Jump to content

Voor de 'weckers'

Recommended Posts

Handige aanbieding deze week bij de Xenos. Als je nog een paar weckpotjes nodig hebt en niet een hele tray wilt bestellen. Zo te zien zijn ze incl. ringen en klemmen: http://xenos.orcbladerfolder.nl/publications/2be5a8ea114eeb2a8ebdf722587300ef/#/7/zoomed

Ze hebben ook van die gewone beugelpotten en jampotten met draaibaar deksel voor t inmaken.

Good things come in small packages

Superaardig Geedee, en als er niet toevallig gisteren iemand uit Huizen zich had aangeboden had ik er wel over nagedacht..Die A2 scheuren wij voortdurend op en af ( stelletje vervuilers..) en ik ga ook wel eens boodschappen doen in Maastricht..( de speelgoedwinkel!! en de AH naast de A2)

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

En iets van een rooster zodat de potten niet op de bodem van de pan staan (en gaan 'stuiteren')

Of een heleboel vaatdoekjes..tenminste dat deed ik vroeger voor ik een weckketel had, en soms nog als ik maar een beetje heb en ik een grote gewone pan weck: alle potjes vastzetten met oude doekjes, en een dubbele oude handdoek op de bodem van de pan. Gaat prima.

Toevallig heb ik gisteren op de rommelmarkt een weckketel zonder deksel ( dat is mijn tweede al, maar het ging om de potten) en 30 goede potten van 350 gram gekocht..heel fijn voor de kleine inmaak!! Gezocht dus deksel zonder weckketel

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...