Geplaatst: 13 maart 20196 j Ik twijfel nog sterk bij de druiven rassen Wil eigenlijk iets pitloos. Maar de verleiding in wat je aanbied is hoog You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 15 maart 20196 j Dat is probleem. Wat je hebt is wel lekker You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 15 maart 20196 j Auteur @ Kruidenvrouwtje Zeker, alle genoemde druiven zijn lekker, en goed rijpen in dit klimaat.
Geplaatst: 20 maart 20196 j Auteur @BouwvrouweBedankt!En, wat wil je terug? Ik ga morgen tomaten zaaien... Heb nog mierikswortels, daslook, oregano, appel- en perenbomen... Rassenlijst nog volgt...
Geplaatst: 1 april 20196 j Yuras ik heb deze potten, drie grote de vraag is wil je ook de drie kleine of zijn de te klein? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 7 april 20196 j Mag ik zo'n Wino tomaat? En/of jouw F6 of F7 tomaatjes? Niet veel hoor, een paar planten is al genoeg. Ik heb niet meer zoveel ruimte in de kas. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 7 april 20196 j Auteur @Jorieke123Jazeker!Die tomaatjes groeien goed ook buiten. Voor in de kas zou ik Tres Cantos aanraden - volgens omschrijving, groeien ze tot 500g... Maar wel uit Mallorca afkomstig
Geplaatst: 7 april 20196 j Nee ik vind die snoeptomaatjes juist zo lekker Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.