb af

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...