Geplaatst: 7 november7 Nov Wij hebben ze al gerooid en volgende week worden ze weer geplant.Het stukje waar ze komen is door mijn vrouw omgespit en gelijk stalmest erbij.Daarna een dikke laag blad erover voor de kou.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik laat de grote dahlia’s in de grond deze winter het is een risico. Ik heb er wel een emmer dennennaalden per plant op gelegd. Een enkele slecht geplaatste heb ik opgegraven en die bewaar ik als schone kluit in een krant in het schuurtje. Nu heb ik ook nog twee mini plantjes in een pot zitten. Die deden het nog niet geweldig afgelopen jaar. Kan ik deze ín de pot in de schuur bewaren? Of liever toch uit de aarde❓ 58 minuten geleden58 min aangepast door appelvrouw We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 58 minuten geleden58 min Dubbel geplaatst 57 minuten geleden57 min aangepast door appelvrouw We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.