Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

ruillijst Claudy, graag controle!

Featured Replies

Geplaatst:

Hey Hey,

Ik had zaden van de tomaat wapsinicon Peach gezaaid, maar die doen na ruim 1,5 week nog steeds niets. Zou jij een zaailing kunnen achterhouden voor de zekers?

En heb je nog zaden van gardners delight en speckeld roman...

Geplaatst:
hai cupcakeje,

Heb de tomaten voor je gezaaid.

groetjes Claudia

Je bent een topper

Geplaatst:
  • Auteur

hai Ciska,

Waarschijnlijk lukt een extra stekje wapsi. peach, heb nog wel wat zaden van de g. delight, maar de sp. roman heb ik geen zaden van

groetjes Claudia

Geplaatst:

Mag ook van de blush tiger, hoef echt maar twee of drie zaadjes van elk..

Geplaatst:
  • Auteur

hai Ciska,

Prima

groetjes Claudia

Geplaatst:

Hoi Claudia, Citroenmelisse staat genoteerd (kan in thee/ watertje, is kalmerend op verbrande huid en ok voor potpourrie). Van de dovenetels en de guldenroede neem ik stekjes mee. Ik kijk nog wel even of ik nog meer over heb dat de bijen graag bezoeken. De vlier wordt een flinke boom, dus laat nog even weten of je daar plek voor hebt. De spruitkool die nu aan het opkomen is, is de ...

Als je ze over hebt zou ik het fijn vinden als ik de tomaatjes als plantjes mag, dan hebben ze alvast een vroege start. Ik heb alleen een koude kas en een donker huis, dus ik kan zelf nooit heel vroeg beginnen met zaaien

Geplaatst:
  • Auteur

Beste Bouwvrouwe,

Niet alles is even goed opgekomen, zodat ik minder heb dan verwacht, ik heb in ieder geval extra blush gezaaid, maar kan nog niet verspeend worden, volgende week wel..heb daar dus genoeg van..maar je krijgt ze dan als mini plantje. Ik heb bewust na half maart gezaaid, aangezien ik vaak bij te vroeg zaaien grote lange planten krijg. Van die andere soorten denk ik wel dat ik een plantje voor je heb.

groetjes Claudia

Geplaatst:

hoi Claudy, de spruitkool is seven hills (bio meen ik), zal ik wat zaad meenemen?

Geplaatst:
  • Auteur

Prima bouwvrouwe!

Geplaatst:

Zou je nog een polygonum zaailing voor mij kunnen oppotten? Wellicht wil je nog een leuke tomaat van mij?

Geplaatst:
  • Auteur

hai Anna,

Geen probleem, zou lukken.

Hoe is de tomaat moms paste..heb eigenlijk al heel veel tomaten, maar ben een enorme tomatengek...een paar zaadjes is ook goed

Heb nog interesse in, mocht je nog genoeg hebben

- smeerwortel

-goijbes: zijn de bessen zo te eten en hoe groot wordt deze?

- eventueel Egyptische ui

Ik heb nog veel andere tomatenplanten, ook nog bijzondere soorten die nog niet in de lijst staan..oa ruthje, chio chio san, miel de mexique, goldkrone daar kan ik wel eentje van missen.ze zijn nog klein, moet ze verspenen.

Heb ook nog wel koolplantjes, oa opgekomen palmkool en nog een andere, soort?

groetjes Claudia

Geplaatst:

Mom's paste teel ik ook voor het eerste jaar, maar zouden goede romatomaten zijn. Ik neem een plantje mee.

Ik heb zelf ook al teveel tomatenplanten, maar ze zijn zo lekker he Heb je nog een plantje Sprite over? Die ben ik vergeten te zaaien..

Smeerwortel steek ik voor je uit.

Gojibes, groeit best hard. Heb 'm niet ondersteund en dan gaan de takken na zo'n 1,5m de hoogte in vanzelf weer naar beneden Had afgelopen jaar veel bloemen en een paar besjes (daar waren de vogels eerder bij dan ik). Laat maar weten of je 'm wil.

Als je deze koolplantjes hebt, graag! Broccoli purple sprouting, bloemkool white snowball, evt. palmkool.

Geplaatst:

Heb een zakje gemixte koolsoorten gekocht. Oftewel 1 grote verrassing wat er op gaat komen. Het plaatje ziet eruit om op te eten

You can bury a lot of troubles by digging in the dirt

Geplaatst:

Je vroeg me of ik misschien nog een tomaatje wilde. Ik heb er veel, maar wapsinicum peach is bij mij niet opgekomen, dus als je daar nog eentje van hebt, dan graag.

met groene groet,

koolrabi

https://zolekkergezond.nl/

Geplaatst:
  • Auteur

hai Jorieke,

Je bent een schat!

dank je!

Koolrabi,

Moet lukken.

groetjes Claudia

Geplaatst:
  • Auteur

hai Anna,

Heb wel palmkool, geen bloemkool white snowbal gezaaid en ook geen prurpole sprouting. Zal wat zaden meenemen hiervan

groetjes Claudia

Geplaatst:

Ok! Zaden hoeft niet hoor, heb ik zelf, alleen nog niet gezaaid

Geplaatst:

Ik zie op het lijstje staan dat ik Yacon geef? Dat is waarschijnlijk een misverstand, want mijn moeder had dit. Ik heb geen Yacun.

Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.

Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids

Geplaatst:
  • Auteur

hai Kenbeimer,

Dit komt omdat je samen op de ruillijst staan. Wil je de tomaat big rainbow nog?

groetjes Claudia

Geplaatst:

Claudy als niemand hem wil heb ik nog wel interesse in de Big rainbow

Geplaatst:
  • Auteur

hai Angela,

Hou ik in de gaten!

groetjes Claudia

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.