Helly Posted July 27, 2011 Share Posted July 27, 2011 Handige aanbieding deze week bij de Xenos. Als je nog een paar weckpotjes nodig hebt en niet een hele tray wilt bestellen. Zo te zien zijn ze incl. ringen en klemmen: http://xenos.orcbladerfolder.nl/publications/2be5a8ea114eeb2a8ebdf722587300ef/#/7/zoomed Ze hebben ook van die gewone beugelpotten en jampotten met draaibaar deksel voor t inmaken. Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted July 27, 2011 Share Posted July 27, 2011 Echt geweldig en die conservenpotten zoek ik juist! Is er iemand uit het Gooi die toch gaat en voor mij potten mee zou willen nemen? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Nou in Maastricht is ook een Xenos en ik wil er wel voor je halen maar kom nooit in de buurt van t gooi Ik woon wel maar 3 km van de A2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Superaardig Geedee, en als er niet toevallig gisteren iemand uit Huizen zich had aangeboden had ik er wel over nagedacht..Die A2 scheuren wij voortdurend op en af ( stelletje vervuilers..) en ik ga ook wel eens boodschappen doen in Maastricht..( de speelgoedwinkel!! en de AH naast de A2) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essie28 Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 Kan je nou ook iets met die weckpotjes als je geen weck ketel hebt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvO Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 Kan je nou ook iets met die weckpotjes als je geen weck ketel hebt?In een grote pan kun je ook wecken. Een thermometer en kookwekker zijn dan wel handig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 En iets van een rooster zodat de potten niet op de bodem van de pan staan (en gaan 'stuiteren') Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 8, 2011 Share Posted August 8, 2011 En iets van een rooster zodat de potten niet op de bodem van de pan staan (en gaan 'stuiteren') Of een heleboel vaatdoekjes..tenminste dat deed ik vroeger voor ik een weckketel had, en soms nog als ik maar een beetje heb en ik een grote gewone pan weck: alle potjes vastzetten met oude doekjes, en een dubbele oude handdoek op de bodem van de pan. Gaat prima.Toevallig heb ik gisteren op de rommelmarkt een weckketel zonder deksel ( dat is mijn tweede al, maar het ging om de potten) en 30 goede potten van 350 gram gekocht..heel fijn voor de kleine inmaak!! Gezocht dus deksel zonder weckketel We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts