Kruidenvrouwtje Geplaatst: 15 februari 2019 Geplaatst: 15 februari 2019 Zie dat je ananaskers zoekt. Kan er wel een paar extra zaaien? Zou de stengelsla wel eens willen proberenMijn Baker creek wensenlijst is te groot Overweeg steeds om zelf eens te bestellen Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
appelvrouw Geplaatst: 15 februari 2019 Auteur Geplaatst: 15 februari 2019 En dat terwijl je naast de meest uitgebreide zaadleverancier van Pays Bas woont. Natuurlijk stengelsla zaadjes voor jou en graag wat physalis Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 15 februari 2019 Auteur Geplaatst: 15 februari 2019 Antoinette nee dank je wel, die zijn te groot voor mijn kasjes, daar kunnen er dan maar acht van in i.p.v. twaalf of vijftien. Ik zoek echt p7 dan en dan de hogere variëteit. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Goldfish Geplaatst: 15 februari 2019 Geplaatst: 15 februari 2019 Na het lezen van de gebruikerservaring van Koolrabi, heb ik een stuk minder belangstelling voor de aardbei-spinazie. Je hoeft jouw buurman daarom niet lief aan te kijken namens mij. Ik mis in de administratie nog wel de aardappelpoter in ruil voor kruidenthee. Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 15 februari 2019 Geplaatst: 15 februari 2019 En dat terwijl je naast de meest uitgebreide zaadleverancier van Pays Bas woont. Kuch ja ach misschien is ergens anders eten bestellen ook wel leuker. Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
appelvrouw Geplaatst: 15 februari 2019 Auteur Geplaatst: 15 februari 2019 En zeker bij Rare Seeds! Ik heb de catalogus 2019 binnen, volop genieten!Vincent je kruidenthee was ik zeker niet vergeten..is in de maak. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 15 februari 2019 Geplaatst: 15 februari 2019 Had inderdaad gezien dat hun nieuwe catalogus was uitgekomen.Zat nog in de dubio om die te bestellen. Uren blader plezier Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Jorieke123 Geplaatst: 16 februari 2019 Geplaatst: 16 februari 2019 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Ciska Geplaatst: 17 februari 2019 Geplaatst: 17 februari 2019 Jet, kun jij bij het snoeien van je witte kas druif weer wat stekken voor mij maken.? Zijn net terug van de tuin en 2 van de 3 lijken morsdood, een zit misschien nog wat leven in....maar neem liever het zeker voor onzekere you’ll never know Quote
appelvrouw Geplaatst: 17 februari 2019 Auteur Geplaatst: 17 februari 2019 O, hij is al gesnoeid , ik vraag even bij de buren, die hebben hem ook, misschien is hij daar nog ongesnoeid.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Tanja65 Geplaatst: 17 februari 2019 Geplaatst: 17 februari 2019 Hoi Jet, ik heb belangstelling voorEen stekje JiaogulanWat zaadjes Golden Grex biet Lettuce celtuce (stengelsla)Oriëntaal extra dwarf pak choy Ik probeer in elk geval voor jou een moringa zaailing te produceren en anders kan ik je enkele zaden geven dan kun je het in warmere streken zelf proberen, Heb je nog meer wensen? Ik ben nog met mijn aanbodlijstje bezig. Ik zag dat je snijbonen wilde, ik ga ff zoekenof ik die nog heb. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
appelvrouw Geplaatst: 18 februari 2019 Auteur Geplaatst: 18 februari 2019 Hallo Tanja, prima ik zet het op het lijstje. Nee ik zoek geen snijbonen maar stokbonen voor droogboon, bijvoorbeeld de gewone Hollandse bruine bonen. Note to zelf: Kruidenthee gemaakt voor mezelf en voor Vincent.Ingrediënten framboosblad, anijszaad, zwarte besblad, citroen verbena, citroen melisse, brandnetel, venkelzaad, driekleurig viooltje, lieve vrouwe bedstro, agastache, jiaogulan, echinacea, lindebloesem, duizendblad, kamille, goudsbloem. Eerst gemeng voor Vincent en dan verder afgemaakt voor mezelf met 15 gram munt, in verschillende soorten. Voor wie deze ochtend/ dagmix wil uitproberen heb ik van het laatste mengsel twee eetlepels in een zakje gedaan, drie zakjes. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Amrutten Geplaatst: 20 februari 2019 Geplaatst: 20 februari 2019 Als je deze nog zoekt, kan ik een zakje voor je meebrengen. Antoinette Quote
Mellie Geplaatst: 20 februari 2019 Geplaatst: 20 februari 2019 Ik merk dat ik me ietwat opgelaten voel om het te vragen, maar het staat tussen je opties. Zou je misschien een pruimenjam willen maken voor me? Ik wil ook wel een beetje thee proberen van je. Het liefst zonder munt, maar als je met hebt, is dat ook niet erg. Quote
appelvrouw Geplaatst: 20 februari 2019 Auteur Geplaatst: 20 februari 2019 Jorieke: Ziet er super uit zegt LieCiska, ik ga volgende week even langs de oorspronkelijke struik, hij blijkt nog ongesnoeidVincent ik heb de thee vandaag geproefd, met munt dan wel is hij heerlijkMellie het wordt dan Reine Claudejam, halfsuiker. Een van de proefzakjes thee is voor jou, helaas wel met munt Amrutten, graag! ik krijg er ook van Flup maar ik ga het halve dorp ermee vol zetten Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Mellie Geplaatst: 20 februari 2019 Geplaatst: 20 februari 2019 Klinkt heerlijk! Dol op pruimenjam. Met munt is geen probleem hoor, vind ik ook lekker. Quote
Ciska Geplaatst: 21 februari 2019 Geplaatst: 21 februari 2019 EDIT: wil jij misschien dahlia knollen hebben? Ik heb echt te veel van een rode en paarse variant. Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 23 februari 2019 Geplaatst: 23 februari 2019 Zijn er bij jullie toevallig mensen die de grote maat papieren potjesmakers verkopen?Kan ze in Nederland niet vinden Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Bit Geplaatst: 23 februari 2019 Geplaatst: 23 februari 2019 Jet. Kwam net op mn tuin een stek tegen van de zwarte framboos, met jouw naam op het kaartje. Volgens mij was dat ding jou beloofd een vorige mtfd ? Heb je nog interesse ? Moet ik m meenemen ? ( ik maak dan wel een nwe, deze zag er nogal dood uit. wil je reageren dan in mijn topic ? ( ik lees andermans topics eigenlijk niet ) Quote
Amrutten Geplaatst: 23 februari 2019 Geplaatst: 23 februari 2019 https://www.seedo.nl/soparco-kweekpot-vierkant-7x7x8cm-p-423.html Of via iemand op marktplaats, maar dan moet je er 1000 ineens afnemen. Quote
Tanja65 Geplaatst: 23 februari 2019 Geplaatst: 23 februari 2019 Jet als er meer mensen interesse hebben wil ik best 1000 potten ophalen, dan delen we de kosten. Ik ben ook aan het onderhandelen met de meneer die ze aanbiedt of 500 ook een optie is. Dan zouden we voor €10,- ieder 250 potten hebben. Of als er nog twee mensen ook belangstelling hebben kan ik er 1000 ophalen. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
appelvrouw Geplaatst: 23 februari 2019 Auteur Geplaatst: 23 februari 2019 Ciska ik zie je Dahlia aanbod nu pas. Wat voor een soort Dahlia’s zijn het? Ik zou nog wel graag wat enkelbloemige willen of van die donkerbladige.Vanmorgen lagen er drie druiventakken op de trap beneden, ik ga er voorlopig vanuit dat het jouw druiven zijn en heb er volgens internetaanwijzingen twaalf eenoogstekjes van gemaakt en in een kasje gezet. Nu nog ff duimen dat er minstens een aanslaat. Zal de boer morgen nog even vragen of ze van hem waren Tanja geen slecht idee. Maar ik zou wel graag willen weten of het het goede potje is. 250 vind ik wel erg veel maar daar kan ik misschien wel hier weer wat van slijten.KV hoe groot is die papieren potjesmaker dan? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Tanja65 Geplaatst: 23 februari 2019 Geplaatst: 23 februari 2019 Ja, ik vind 250 ook veel, maar dan zijn ze 4 cent per stuk ipv 13 cent. Als ik er 100 voor 13 cent per stuk moet kopen, ben ik al €13,- kwijt, en dan komen de verzendkosten er nog bij. Aangezien jij en ik ze allebei willen hebben leek dit me handiger en goedkoper. Ik haal ze dan op, moet er wel wat voor omrijden maar dat komt goed. Ik kan ook nog ff proberen of er nog liefhebbers hier zijn die ook een deel willen hebben? Het gaat om deze potjes: P7 potten plasticpotten plantenpot kunststofpotten 6.000http://link.marktplaats.nl/m1348568189?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios_tablet Verstuurd vanaf mijn iPad Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
appelvrouw Geplaatst: 23 februari 2019 Auteur Geplaatst: 23 februari 2019 Ha Tanja, ja Het zijn wel mooie stevige, niet van die snel scheurende . Het ziet er ook naar uit dat het de goede hoogte is maar dat staat er niet bij dat maakt me een beetje ongerust. Want van die andere die zes cm hoog zijn heb ik er al een stuk of honderd of meer. Kan je vragen om de hoogte van de pot? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.