Geplaatst: 6 april 20196 j Auteur Zet ik er bij. Ik heb ze wel erg laat gezaaid dus het zullen nog geen grote plantjes zijn over twee weken.
Geplaatst: 6 april 20196 j Maakt niet uit.....ze groeien wel door in de kas Ben je de hamer al kwijt? Vraagt de thuiskok....
Geplaatst: 6 april 20196 j Auteur De hamer is er nog evenals de rest (minus de twee die je al wilde hebben).
Geplaatst: 6 april 20196 j Auteur Update: Gevraagd: Ananaskers (Kruidenvrouwtje?!)Aangeboden: Zaailing Tamarillo (grootvruchtig) / Tomatenboom
Geplaatst: 6 april 20196 j Auteur jazeker Jootje, nog wel een stuk of 10 ! Maar ik neem aan dat je 1 genoeg vindt.
Geplaatst: 6 april 20196 j Mocht je nog zo'n puntpaprika en 2 kumquats hebben dan heb ik daar wel belangstelling voor.
Geplaatst: 7 april 20196 j Auteur Anna & Ciska genoteerd! @Ciska: wat gaat de kok er mee doen? een eitje tikken ?
Geplaatst: 7 april 20196 j De thuiskok zegt....koppen in slaan : Voor het zwaardere werk....achtertuin zitten van die lange paalhouders die moeten eruit voor de nieuwe tegels en de houtoven komen. Zo ook het afbreken van de verhoogde borders en meer van dat soort dingen. Wel lastig hoor....zit nu met een lege achtertuin en het mooie weer komt eraan ben geneigd om het op te leuken, maar aangezien er nieuwe borders komen is dat weer niet handig luxe problemen dus......
Geplaatst: 10 april 20196 j Hai Vincent, Wanneer ga je naar de zaak waar je fruitbomen kan kopen, misschien wil ik nog wat daarvan groetjes CLaudia
Geplaatst: 10 april 20196 j Auteur @ Claudy: Na dit weekend , verwacht ik. Je hebt nog even de tijd dus om dingen uit te zoeken.
Geplaatst: 10 april 20196 j Auteur Gevraagd: - Zomerframbozen- Vroege herfstframbozen Wel ben ik wat kieskeurig; ik wil alleen planten waar ik de naam van het ras van weet. Daartegenover staat dat ik best 2 euro wil betalen voor mooie stekken. Tayberry of Loganberry ook welkom.
Geplaatst: 11 april 20196 j De naam weet ik niet uit mijn hoofd, maar heb het wel. Zal morgen kijken of ik een gele herfstframboos uitloper heb. De nieuwe kas zit op die plek, dus alles is vrij rigoureus verwijderd. Anders had ik genoeg gehad. Nu even zoeken.
Geplaatst: 11 april 20196 j Ik wil waarschijnlijk ook nog wat van fruit.net. Gil ff als je heengaat You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 14 april 20196 j Hai Vincent,Zou je de kiwibes kunnen meenemen?http://www.fruitbomen.net/mobile/product.php?n=kiwi-issai-zelfbestuivend Dank je! Groetjes Claudia
Geplaatst: 14 april 20196 j Auteur Genoteerd. Je hebt niets gereserveerd? (is normaal gesproken niet echt nodig).
Geplaatst: 16 april 20196 j Auteur Extra aanbod; zaailing Boomtomaat (Tamarillo) en ik bied later deze week waarschijnlijk nog wat aparte tomaten aan (afkomstig uit een zakje van Vreeken met "oer"tomaten.
Geplaatst: 17 april 20196 j hai Vincent, 6 weken geleden chayote gezaaid , maar geen actie in de pot..waarschijnlijk waren de vruchten beschadigd door de vorst (maar zagen er nog top uit)..ik neem aan dat het nu niet meer komt? groetjes Claudia
Geplaatst: 17 april 20196 j Dat kan nog gemakkelijk komen. Geen water geven en in het licht zetten, de chayote boven de aarde. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 17 april 20196 j Hai Vincent, IK heb een mail gestuurd naar de kwekerij..hopelijk gaat het goed. Appelvrouw, dank je voor de tip we wachten af! groetjes Claudia
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.